پلیس: 14 زخمی بر جای گذاشت تیراندازی در خارج از شیکاگو funeral home

شیکاگو - چهارده نفر مجروح شدند و یک نفر بازداشت و اضافی مظنون شدند که پس از تیراندازی پیاپی در خارج از خانه مر

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

شیکاگو - چهارده نفر مجروح شدند و یک نفر بازداشت و اضافی مظنون شدند که پس از تیراندازی پیاپی در خارج از خانه مراسم تشییع جنازه در شیکاگو سمت جنوب که در آن حداقل یک تیم ماشین شد و در حال حاضر مقامات پلیس روز سه شنبه گفت.

معاون اول سرپرست Eric Carter گفت: عزاداران در خارج از کفن بر اخراج شدند از عبور SUV. کارتر می گوید: چندین هدف تیراندازی آتش بازگشت. SUV بعد سقوط کرد و سرنشینان فرار کرد و در جهات مختلف. یک نفر از بهره گرفته شده است را بازداشت کرده است. کارتر می گوید: همه این قربانیان بودند بزرگسالان است.

قربانیان گرفته شده توسط Chicago Fire Department به نزدیکی بیمارستان در بیماری جدی گفت: سخنگوی لری لانگفورد.

Arnita Geder و کنت هیوز گفت: آنها شنیده ام صدای شلیک گلوله در حالی که در خانه خود را, تماشای تلویزیون, و اضافه کرد که آنها در خارج برای پیدا کردن اجساد که به ضرب گلوله کشته شدند و "تخمگذار در همه جا."

"ما فکر کردیم که این یک جنگ در اینجا" Geder گفت: Chicago Sun-Times. "این مسخره همه این تیراندازی که در اینجا آن را واقعا متوقف شود."

کارتر گفت: حداقل 60 پوسته پوسته پیدا شد در صحنه تیراندازی. آن را بلافاصله شناخته شده اگر کسی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه قربانیان و نه اگر کسی در SUV تن نیز زخمی شده اند. فرد در بازداشت بود uninjured به گفته مقامات.

یک تیم ماشین اختصاص داده بود برای نظارت بر مراسم تشییع جنازه به عنوان یک اقدام احتیاطی به دلیل تعداد قابل ملاحظه ای از عزاداران حضور کارتر گفت که او غافل از هر هشدار از فعالان جامعه که مشکل در تشییع جنازه قریب الوقوع بود.

"منطقه فرمانده در زمان هر احتیاط است که او می تواند" کارتر گفت.

تیراندازی می آید به عنوان وزارت امنیت داخلی در حال برنامه ریزی برای استقرار ده ها تن از ماموران فدرال به شیکاگو برای مقابله با یک چشم انداز مثبت در جرم و جنایت خشونت آمیز در این شهر است.

شهردار شیکاگو لری Lightfoot پس از تهدید به شکایت اگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در عمل بدون اجازه او گفت: جمعه این شهرستان مشغول به کار بود با ماموران فدرال به مبارزه با جرم و جنایت.

Lightfoot شده است شک و تردید از ماموران فدرال در حال ارسال به شیکاگو با مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل اختلاف در پورتلند اورگان که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فدرال فرستاده ماموران پس از هفته ها تظاهرات وجود دارد بیش از خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی که به دنبال کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس.

Lightfoot گفت که او انتظار دارد شیکاگو دریافت منابع است که وصل به موجود سازمان های فدرال که در حال حاضر کار در این شهرستان از جمله FBI آژانس مبارزه با مواد مخدر و اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره است.

اورگان فرماندار و پورتلند شهردار ابراز خشم با حضور ماموران فدرال گفت که این شهر تظاهرات آغاز شده بود به سهولت فقط به عنوان ماموران فدرال شروع به اقدام.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن دارای قاب تظاهرات از جمله در کشور شهرهای بزرگ به عنوان یک شکست "لیبرال دموکرات" که اجرای آنها ستایش ماموران اقدامات و گفت که او به دنبال عوامل ارسال به شهرهای دیگر.

وی با اشاره به افزایش خشونت مسلحانه در شیکاگو, ملت, سومین شهر, که در آن بیش از 63 نفر به ضرب گلوله کشته شدند, 12 ضرب, بیش از آخر هفته.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن