پلیس در Floyd مرگ کردم مدال بگیریم و جلب شکایت

نیویورک - مینیاپولیس افسر پلیس استفاده می شود که زانو خود را به پین کردن جورج فلوید گردن قبل از مرگ او با تجرب

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

نیویورک - مینیاپولیس افسر پلیس استفاده می شود که زانو خود را به پین کردن جورج فلوید گردن قبل از مرگ او با تجربه ترین از چهار افسران درگیر در دستگیری با یک رکورد که شامل مدال برای شجاعت و 17 شکایت علیه او از جمله یکی برای کشیدن یک زن از ماشین خود را در یک سرعت متوقف شود.

جزئیات جدید در مورد درک چوین و از سوی دیگر در حال حاضر اخراج افسران ظهور, جمعه پس از دادستان به روز رسانی چوین را به اتهام قتل درجه دوم و به اتهام دیگران با کمک و معاونت در جرم در یک مورد است که تکان ملت با تظاهرات بیش از نژاد و خشونت پلیس.

به شدت redacted پرسنل فایل های نشان می دهد که چوین یک 19-سال کهنه نیروی ابتدا آموزش دیده به عنوان یک آشپز و خدمت در ارتش به عنوان یک نظامی افسر پلیس است. یازده سال کهنه و بومی همونگ سخنران Tou Thao شروع به عنوان یک جامعه مسئول خدمات و موضوع از شش شکایت. دو نفر دیگر از افسران نسبی تازه واردان به این بخش از جمله توماس لین سابق نوجوانان بازداشت گارد که داوطلب کار با پناهندگان سومالی و J. Alexander Kueng که خود را شروع کردم در اجرای قانون توسط گشت خود را در دانشگاه و یک فروشگاه است.

این فایل ها قابل توجه برای چه آنها را شامل نمی شود. تنها یکی از 17 شکایت علیه چوین بود دقیق هیچ یک از شش برابر Thao ذکر شد و هیچ جزئیات بیشتر در مورد 2017 نیروی بیش از حد در طرح دعوی در دادگاه در برابر Thao.

سوابق نشان می دهد که 44 ساله چوین در ابتدا مورد مطالعه پخت و پز قبل از مصرف دوره های, در اجرای قانون و انجام دو نانامی به بازی در ارتش به عنوان یک نظامی افسر پلیس در اواخر 1990s, خدمت, در, Fort Benning, گرجستان و در آلمان است.

چوین شد مینیاپولیس افسر پلیس در سال 2001 و تنها توبیخ در پرونده درگیر یک سال 2007 حادثه زمانی که او متهم شده بود از کشیدن یک زن از خودرو پس از متوقف کردن او برای رفتن 10 مایل (16 کیلومتر) بیش از حد مجاز سرعت. محققان لازم بود برای چوین به حذف زن از ماشین و اشاره کرد که پیراهن خود را به ماشین خاموش شد و در طول توقف.

اما چوین نیز به طور خاص برای شجاعت. فایل نشان می دهد او برنده دو مدال بگیریم یکی در سال 2006 برای این که بخشی از یک گروه از افسران که در آتش سلاح سرد و گمان می برند که با اشاره یک تفنگ ساچمهای در آنها و دیگری در سال 2008 برای خشونت حادثه که در آن چوین شکست یک درب حمام و یک مظنون در معده است.

او همچنین برنده مدال تقدیر در سال 2008 پس از او و شریک زندگی خود را درگیر یک فرار مشکوک بود که تپانچه در دست خود و در سال 2009 برای تنهایی دستگیری یک گروه از اعضای باند در حالی که کار به عنوان یک خاموش وظیفه گارد امنیتی در El Nuevo بازار مال فروشان, یک, مینیاپولیس, کلوپ شبانه.

پس از دستگیری مالک سابق باشگاه مایا سانتاماریا گفت چوین و فلوید هر دو مشغول به کار وجود دارد به عنوان ماموران امنیتی در زمان های مختلف اما او مطمئن بود که اگر آنها تا به حال شناخته شده است یکی دیگر. او گفت: چوین شد بی ارزش تهاجمی در شب زمانی که باشگاه تا به حال سیاه و سفید مشتریان سرکوب مبارزه با dousing رو با اسپری فلفل و تماس در چند تیم ملی پلیس اتومبیل به عنوان پشتیبان یک تاکتیک او به نام "درد نمیخورد."

چوین را Kellie یک زبان تایی مهاجر که اول شد همونگ برنده خانم مینه سوتا مجلل برای ثبت طلاق در مدت کوتاهی پس از دستگیری در هفته گذشته است.

قبل از اخبار به روز رسانی را از اتهامات عنوان شده علیه یک وکیل برای چوین گفت که او نمی ساخت هر گونه اظهارات. Kueng وکیل گفته مشتری خود تبدیل خود را در. خط وکیل گفت که او تا به حال دیده نشده شکایت و یا صحبت به مشتری خود را. Thao وکیل نمی تماس بازگشت.

تلفن همراه تصویری از فلوید را 25 مه دستگیری نشان داد چوین قرار دادن چپ خود را تا زانو در Floyd گردن با خط و برگزاری فلوید و Kueng نگه داشتن پشت خود را در حالی که Thao بود بین افسران و تماشاچیان با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

این زمانی است که فلوید بارها و بارها فریاد "نمی توانم نفس بکشم "مادر" و "لطفا." در یک نقطه او گفت: "من در مورد مرگ است." با این وجود چوین خط و Kueng حرکت نمی کند با توجه به اسناد و مدارک.

لحظاتی بعد لین گفت: "ما باید رول او را در سمت خود را?"

چوین پاسخ داد: "نه ماندن قرار داده که در آن ما به او کردم."

لین گفت که او نگران بود فلوید خواهد تجربه هیجان زده هذیان یک بیماری است که می تواند باعث اضطراب و پرخاشگری و یا مرگ ناگهانی, با توجه به شکایت.

"به همین دلیل ما او را در معده خود" چوین پاسخ داد.

با وجود نگرانی های خود را خط نمی انجام هر کاری برای کمک به فلوید یا کاهش نیروی مورد استفاده در او شکایت گفت. نه او Kueng و نه چوین نقل مکان کرد.

لین پیوست پلیس در اوایل سال گذشته به عنوان یک زن 35 ساله دانشکده افسری — بسیار مسن تر از اکثر rookies — و شد کامل افسر در ماه دسامبر گذشته. او تا به حال هیچ شکایتی در پرونده خود را در طول زمان کوتاه در نیروی.

در فرم استخدام دانشگاه مینه سوتا تحصیلات تکمیلی گفت که او تا به حال انجام کار داوطلبانه تدریس خصوصی سومالی و جوانان به عنوان کمک مربی در خطر مدرسه ابتدایی دانش آموزان با خواندن و مشق شب."

Kueng در 26 جوانترین از چهار افسران نیز های اخیر استخدام به نیروی پلیس است. او خود را به اتمام سال را مشروط فقط سه ماه قبل از فلوید بازداشت. خود پرسنل فایل که اشاره می کند که او صحبت می کند و می خواند و می نویسد روسی را شامل نمی شود هر گونه تقدیرنامه و یا اقدامات انضباطی خود را در طول زمان کوتاه در نیروی.

Kueng بود 2018 فارغ التحصیل از دانشگاه مینه سوتا که در آن مشغول به کار پاره وقت به عنوان بخشی از پردیس نیروی امنیتی. او نیز مشغول به کار نزدیک به سه سال به عنوان یک سرقت-پیشگیری افسر در macy's.

Thao پیوست پلیس نیروی پاره وقت در سال 2008 در حالی که حضور در جامعه ، قبل از آن او به عنوان یک گارد امنیتی یک سوپر مارکت استاکر و مربی در مک دونالد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شهرستان سوابق نشان می دهد شش شکایات واصل شد در برابر Thao اما هیچ اشاره ای است که در سوابق شنبه منتشر شد. نیز وجود دارد هیچ اشاره ای به 2017 فدرال دعوی در دادگاه او را متهم و دیگری افسر نیروی بیش از حد. با توجه به طرح دعوی در دادگاه Lamar فرگوسن ادعا کرد که در سال 2014 Thao و شریک زندگی خود را متوقف کرده و او را مورد ضرب و شتم او را در حالی که او در راه خود را به دوست دختر خود را در خانه. طرح دعوی در دادگاه حل و فصل شد و به $25,000.

___

Richmond, گزارش از, Madison, Wisconsin. آسوشیتد پرس نویسندگان امی Forliti در مینیاپولیس و اسکات بائر در مدیسون و محقق Rhonda Shafner در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن