بازاریابی محتوا برای مترجمان

ترک انتقادات و پیشنهادات بیشتر از 17 ساعت ، بازاریابی محتوا برای مترجمان است یک ابزار برای بازاریابی ورودی

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

بیشتر از 17 ساعت ،

بازاریابی محتوا برای مترجمان است یک ابزار برای بازاریابی ورودی است که توسط آن شما استراتژیک ایجاد و توزیع محتوا به منظور جذب واجد شرایط و تبدیل منجر می شود.

آن را خیلی بیشتر درگیر از فقط نوشتن پست های وبلاگ. قبل از اینکه شما شروع به بازاریابی محتوا شما نیاز به می دانم که کسب و کار خود و اهداف و استراتژی و خریدار شخصیت بهتر از شما می دانم که دوران کودکی خود را از دست می دهند.

بازاریابی محتوا برای همه ممکن است.

اما اصلی ترین و ارزان ترین راه مردم می توانند رتبه در گوگل و ایجاد خود را به عنوان مقامات در تو رفتگی در دیوار خود را. امروز من نوشتن یک راهنمای در مورد بازاریابی محتوا برای مترجمان است.

این پست به صورت:

  • مترجمين که می خواهید به استفاده از مطالب و محتوا بازاریابی برای ترویج کسب و کار خود را.
  • مترجمان که می خواهند به تنوع و:
  • ترجمه برای اهداف بازاریابی محتوا یا
  • تبدیل به بازاریابان محتوا.

هر آنچه که شما به شما یک درک عمیق تر از بازاریابی محتوا بعد از خواندن این.

آماده برای شروع ؟ دانلود رایگان محتوای سرمقاله تقویم های قالب!

شاخص:

  1. چه ورودی بازاریابی است ؟
  2. آنچه که محتوای بازاریابی است ؟
  3. ایجاد خود را خریدار شخصیت
  4. خریدار سفر
  5. ایجاد یک طرح بازاریابی محتوا
  6. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
      1. رتبه بندی در گوگل
      2. پژوهش و کلمه کلیدی
      3. خریدار قصد
  7. نسل سرب
      1. منجر آهنربا
      2. تبدیل مسیر
      3. صفحه فرود
      4. لیست پستی
  8. ارتقاء
      1. رسانه های اجتماعی
      2. Repurposing
      3. Republishing
      4. شبکه

چه ورودی بازاریابی است ؟

بازاریابی ورودی به عنوان شما ممکن است حدس می زنم از نام مخالف از بازاریابی خارجی. بازاریابی خارجی است هنگامی که شما در رسیدن به چشم انداز است.

بازاریابی خارجی است زمانی که شما یک شروع گفتگو با منجر خود. این رادیو, تبلیغات, تبلیغات پرداخت اکتشاف و خواستار بالقوه منجر می شود.

من فکر نمی کنم که ورودی جایگزینی برای خروجی. به خصوص اگر شما در حال شروع کردن به عنوان یک مترجم آزاد شما باید انجام مشتری کمک رسانی به عنوان این خواهد بود اولیه خود را بهترین شرط بندی در فرود مشتریان. ورودی طول می کشد زمان برای ساخت.

ورودی بازاریابی یک فرایند است که به موجب آن شما را به مشتریان به شما (متفاوت از کلمه از دهان بازاریابی). آن است که یک کسب و کار طولانی مدت استراتژی نه کوتاه مدت راه حل بازاریابی.

بازاریابی ورودی با استفاده از بازاریابی محتوا به رسم منجر به وب سایت خود را و آنها را تبدیل به مشتریان.

آنچه که محتوای بازاریابی است ؟

هدف از بازاریابی محتوا است به:

  • جذب بازدید کننده به وب سایت شما
  • واجد شرایط آنها را به عنوان آگهی
  • آنها را بر روی رادار و پایگاه داده (لیست ایمیل بیشتر از زمان)
  • مشتریان لذت
  • ایجاد نام تجاری به عنوان اقتدار در تو رفتگی در دیوار
  • ایجاد یک جامعه

آن است که در آن شما ایجاد انواع مختلف از محتوا در یک راه استراتژیک برای شروع به گرفتن آگهی و خود را در خط لوله. نوع محتوا شما می توانید در بازاریابی محتوا است:

  • وبلاگ مقالات
  • ایمیل
  • چک لیست
  • Infographics
  • پادکست
  • ویدئوها
  • قالب
  • کتابها

اما وجود یک نظم خاص به انجام کارهای در. این نه فقط در مورد ایجاد تمام این مسائل پرتاب آن را به جهان و امید چیزی اتفاق می افتد. قبل از اینکه شما شروع به ایجاد محتوا, شما باید برای انجام برخی از پس زمینه کار می کنند.

اولین گام این است که درک مشتری خود را.

آماده برای شروع ؟ دانلود رایگان محتوای سرمقاله تقویم های قالب!

ایجاد خود را خریدار شخصیت

قبل از اینکه شما می توانید هر یک از مطالب شما نیاز به ایجاد خود را خریدار شخصیت, همچنین شناخته شده به عنوان یک مشتری آواتار. بسیاری از مردم به شما بگویم این است که در مورد جمعیت و موقعیت جغرافیایی سن برد و چگونه بسیاری از فرزندان آنها است.

شاید کسانی که همه چیز را به بازی می آیند. اما من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از شما را به ایجاد یک خریدار شخصیت بر اساس آن چیزهایی که تا کنون به عقب نگاه کرد در این اسناد (با فرض اینکه شما به مستند آن) و در واقع استفاده از هر یک از اطلاعات است. است که تا کنون داده شده شما به نتایج ملموس?

من شرط در هیچ. بله به درجه آن چیزهایی که مهم هستند اما آنچه برای من مهم (و آنچه که باید به شما) هستند چه چالش های خود هستند و چگونه شما در حال حل آنها.

بنابراین به جای گمانه زنی در مورد چگونه مشتری خود را با کودکان چگونه در مورد شما شروع به حفاری و کشف کردن آنچه که موقعیت آنها را در شرکت خود رئیس انتظارات از آنها و چگونه ترجمه باعث تفاوت در کار خود را.

آیا من و به نفع خودتان: آیا حدس می زنم این اطلاعات است. اگر شما در حال حاضر مشتریان آنها تماس بگیرید تا صحبت کردن با آنها و ایجاد یک صدای مشتری سند که در آن شما ورود به سیستم نوع زبان استفاده می کنند و به سوالات آنها درخواست.

و سپس شما در حال رفتن به استفاده از این زبان در وبلاگ خود کپی و تحقیقات کلمه کلیدی خود را.

اما آن را برای یکی دیگر از پست های وبلاگ. اما قبل از اینکه شما می توانید شروع شما نیاز به درک مشتری خود را عمیقا و می دانم آنچه آنها نیاز دارند از ترجمه برای شغل خود به موفقیت است.

خریدار سفر

گام بعدی قبل از اینکه شما می توانید طرح خود را برای درک خریدار سفر و چه قیف فروش خود را از حرفه یا صنعت به نظر می رسد.

content marketing for translators

یک قیف فروش نشان می دهد که نظری سفر یک مشتری از بازدید از وب سایت خود را تا زمانی که شما ارسال یک سیم انتقال. بالای قیف (توفو) است که در آن شما آنها را جذب به خود را مستقل مترجم سایت.

شما می توانید و باید با ایجاد پست های وبلاگ و استفاده از جستجوگرها در تمام سطوح از قیف با وجود بسیاری از infographics و آنلاین پست به شما گفتن که پست های وبلاگ تنها متعلق آگاهی است. تکرار می کنم: استفاده از پست های وبلاگ در تمام سطوح از بازاریابی/فروش قیف.

به طور معمول شما باید بیشترین مقدار محتوا در بالا بردن آگاهی نام تجاری و آموزش مردم در مورد جنبه های گسترده تر از صنعت خود را (فقط در یک راه است که مفید و سرگرم کننده برای آنها ،

به شما به عنوان حرکت به پایین قیف شما شروع به طولانی تر و خاص تر و واقعا شروع به آموزش مردم چگونه به حل مشکل شما کمک به آنها را کشف کرده اند.

همه صنایع باید همان محتوا و رویکرد بازاریابی.

کشف کردن که در آن شما و مشتریان شما در قیف بازاریابی. برای اکثر صنایع به شما خواهد شد که بیشترین حجم از مطالب در بالای قیف و کمترین مقدار در پایین قیف.

اما ترجمه نمی ترین صنایع در آن است ؟

در اینجا nitty-ریگ دار از وضعیت ما:

  • شما به احتمال زیاد لازم نیست که یک تیم بازاریابی
  • چیز های مورد علاقه خود را به انجام است ترجمه نمی ایجاد محتوا (نه در مورد من اما شاید مال شما!)
  • شما باید مدت زمان محدود و بودجه

من شخصا عاشق داشتن یک وبلاگ و ایجاد محتوا. دارم به خصوص آن زمانی که مشتریان باید یک بودجه بزرگ است که اجازه می دهد تا زمان و منابع برای ایجاد تن از محتوا برای تمام نقاط قیف. گاهی اوقات ما لازم نیست که لوکس هنگامی که ما در حال بازاریابی برای خودمان.

شما ممکن است باید از این ظرفیت برای ایجاد که خیلی مطالب است. من پیشنهاد می کنم در حالی که نادیده گرفتن بخش های دیگر از قیف به تمرکز تلاش خود را در BoFu (پایین قیف) مطالب با استفاده از بالا قصد کلمات کلیدی. این به این معنی با استفاده از کلمات کلیدی برای افرادی که به دنبال خرید.

هر کس نمی خواهد با من در این توافق و البته هر کسب و کار متفاوت است.

اما دلیل من فکر می کنم که این است که اگر شما در حال رفتن به صرف زمان کمی شما ایجاد محتوای آن را نیز ممکن است برای کسانی که آماده به استخدام بیمه مترجم به جای آن که بدانم که آیا آنها می خواهند برای رسیدن به بازار اسپانیا.

که من توصیه اگر شما نمی تواند متعهد به مقدار ایجاد, اما در نهایت, شما می دانید که مخاطبان خود را بهتر از من انجام دهد.

اگر شما در مورد آن فکر مشتریان ما به ما می آیند در حال حاضر دانستن آنها می خواهند یک مترجم آزاد. آنها در نظر/تصمیم گیری مرحله از سفر و فقط می خواهید به انتخاب یک حق.

شاید من گیج کننده شما. نمی تواند بیش از حد متصل به این نقطه است. اجازه دهید در حرکت است.

من هم نمی خواهم به شما با مته سوراخ با اصطلاحات مخصوص یک صنف.

صحبت من بیشتر در مورد قصد زیر.

ایجاد یک طرح بازاریابی محتوا

در حال حاضر که شما مطالعه قرار گرفت (و به صحبت) خریداران خود را و شروع به (آن را هرگز به پایان رسید) صدای خود را از مشتری سند شما را در درک نیازهای مشتریان خود در هر مرحله از خریدار سفر آن زمان برای ایجاد یک محتوای طرح بازاریابی.

این شامل انتخاب موضوع برای نوشتن در مورد, تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای نوشتن پست های وبلاگ در مورد ایجاد سرب آهن ربا بر اساس آن پست های وبلاگ و برنامه ریزی چگونه شما در حال رفتن به توزیع محتوا است.

هنگامی که شما فکر می کنم در مورد هر قطعه پست وبلاگ شما می کنید از خود بپرسید:

  • را کسی می خواهید برای لینک به این پست ؟ (وجود دارد اطلاعات جدید زیادی از داده های تعداد زیادی از تصاویر و یا اصلی به نقل از خوبی متصل شده مردم؟). خدا می داند که اینترنت به اندازه کافی عمومی "چرا مترجمان حرفه ای هستند بهتر است از ترجمه ماشيني" نوشته های
  • آیا من می دانم که هر کسی که خواهد بود علاقه مند در به اشتراک گذاشتن این پست با همسالان خود یا جامعه?
  • آیا من می توانم این لینک به یک مربوطه منجر آهنربا و یا دانلود به طوری که این افراد را به پیوستن به لیست پستی من?

پاسخ به این پرسش که شما برنامه ای برای پست های خود را کمک خواهد کرد که یک استراتژی موفق.

در حال حاضر اجازه دهید بحث در مورد پژوهش های انجام شده در جهت پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای استفاده از مطالب خود را.

انجام تحقیقات کلمه کلیدی خود را (از دستورالعمل ها) و می آیند تا با 12 هفته از پست های وبلاگ و مرتبط ارائه می دهد/ سرب و آهن ربا را که با پست شما. آن را ساده ترین اگر پست های وبلاگ قالب یک محتوای خوشه ای در اطراف یک موضوع واحد.

نوشتن یک لیست از موضوعات و قرار دادن آنها در مطالب خود را در تقویم.

می خواهید به استفاده از همان محتوای سرمقاله تقویم استفاده کنم برای این وبلاگ ؟ دسترسی رایگان به آن را در اینجا!

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

content marketing for translators

یادگیری در مورد بازاریابی محتوا برای مترجمان باید شامل خلاصه درس در جستجوگرها. بهینه سازی پست های وبلاگ خود را برای موتورهای جستجو "رایگان" راه برای دریافت ترافیک. و اگر شما فقط راه اندازی وب سایت خود را در حال حاضر و آیا برنامه ای برای استفاده از تبلیغات پرداخت می شود, آن را تنها راه برای دریافت هر گونه ترافیک.

SEO مهم است که در هر بخشی از خریدار سفر. اما شما فقط می توانید حدس بزنید چه کلمه مردم استفاده کنید برای پیدا کردن مترجمين آنلاین. استفاده از ابزار در دسترس برای شما برای پیدا کردن این کلمات کلیدی که در آن شما خواهد شد پایگاه مقالات وبلاگ خود را.

Ubersuggest رایگان است و اگر شما پیشرفته تر و یا تبدیل به یک محتوای بازاریاب و سپس شما می توانید به پرداخت ابزار مانند Ahrefs و SEMrush.

پیدا کردن کلمه کلیدی شیرین نقطه از جستجو بالا حجم اما کمترین رقابت است.

هدف از استفاده از (و تحقیق) کلمات کلیدی در وبلاگ خود نوشته است

  1. برای مردم برای پیدا کردن پست های خود را به عنوان آنها جستجو
  2. برای گوگل بدانید که وب سایت شما مربوط است به آنچه که مردم در حال جستجو برای.

شما با استفاده از کلمه کلیدی اولیه خود را در عنوان خود را در سراسر پست وبلاگ خود و در خود متا توضیحات.

الگوریتم گوگل هوشمند است و شما می توانید با استفاده از های مختلف معنایی انواع از کلمات کلیدی خود را در طول نوشتن خود را. اما شما باید مطمئن شوید که مدل شما با استفاده از چیزهایی که مردم در واقع به دنبال.

رتبه بندی در گوگل

یکی از مطالب بازاریاب اهداف اصلی این است که به رتبه در صفحه اول گوگل. ترجیحا در بالا 5. اما با 4 میلیون پست جدید در وبلاگ منتشر شده هر روزچگونه F شما می توانید به رقابت ؟

وجود دارد چند چیز است که تاثیر این:

  • که چگونه بسیاری از پست های دیگر شما در حال رقابت با کلمه کلیدی خود را
  • وب سایت لینک را به وبلاگ خود ارسال
  • کلید واژه قصد (بیشتر در مورد این زیر)
  • دامنه خود را قدرت/power
  • کیفیت و جامعیت مطالب خود را
  • طراوت محتوا

برخی از این شما همیشه نمی توانید کنترل خود را مانند دامنه قدرت و یا بک لینک. آنچه که شما می توانید کنترل انتخاب کلمه کلیدی مناسب و با کیفیت و جامعیت مطالب خود را.

اگر قطعه خود را که جامع تر و جذاب و داده ها-حمایت از بالا به 5 قطعه در صفحه شما در حال حاضر در مسیر درست به جلو است.

خوب *دستمال مرطوب ابرو* در حال حاضر چگونه می توانم به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید ؟

پست های مرتبط: ایجاد یک وب سایت مترجم آزاد می شود که مشتریان تماس

پژوهش و کلمه کلیدی

پژوهش و کلمه کلیدی پیچیده است و اغلب قریب به اتفاق قربانیان. من سعی کنید به بیش از اصول اولیه است.

پژوهش و کلمه کلیدی نیست حدس زدن. این تحقیقات است. این بدان معناست که شما نیاز به پیدا کردن آنچه که مردم در واقع به دنبال. و برای نوشتن وبلاگ شما بهترین شرط بندی شما این است برای under-the-رادار کلمات کلیدی دم بلند.کلیک کنید برای پرینت

کلمات کلیدی دم بلند بلند هستند و مطالب خاص به موتور جستجو. این خواهد بود سوالاتی مانند "چگونه به انجام بازاریابی محتوا به صورت freelance translators" یا "SEO tips for freelance translators" به جای "بازاریابی محتوا" یا "SEO" (دومی است که غیر ممکن است برای رتبه بندی اگر شما نمی خواهید برای ساخت لینک کلیک کنید).

content marketing for translators

شما می توانید نوع در یک سوال از شما فکر می کنم و استفاده از گوگل پیشنهادات خود را به آمد تا با کلمات کلیدی. برای مثال اگر من از نوع "بازاریابی محتوا برای مترجم آزاد" در گوگل من را نگاه کنید در سه زمینه مختلف. جستجو پیشنهاد:

content marketing for translators

گاهی اوقات شما می توانید ببینید "مردم نیز بپرسید" بخش نشان می دهد که من زیر:

content marketing for translators

بنابراین در حال حاضر من شروع به درک هدف از این کلمه. مردم نیست تایپ این برای پیدا کردن چگونه به استفاده از بازاریابی محتوا برای خود بلکه چگونه برای شروع به کار به عنوان یک محتوای بازاریاب. آخرین جایی که من نگاه است که تمام راه را در پایین "جستجوهای مرتبط":

content marketing for translators

بنابراین در حال حاضر من یک دسته از کلمات کلیدی که من می توانید شروع به کار با و در آینده با موضوعات. اما آنچه با قصد?

خریدار قصد

یکی از مهم ترین جنبه برای رتبه بندی در گوگل این است که مطمئن شوید که شما را در درک قصداز کلمه کلیدی. به عنوان مترجم این باید خود را forte, راست?

گوگل الگوریتم های پیشرفته به اندازه کافی به درک که آیا پست های وبلاگ خود را در دیدار با این قصد که کاربر برای جستجو. این پایگاه این مخلوط از نگاه دیگر نتایج را از لحاظ دسته بندی و فرمت و همچنین عوامل دیگر مانند چگونه بسیاری از مردم خود را با کلیک بر روی لینک و یا چقدر زمان صرف مردم را در وبلاگ خود پست.

برای مثال اجازه دهید بگویم من در تلاش برای ترویج فرانسه به فارسی ترجمه خدمات و من می خواهید به مرتبه و برای کلید واژه فرانسوی به زبان انگلیسی ترجمه. اولین چیزی که من انجام دهید این است که نوع که به گوگل. چه کنم ؟

content marketing translation

گذشته از نزدیک به 1 میلیارد دلار دیگر نتایج به رقابت با اولین چیزی که من بهترین دوست ما است گوگل ترجمه. چه بعدی ؟

content marketing for translators

فقط لغت نامه.

در حال حاضر به جای گفتن شما اجازه دهید من از شما درخواست. آیا قصد این جستجو به شما به نظر می رسد مانند کسی است که به دنبال به پرداخت مقدار زیادی از پول برای حق بیمه, حرفه ای, ترجمه ؟

نوچ.

بنابراین وجود دارد هیچ نقطه ای در تلاش برای رتبه بندی این کلمه علاوه بر این موضوع که رقابت در آن را غیر ممکن است به هر حال.

شما می توانید تغییر جستجوی کاربر قصد. سعی نکنید برای فریب آنها را به باز کردن پست های خود را اگر شما در حال رفتن به آنها را به چیزی کاملا متفاوت است. که نمی خواهد به شما کمک کند. مهم نیست که چگونه خود را قانع کننده مقاله است!

شما می توانید تغییر جستجوی کاربر قصد. سعی نکنید برای فریب آنها را به باز کردن پست های خود را اگر شما در حال رفتن به آنها را به چیزی کاملا متفاوت است. که نمی خواهد به شما کمک کند. مهم نیست که چگونه خود را قانع کننده مقاله است!کلیک کنید برای پرینت

من سعی کردم که با یک پست در مورد ارزان خدمات ترجمه که یک پست در لباس مبدل در واقع تمسخر ارزان ترجمه. اما من فکر نمی کنم در مورد چگونه من می خواهم تنها جذب تنها مردم بودند که به معنای واقعی کلمه به دنبال ارزان خدمات ترجمه.

content marketing for translators

چرا من می خواهم به انجام این کار ؟ من فکر کردم که این امر کمک به من رتبه صفحه در گوگل. به خوبی آن را انجام داد اما تنها برای ارزان مردم است. من رسیده بود, صفحه یک, و از آنجا که مردم نا امید شدند به پیدا کردن آنها نمی خواهد پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال من منتقل شده به صفحه: 2 (هنوز هم بیش از حد نخ نما).

مطمئن شوید که شما هدف خود را خریدار حق است. آنها با استفاده از گوگل برای پیدا کردن پاسخ به سوالات خود را. شما نمی خواهید به آنها را متقاعد کند از هر چیزی با فریب آنها را به خواندن چیز دیگری است.

شما فقط حرکت خود را در پایین صفحه صفوف.

در حال حاضر هنگامی که شما آنها را در صفحه خود را از آن زمان به آنها را بر روی لیست پستی خود را (به طوری که آنها می توانید با نگه داشتن به آینده را به صفحه خود را). چگونه می تواند به شما انجام این کار ؟

آماده برای شروع ؟ دانلود رایگان محتوای سرمقاله تقویم های قالب!

نسل سرب

content marketing for translators

سرب است که کسی که ابراز علاقه در محصول و خدمات خود را. در نهایت واقعی منجر افرادی که درخواست برای مشاوره تماس بگیرید و یا نسخه ی نمایشی. اما اگر آنها ثبت نام برای خبرنامه خود را از طریق سرب آهنربا تبدیل شدن آنها به یک گرمتر چشم انداز.

و بازاریابی محتوا دوست من است نه فقط در مورد تولید یک تن از پست های وبلاگ و پرتاب آنها را به جهان است. هدف این است که به رشد کسب و کار شما و افزایش فروش است. این باید کمک به شما در ساخت یک لیست آگهی های بالقوه شما را در اختیار شما و که شما می توانید نگه دارید بازاریابی.

بنابراین شما با استفاده از پست های وبلاگ برای جذب مردم به وب سایت خود را و سپس با استفاده از یک سرب آهنربا را به واجد شرایط آنها را و آنها را به شما آدرس ایمیل خود را.

سرب و آهن ربا

سرب آهنربا چیزی است که قابل دانلود است که شما به مردم در ازای آدرس ایمیل خود را. قبل از, بسیاری از مردم دوست داشتم به نوشتن کتابها به عنوان سرب و آهن ربا. در حالی که من فکر می کنم کتابها هنوز هم می تواند خدمت در بازاریابی محتوا, من فکر نمی کنم آن را مفید به عنوان یک سرب آهنربا به دلیل:

  • کتابها گاییدن, کتاب و زمان طولانی برای نوشتن
  • بهتر است برای اطمینان بیشتر منجر آهن ربا است که خاص به موضوع وبلاگ پست نسبت به یک کل منجر آهنربا (افراد کمتر احتمال دارد برای دانلود این اگر آن را به طور مستقیم مربوط به اطلاعات آنها به دنبال)
  • بسیاری از مردم هرگز به پایان خواندن آن و آنها هرگز قادر به جلب ارزش از آن است که آنها را مرتبط با شما و با نام تجاری خود را. اگر شما می توانید آنها را به چیزی کوتاه و شیرین و بلافاصله عملی آنها را دوباره برای اطلاعات بیشتر.
  • این یک fuckin' کتاب هستند و شما واقعا قصد نوشتن یک کتاب کامل در هر هفته و یا سه ماهه?

من شخصا دوست دارم به استفاده از قالب ها و برنامه چک لیست چیزی است که:

  • کوتاه
  • عملی
  • به طور مستقیم مربوط به پست وبلاگ و یا فرمت آن
  • بلافاصله استفاده می شود

تبدیل مسیر

تبدیل به این معنی است که هدف خود را به دست آمده است. هدف ما در این نقطه است که منجر به دریافت بر روی لیست پستی ما. اولین گام این است که به مردم بر روی پست وبلاگ خود راپس از آن بازدید کنندگان خود را به مسیر زیر:

  1. تماس به عمل (فرهنگ و هنر)
  2. صفحه فرود
  3. با تشکر از شما صفحه و تحویل سرب آهنربا

هر یک از این سه نکته باید در خط با موضوع و وعده پست وبلاگ.

صفحات فرود

فرهنگ و هنر باید در قالب یک لینک است که خوانندگان خود را به یک صفحه فرود. این صفحه فرود باید مختصر کپی نشان می دهد که خواننده خود را چگونه آنها را از سود خود را دانلود کنید.

که در آن آنها را تایپ آدرس ایمیل خود را.

این تبدیل مسیر به مراتب بیشتر تبدیل از یک "ثبت نام برای عضویت در خبرنامه!" جعبه.

به طور جدی هیچ کس می خواهد به ثبت نام برای خبرنامه کنه. من تقریبا صفر ثبت نام از این گزینه در این وبلاگ.

همه علامت یو پی اس آمده از سرب و آهن ربا. چرا که مردم می خواهند برای به دست آوردن چیزی بلافاصله.

لیست پستی

من مدیریت لیست پستی من با MailChimp که با این نسخهها کار بزرگ است.

این جایی است که شما ادامه خواهد داد برای تعامل با مخاطبان خود را به صورت منظم. مطمئن شوید که شما انتخاب کنید که چگونه اغلب و هنگامی که شما در حال رفتن به آنها را ارسال یک ایمیل و مطمئن شوید که ایمیل است مربا بسته بندی شده با ارزش است. قوام مهم تر از فرکانس.

شما همچنین می توانید در ادامه ارائه خود را پست جدید در وبلاگ از طریق این کانال و اقامت در تماس با منجر خود.

این است که در آن شما می توانید (گاهی اوقات) فروش به آنها و یا آنها را دعوت به دریافت یک تماس با شما. آیا استفاده از این کانال تنها به ارسال شرکت به روز رسانی و به آنها در مورد آنچه شما بوده ام به. استفاده از آن را به آنها ارزش و کمک به آنها را با کسب و کار خود را.

لیست ایمیل خود را که با ارزش تر از هر دیگر مشخصات شما:

  • مشخصات لینک خود را می تواند ناپدید می شوند در هر زمان
  • Instagram مودی و می تواند حساب خود را حذف کنید هر زمان که آنها آن را دوست دارم احساس
  • آن را غیر ممکن است برای نشان دادن ارگانیک در حال حاضر در Facebook با الگوریتم شما را مجبور به پرداخت برای دید

در ایمیل شما لازم نیست که به مبارزه با الگوریتم و شما خود را لیست. این مال شما است. استفاده از آن را به خوبی.

ارتقاء محتوا

مطمئن شوید که شما در جستجوگرها-بهینه سازی پست وبلاگ خود را, اما این بدان معنی نیست که شما فقط می توانید آن را منتشر و در آن روز است.

من نمی دانم اگر شما به یاد داشته باشید آنچه که من قبلا گفتم اما 4 میلیون پست جدید در وبلاگ منتشر شده در شبکه هر روز. شما نیاز به ترویج مطالب خود را و این است که چرا مطالب خود را باید به خوبی.

یک محتوای خوب فروشنده به شما خواهد گفت به صرف 20 درصد از زمان خود را برای ایجاد محتوا و 80 درصد از زمان آن را ترویج. پس چه راه هایی برای ترویج مطالب خود را ؟

رسانه های اجتماعی

شما باید ساختمان خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی و تلاش برای رشد آنها است. این یکی از کانال های اصلی شما می توانید ترویج مطالب خود را در. Facebook صفحات کسب و کار تقریبا بی فایده در حال حاضر با تنظیم الگوریتم ما در کمتر از 2% آلی برسد.

اما پرداخت Facebook یک کانال توزیع برای مطالب خود را. اگر شما متوجه یک پست انجام شده است به خوبی شما می توانید ترویج آن از طریق Facebook ads (مطمئن شوید که پست است که به خوبی بهینه سازی شده برای تبدیل) از طریق پرداخت حتی فقط 5 یورو/روز برای چند روز. آن را یک تفاوت که من پیشنهاد می کنم.

ترجمه ؟ کمتر از 2% از مردم می خواهم که خود را در Facebook صفحه کسب و کار خواهد ارگانیک دیدن محتوای شما را به اشتراک گذاری وجود دارد. اگر شما نمی خواهید به پرداخت شما باید به اشتراک گذاری آن را به صفحه شخصی خود است که مورد علاقه الگوریتم. سوال می شود که افراد برای اظهار نظر و یا شرکت خود را با پست به نحوی.

LinkedIn است که هنوز هم یک پلت فرم بزرگ برای B2B ترافیک آلی. به اشتراک گذاری آن را به عنوان بسیاری از سیستم عامل به عنوان شما می توانید سوال بپرسید و تگ مردم است.

پست های مرتبط: چگونه برای بهینه سازی لینک برای Freelance Translators

محتوای Repurposing

هر بار که شما ایجاد یک پست وبلاگ فکر می کنم که چگونه شما می توانید repurpose آن را به مطالب دیگر.

برای مثال شاید شما مانند ضبط پادکست.

نگاهی به پادکست و تبدیل آن به یک پست وبلاگ (یا چند اگر این پادکست واقعا طولانی). سپس آن را تبدیل به یک Slideshare, an infographic یک ویدیو یوتیوب, رسانه های اجتماعی, پست, هر آنچه که مایل به ایجاد.

برای مثال من این پست را نوشت چون من در ارائه این موضوع در یک کنفرانس در اواخر ماه سپتامبر 2019. در زمان نوشتن همه من این است. بنابراین به جای ایجاد یک ارائه این است آنچه که من انجام خواهد داد:

  • ارسال این پست به عنوان محتوا برای وبلاگ
  • آن را تبدیل به یک ارائه پاورپوینت برای کنفرانس
  • پس از کنفرانس repurpose پاورپوینت به یک اسلایدشیر برای LinkedIn که من همچنین می توانید به این پست وبلاگ
  • ایجاد infographics
  • استفاده از موضوعات زیر از این پست وبلاگ به ایجاد طولانی تر و بیشتر در عمق پست های وبلاگ
  • استفاده از مطالب این وبلاگ برای رسانه های اجتماعی پست

این پشتیبانی از فرمت های بیشتر و دسته بندی محتوا شما می توانید از نو خلق کردن آن را به بهتر. Repurpose این و به اشتراک گذاری آن را دوباره در تمام کانال های خود را.

انتشار محتوا

انتشار مطالب دیگر راه عالی برای دریافت بیشتر چشم بر روی محتوای خود و وب سایت. صبر کنید چند هفته بعد از شما ارسال کرده اید و آن را در وبلاگ خود در جهت اشتباه گوگل از محتوای تکراری و سپس دوباره پست های خود را در رسانه LinkedIn Pulse باز میکروفون و یا هر پلت فرم های دیگر شما می توانید پست.

این کمک می کند تا برخی از لینک به صفحه خود را به عنوان به خوبی به عنوان رشد آگاهی در اطراف شما به عنوان یک حرفه ای و با نام تجاری خود را. این کمک می کند تا جذب بیشتر مردم به مطالب خود را از صرفا از وب سایت خود را. و اگر آن را واقعا طنین انداز با آنها را جذب این افراد به وب سایت شما.

حتما به لینک بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ پست.

شبکه

به یاد داشته باشید هنگامی که ما ساخته شده و محتوای برنامه های فوق برنامه و ما خودمان را پرسید: "چه کسی به اشتراک گذاری این محتوا؟"

خوب این زمانی است که شبکه خود را به بازی می آید ،

من فرض می نوشت بسیار جذاب و جامع اطلاعات-حمایت یا فکری قطعه است که مردم در حال رفتن به می خواهم برای به اشتراک گذاشتن. رسیدن به آنها و از آنها بخواهید برای به اشتراک گذاشتن قطعه خود را با شبکه خود را تا برای آنها توضیح دهد که چرا آن را مربوط به مخاطبان خود است.

یک ترفند خوب برای انجام این کار اگر شما لازم نیست که یک شبکه قوی است که آیا شما به نفع نشده است و فقط به مصاحبه با افراد برای پست های وبلاگ خود. برچسب آنها را در آن را و از آنها بخواهید برای به اشتراک گذاشتن آن را با شبکه خود را. این می تواند کار شگفتی.

نتيجه گيری

بازاریابی محتوا است نه برای نشاط. در آن طول می کشد یک مقدار باور نکردنی از زمان و تعهد. این یک جادویی دستور العمل برای موفقیت های فوری.

قوام کلیدی است و اگر شما می توانید نگه دارید در آن شما می توانید درو پاداش های بزرگ.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب