کاپولا و Henson شرکت های دریافت وام برای کارخانه شراب سازی خیمهشب بازی

لس آنجلس - از یک پدرخوانده سینما به Kermit the Frog دولت ایالات متحده را کسب و کار کوچک وام برنامه ارسال پول ب

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

لس آنجلس - از یک پدرخوانده سینما به Kermit the Frog دولت ایالات متحده را کسب و کار کوچک وام برنامه ارسال پول به گوشه و صنعت سرگرمی.

در حالی که نام های افسانه ای مانند فرانسیس فورد کاپولا و جیم هنسون به سختی بیرون کشیدن تصویر از "کوچک" کسب و کار رهبران متوسط اندازه شرکت ها که خرس نام خود را می گویند بودجه شده اند ضروری است برای نگه داشتن کارگران عادی شناور در coronavirus بیماری همه گیر.

فرانسیس فورد کاپولا ارائه گسترده تر با نام تجاری از کارگردان "پدرخوانده" و فیلم "آخرالزمان" در حال حاضر دریافت یک وام از $5 میلیون و 10 میلیون دلار برای کمک به حفظ 469 نفر شاغل با توجه به آمار منتشر شده در دوشنبه, توسط وزارت خزانه داری در حقوق و دستمزد حفاظت از برنامه.

پول رفت و به کارگران پرداخت برای 24 هفته در کاپولا را شراب سازی از جمله برخی از 200 مهمان نوازی کارکنان است که کارکنان خود را, رستوران, استخر, گالری فیلم و bocce دادگاه که صرف ماه تعطیل هر چند تاکستان نگه داشته و تولید شراب.

"احساس می کنم به شدت در مورد این برنامه" کارخانه شراب سازی مدیر عامل کوری بک گفت. "برای ما اولین و اصلی تمرکز را به مطمئن شوید که ما می توانیم نگه داشتن آنها را در حقوق و دستمزد با مزایا حتی اگر ما بسته شد. در اینجا چیزی است که در دسترس ما بالقوه یک 1% وام اجازه می دهد تا استفاده از آن."

بک گفت: رهبران را تشویق کارکنان به دریافت خلاق در خرابی.

"مثل ما bartenders ما گفتن آنها آمده تا با برخی از سرگرم کننده نوشیدنی های جدید,' تلاش برای کمک به کسب و کار ما تجدید نظر کارهایی که انجام میدهیم."

بک را به یک شکل خاص اما گفت: این وام در حدود نیمه راه بین 5 میلیون تا 10 میلیون دلار در محدوده آزاد شده داده است.

کسب و کار یکی از چندین دوجین از wineries کالیفرنیا تایید شده برای وام های زیر این برنامه با توجه به داده های وزارت خزانه داری, از جمله یکی تا حدودی متعلق به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

جیم هنسون شرکت ، تاسیس اواخر خالق Muppets مدیر "تیره کریستال و "خم" و خیمه شب از Kermit the Frog, همچنین دریافت کمک های مالی از برنامه به شناور باقی می ماند.

در حالی که نام تجاری آن شده است به طور افراطی مشهور دهه های گذشته این شرکت گفت: فروشگاه های کوچک تر و artisanal از آن نام بزرگ.

جیم هنسون Co. در مورد استخدام 75 نفر شرکت سخنگوی نیکول گلدمن در بیانیه ای گفت. "با تشکر تقریبی 2 میلیون دلار PPP وام دریافتی ما شده اند قادر به نگه داشتن 100% از ما کارکنان شاغل در این بی سابقه ای در زمان هنگامی که ما تا به حال به طور کامل تعطیل کلیدی کسب و کار از جمله live-action تولیدات جیم هنسون موجودی فروشگاه (در لس آنجلس و نیویورک), Henson استودیو های ضبط صدا و صدا," او گفت:.

کسب و کار از دیگر طبقه فیلمسازان نیز به نظر می رسد در خزانه داده است.

مدیر ریدلی اسکات, شرکت تولید RSA فیلم تصویب شد برای یک وام از $2 میلیون و 5 میلیون دلار به سمت 42 شغل در حالی که کارگردان مارتین اسکورسیزی Sikelia شرکت تولید تصویب شد برای از بین 150.000 دلار و $350,000 برای کمک به نگه داشتن 11 نفر شاغل با توجه به داده ها.

بسیاری از ده ها تن از اشخاص کوچکتر است که زیر بنای این فیلم و تلویزیون صنایع دریافت وام در این صندوق از جمله شرکت های کوچک است که ارائه ویرایش و خدمات فنی همراه با سود است که کار بیشتر به این هنر مانند ساندنس موسسه و موسسه فیلم آمریکا.

Austin تگزاس مبتنی بر SXSW Film Festival که رشد کرده است و در اهمیت آن در دهه های اخیر و مجبور شد به حرکت آنلاین پس از همه گیر باعث لغو آن شد و مورد تایید بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار اجازه می دهد آن را به صرفه جویی در 294 شغل داده ها نشان داد.

در حالی که گرفتاری اصلی فیلم تئاتر زنجیر در طول همه گیر شده است به خوبی مستند داده ها نشان داد که شرکت کنندگان کوچکتر هستند صدمه زدن بیش از حد و به دنبال کمک.

سه کالیفرنیا مبتنی بر زنجیر ریجنسی تئاتر Galaxy تئاتر و Laemmle تئاتر بودند هر تایید شده برای وام های بین $350,000 و 1 میلیون دلار است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نمرات کوچک تئاتر و جشنواره های فیلم در سراسر کشور نیز تایید شده برای کمک.

ستاره فیلم همچنین به دنبال کمک خود را برای سمت کسب و کار.

ریس ویترسپون لباس با نام تجاری دراپر James همراه با کسانی که از مشاهیر دیگر از جمله Kanye West and Khloe Kardashian, تصویب شد برای بین $350,000 و 1 میلیون دلار تحت صندوق کمک به آن را نگه دارید 44 نفر شاغل.

و چنینگ تاتوم, New Orleans, رستوران قدیسین و گناهکاران تصویب شد برای از بین 150.000 دلار و $350,000 نسبت به آن 27 کارگران است.

نمایندگان از کسب و کار و سازمان بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

PPP با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک و کارگران خود را آب و هوا coronavirus بیماری همه گیر.

تحت PPP کنگره ایجاد $659 میلیارد دلار در وام های کم بهره است که بخشیده می شود و اگر کارفرمایان با استفاده از پول در حقوق و دستمزد و اجاره بها و هزینه های مشابه.

با حدود 130 میلیارد بلامعارض به عنوان آخرین مهلت ارسال درخواست بسته ژوئن 30, کنگره, تمدید این برنامه تا Aug. 8.

عمومی هرگز ممکن است بدانند هویت بیش از 80 درصد از نزدیک به 5 میلیون ذینفع به تاریخ به این دلیل که دولت حاضر به انتشار جزئیات وام تحت $150,000. که پنهان کاری موجب طرح دعوی در دادگاه توسط سازمان های خبری از جمله آسوشیتد پرس.

___

دنبال AP سرگرمی نویسنده اندرو دالتون در توییتر https://twitter.com/andyjamesdalton.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن