کنسولگری تعطیلی یک نقطه عطف در چین و آمریکا روابط

چنگدو چین در بیش از 40 سال پس از چین و آمریکا در تاسیس روابط دیپلماتیک رسمی اتهام شده اند و ستد شد تنش ها افزا

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

چنگدو چین در بیش از 40 سال پس از چین و آمریکا در تاسیس روابط دیپلماتیک رسمی اتهام شده اند و ستد شد تنش ها افزایش یافته است و کاهش یافته است و دو طرف آمده اند خطرناکی به رویارویی آشکار.

در عین حال که مجبور به بسته شدن چینی کنسولگری در هوستون و چین به منظور شاتر به کنسولگری ایالات متحده در جنوب غربی شهرستان چینی چنگدو علامت جدید نقطه کم در روابط میان بزرگترین اقتصادهای است که نمی توان به راحتی هموار بیش از.

بی اعتمادی و کینه اطراف اختلافات بیش از اتهامات تکنولوژی, سرقت, امنیت ملی, حقوق بشر, هنگ کنگ, تایوان و جنوب دریای چین در حال حاضر اصلی رانندگان در یک رابطه است که مدتها به دنبال compartmentalize از جمله مسائل مربوط به جلوگیری از آنها را مانع روابط تجاری و همکاری در مدیریت مسائل مانند کره شمالی از برنامه هسته ای و درگیری در خاورمیانه و آفریقا است.

رفتن به جلو, چشم انداز آشتی نگاه dim حتی اگر ایالات متحده تصمیم جدید دولت در ماه نوامبر.

مقامات چینی در زمان کنترل از سابق کنسولگری ایالات متحده در جنوب غربی چین در شهر چنگدو در روز دوشنبه پس از آن دستور داده شد بسته در اقدامی تلافی جویانه برای ایالات متحده به منظور تخلیه چینی کنسولگری در هوستون.

یک وزارت امور خارجه بیانیه ای ابراز ناامیدی کرد و گفت: این کنسولگری "ایستاده در مرکز روابط ما با مردم در غرب چین از جمله تبت برای 35 سال است."

"ما نا امید شده توسط حزب کمونیست چین تصمیم و تلاش خواهد شد به ما ادامه کمک رسانی به مردم در این منطقه مهم از طریق پست های دیگر در چین" در بیانیه ای گفت:.

چین وزارت امور خارجه صادر شده اطلاع مختصری گفت: "مقامات" وارد شده از طریق ورودی جلو و در زمان بیش از این محل پس از دیپلمات های ایالات متحده بسته آن را در ساعت 10 صبح قبل از آن پرچم شده بود را کاهش داده و کارگران شده اند از بین بردن علائم و نشانه های دیگر از ایالات متحده به حاکمیت در ترکیبات بیرونی.

که انتقال یک حس دائمی پارگی احساس نمی شود در طول بحران های قبلی از جمله 1999 سنگسار از سفارت ایالات متحده در پاسخ به بمباران ناتو از چین سفارت خود در صربستان به همراه 2001 برخورد بین یک نظارت ایالات متحده هواپیما و جت جنگنده دریای چین جنوبی.

یک روز پیش, چین, وزارت امور خارجه با صدور بیانیه ای در اعتراض به آنچه آن را به نام رسوخ به هوستون کنسولگری که نقض کنوانسیون وین در روابط کنسولی و چین و آمریکا کنسولی کنوانسیون.

"طرف چینی سنجی و محکم مخالف آمریکا حرکت از زور وارد چین سرکنسولگری در هوستون و تسلیم شده است خطیر نمایندگی. چین را مشروع و لازم واکنش" بیانیه ای گفت:.

چین حفظ کنسولگری در سان فرانسیسکو و لس آنجلس و شیکاگو و نیویورک علاوه بر سفارت خود در واشنگتن است.

ایالات متحده دارای چهار کنسولگری های دیگر در چین و سفارت آمریکا در پکن نگه داشتن طرف در برابری در شرایط ماموریت های دیپلماتیک.

این چنگدو کنسولگری به طور خلاصه به شهرت آمد زمانی که رئیس پلیس نزدیک شهر چونگ کینگ فرار وجود دارد در سال 2012 تسریع سقوط چونگ کینگ را سیاسی بلند پروازانه رهبر شمارمی در چین بزرگترین رسوایی سیاسی در دهه. همچنین این بازی میزبان به معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن در سفر خود هنگامی که زمان آینده نگر حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری شد به همراه چین در حال حاضر-رهبر پینگ است.

پلیس بسته دو - سه-بلوک منطقه در اطراف کنسولگری قطع تقریبا هر نظر از اموال از جمله پرچم. چند وسایل نقلیه اجازه داده شد از طریق پلیس چک و دیگران می تواند دیده می شود در حال حرکت در فاصله.

حرکت کامیون وارد کنسولگری ایالات متحده روز قبل در سمت چپ و چند ساعت بعد. اواخر یکشنبه شب مسطح تریلر وارد پیچیده است. یکی بعد از ظهور حمل زیادی ظرف حمل و نقل و جرثقیل.

قبل از این منطقه بسته شد قریب الوقوع بسته شدن کنسولگری خود جلب کرد یک جریان ثابت از تماشاچیان بیش از آخر هفته به عنوان چنگدو مانند هوستون در بر داشت خود را در محل موردتوجه وتماشای عموم از سیاست های بین المللی.

مردم را به گرفتن عکس های سلفی و عکس های متراکم در یک پیاده رو شلوغ با خریداران و خانواده ها با کالسکه در یک روز آفتابی در شهر چنگدو در استان سیچوان استان است. یک پسر کوچک مطرح شده با کوچک چینی پرچم قبل از پلیس لباس شخصی shooed او را به عنوان رسانه های خارجی دوربین های زوم در.

پلیس به حال تعطیل در خیابان و پیاده رو در مقابل کنسولگری و راه اندازی موانع فلزی در امتداد پیاده رو در طرف دیگر از درخت پوشیده جاده ها است.

لباس شخصی و ماموران لباس شخصی نگهداری می شود سازمان دیده بان در هر دو طرف از موانع پس از پراکنده حوادث پس از چنگدو اعلام روز جمعه از جمله یک مرد که تنظیم کردن ترقه و hecklers که نفرین در رسانه های خارجی ویدیو و عکس از صحنه است.

مردی که triedto گشودن زیادی پلاکارد اواخر روز شنبه که به نام او نامه ای سرگشاده به دولت چین به سرعت دور گرفته شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

قبلا یک اتوبوس چپ کنسولگری زمینه و آنچه به نظر می رسد کارکنان سفارت صحبت کرد و با لباس شخصی پلیس قبل از عقب نشینی به پشت اموال جامد سیاه و سفید گیتس. آن روشن نیست چه کسی یا چه چیزی بود در اتوبوس.

سه متوسط-حجم کامیون وارد در سمت چپ و چند ساعت بعد و ماشین دیپلماتیک با صفحات رفتگان در میان است.

ایالات متحده ادعا کرد که هوستون کنسولگری بود, لانه, چینی, جاسوس که سعی در سرقت اطلاعات از امکانات در تگزاس از جمله تگزاس A&M سیستم پزشکی و دانشگاه تگزاس مرکز سرطان دکتر اندرسون در هوستون. چین گفت که این اتهامات "مخرب تهمت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن