تحقیر مورد ادعا آلاسکا قرنطینه شکستن اخراج

جونو ، - یک قاضی فدرال قاضی است را رد کرد و جنایی تحقیر شکایت علیه مردی که دادستان به حال متهم به نقض یک قاضی

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

جونو ، - یک قاضی فدرال قاضی است را رد کرد و جنایی تحقیر شکایت علیه مردی که دادستان به حال متهم به نقض یک قاضی نظم و شکستن آلاسکا قرنطینه قوانین پس از آزادی از زندان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

رئیس ایالات متحده دادرس قاضی دبورا M. Smith این هفته اعطا درخواست توسط باراک اوباما در لنگرگاه به رد پرونده Duane بایرون زمینه. دادستان ها در درخواست خود ذکر شهادت از دانیل Poulson دستیار فدرال مدافع که تا به حال نشان داده و زمینه های.

Poulson تا به حال با موفقیت درخواست به زمینه ها' جمله در یک مربوط به مواد مخدر مورد کاهش می یابد و امن اولیه خود را از آزادی از زندان در کالیفرنیا بود که ضربه سخت coronavirus. یک قاضی ممکن است 6 منظور اعطای درخواست ذکر شده نیاز به زمینه ها به دنبال قرنطینه و اقدامات دیگر پس از آزادی.

اما Poulson گفت که او باور نمی کند زمینه دریافت که منظور. زمینه های منتشر شده از فدرال تادیبی موسسه ترمینال جزیره در کالیفرنیا در 8 مه با توجه به سوابق دادگاه.

Poulson آگاه نیست زندان از سفارش و یا صحبت با زمینه مورد آن با توجه به اسمیت حاکم است که همچنین می گوید Poulson شهادت او تا به حال هر گونه تماس تلفنی با زمینه های پس از ماه مارس به دلیل تماس و ملاقات محدودیت در زندان است.

زمینه شهادت داد که به دلیل محدودیت های او صحبت نمی کنم به کسی که خارج از زندان بین پایان ماه مارس و آزادی او حاکم متحده است.

"شواهد نشان نمی دهد وجود دارد علت احتمالی به این باور زمینه نافرمانی از دستور بود عمدی" اسمیت نوشت.

Poulson در پاسخ به یک درخواست برای نظر تایید کرد به گزارش آسوشیتد پرس که او صحبت نمی کنم به زمینه های مورد مه 6 سفارش و یا آن شرایط قبل از زمینه های انتشار.

چوپان مارتین یک سخنگوی باراک اوباما در لنگرگاه از طریق ایمیل گفت: پذیرش توسط فدرال دفتر مدافع "است که به خصوص مورد با توجه به ضرورت به خود قرنطینه در طول یک بیماری همه گیر و نه تنها برای مشتری خود را به خاطر اما برای سلامت و ایمنی جامعه ما است."

سیندی فرانکلین یک وکیل خصوصی منصوب به نمایندگی از زمینه های در مورد تحقیر در محل فدرال مدافع آژانس گفت: دادستان ها در حال تلاش برای سرزنش Poulson زمانی که آنها به ارمغان آورد یک جنس بنجل مورد. او به نام اخراج "حق منجر شود."

زمینه های است که در مبارزه با سرطان اعطا شد دلسوز انتشار توسط ارشد ایالات متحده در منطقه قاضی James K. سینگلتون جونیور سینگلتون در مارس 6, سفارش گفت: دادگاه "ممکن است مد مناسب تحریم" باید زمینه های موفق به دنبال قرنطینه یا اجتماعی فاصله اقدامات و یا هر وضعیت دیگر از آزادی است.

آلاسکا و سپس مورد نیاز مردم ورود دولت به قرنطینه به مدت 14 روز برای کمک به محافظت در برابر گسترش coronavirus. تحت قرنطینه مردم به ترک محل سکونت خود را تنها برای موارد اضطراری پزشکی و یا مراقبت.

سینگلتون را جهت اظهار داشت: مشروط شدن در اتاق خوب بود با زمینه ماندن با مادر خود اشاره کرد اما او نیاز به او را به قرنطینه در جای دیگر ، Poulson نشان داد زمینه می تواند قرنطینه در لنگرگاه هتل که در آن زمینه های پدر کار می کرد.

اسمیت در حکم گفت: زمانی که زمینه های سوار پرواز خود را برای Anchorage او انجام اطلاع از انتشار از وزارت دادگستری ایالات متحده حاکی از او گرفته شود به مادر خود را در خانه. او به آنجا رفت اما بعد رفت به هتل که دختر خود را به او. دختر خود شهادت بود او یک فرصت به او بگویید در مورد اقامت در هتل قبل از بازگشت او به آلاسکا.

اسمیت گفت: وجود تفاوت در حساب از زمینه ها و دختر خود را و است که از افسر عفو مشروط تیموتی curtis duffield از جمله اینکه آیا زمینه بود و اجازه رفتن به او را به لباس. Curtis duffield گفت: در تماس با زمینه وجود دارد بافر و دوره پذیرش فقیر.

Curtis duffield در بر داشت زمینه را به در مارس 11, زمانی که او آموخته زمینه تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در زندان است.

فرانکلین گفت: آزمون برگشتم مثبت روز قبل از زمینه های مجاز برای سفر به آلاسکا اما هیچ کس گفت: زمینه منجر شود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بازپرس قاضی زرگر گفت: زمینه های اعضای خانواده آزمایش منفی وجود دارد و شواهد او آلوده به هر کسی.

مارتین گفت: مقامات همچنان به نظارت بر زمینه های انطباق با شرایط خود نظارت. فرانکلین گفت: مقامات فدرال به نظر می رسد "کاملا مشخص است که او در حال رفتن به شکست" زمانی که مشروط شدن بخش "مسئولیت سعی کنید به او کمک کند موفق می شوند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن