تئوری های توطئه کنار, در اینجا چیزی است که تماس با ردیاب واقعا

بزرگنمایی این تصویر تماس با ردیابی برای coronavirus موضوع رنگارنگ تئوری های توطئه است. در واقع تماس

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تماس با ردیابی برای coronavirus موضوع رنگارنگ تئوری های توطئه است. در واقع تماس با ردیابی یک فرآیند ساده از آگاه ساختن مردم اگر به آنها نمایانده کسی که بیمار است. هانا نورمن/KHN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هانا نورمن/KHN

در میان COVID-19 pandemic, تماس, ردیابی کاملا buzzy و همیشه در یک راه خوب.

تماس با ردیابی است که بهداشت عمومی عمل از اطلاع رسانی به مردم زمانی که آنها بوده ام در معرض یک بیماری مسری. به عنوان آن را تبدیل به بیشتر به طور گسترده ای به کار در سراسر ایالات متحده آن را نیز تبدیل شده و فرو رفته در مدرن قطب بندی سیاسی و تئوری های توطئه است.

اطلاعات غلط فراوان از قصه که افرادی که بحث به تماس با ردیاب ارسال خواهد شد وجود ندارد "FEMA اردوگاه" — یک شایعه آنقدر شایع است که مقامات بهداشت در واشنگتن تا به حال برای قرار دادن یک بیانیه در مه رد کردن آن — به شرح نظریه که در تلاش هستند به نوعی بخشی از یک توطئه جهانی نخبگان مانند بنیاد کلینتون, بیل گیتس یا جورج سوروس.

حداقل چنین اطلاعات غلط می تواند مانع تلاش های حاوی coronavirus و در بدترین حالت آن موجب تهدید علیه ردیاب می گویند برخی از ناظران از جمله موسسه استراتژیک گفت و گو مستقر در لندن سازمان است که به مطالعه قطبش.

پویا ISD یادداشت در ماه ژوئن گزارش "در حال تولید هر دو توسط فردی کاربران رسانه های اجتماعی و توسط کلید اثرگذارندهها در توطئه جوامع" و نقش بر ترس که برادر بزرگ در حال تماشای ما.

با توجه به این که گزارش های رسانه های اجتماعی پست های عمدتا عام شده اند در ارتباط با "گسترده های دادخواست و دیگر تلاش ها برای galvanise عمل سیاسی در برابر تماس با ردیابی." فیلم غرق در دروغ و توطئه فکر می کنم — این که آیا وی از سوی مامورین که ردیاب باید روابط به حالت عمیق و ریخته گری و یا آنها را به عنوان بخشی از یک دموکرات تلاش برای دخالت در سال 2020 انتخابات — "در حال دریافت بیش از 300,000 نمایش هر در یوتیوب و مشترک بودن ده ها هزار بار در سراسر عمومی Facebook صفحات و گروه ها."

البته داستان واقعی پشت ردیابی است چیزی شبیه به این, رنگارنگ, تئوری های توطئه است. تماس با ردیابی قدیمی عفونت-استراتژی کنترل و آن را یک کمی خسته کننده است.

"ما انجام داده ایم از آن در بهداشت عمومی برای دهه گفت:" مارکوس Plescia, افسر ارشد پزشکی برای ارتباط دولت و ارضی مقامات بهداشتی.

بخشی از مد افتاده کفش-چرم کار پلیسی بخش مددکاری اجتماعی هدف این است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری با رسیدن به افرادی که تست مثبت — و مردم به آنها شده است در تماس نزدیک با — و ارائه حمایت مورد نیاز برای آنها را به منزوی. آن را به سرعت انجام می شود و طول می کشد بسیاری از مردم است. مورد اخیر تعداد موج در برخی از نقاط کشور در حال ساخت این کار مشکل تر است.

بنابراین اجازه دهید نگاهی به آنچه در آن است و نیست.

چه روند ؟

هنگامی که یک فرد آزمایش مثبت برای یک بیماری مسری ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید گزارش این فرد اطلاعات تماس به بهداشت عمومی ادارات. تماس با ردیاب و سپس سعی کنید برای رسیدن به سرعت, به طور کلی از طریق تلفن.

در تحقیقی را بپرسید برای بیمار آدرس. برخی از سایت های رسانه های اجتماعی را تقبیح کرده اند این را به عنوان نابکار اما آن را نمی. در تحقیقی نمی خواهید به ارائه خصوصی اطلاعات پزشکی — "Mr. Smith, I see you آزمایش مثبت برای COVID-19" — به شخص اشتباه است. پاسخ به تماس با ردیاب سوالات همیشه اختیاری و کسانی که تماس نیز باید احساس رایگان به آن را تایید, واقعا, عمومی, وزارت بهداشت و درمان تماس با کارشناسان توجه داشته باشید به عنوان شده اند وجود دارد گزارش تماس جعلی.

طول اولیه تماس تحقیقی باعث می شود مطمئن شوید که بیمار خوب است و درک این بیماری و چه به انتظار. در حالت ایده آل, قرارداد تحقیقی ایجاد یک ارتباط با بیمار است. برخی می توانند لینک بیمار با منابع محلی و یا خدمات تحویل مواد غذایی و یا مورد نیاز تجهیزات پزشکی است که می تواند آن را آسان تر به ماندن جدا شده تا بیمار بهبود یافتند از ویروس.

چه نزدیک تماس با ؟

تماس با ردیاب بپرسید که در آن فرد آلوده سفر کرده و با آنها آمد و در تماس نزدیک — به طور کلی تعریف شده به عنوان عرض 6 پا برای 15 دقیقه یا بیشتر — از حدود دو روز قبل از آنها شروع به نشان دادن علائم تا زمانی که آنها جدا شده خود را.

می کند که شامل چنین چیزهایی به عنوان به سادگی عبور مردم در خیابان و یا باز کردن درب را انتخاب کنید تا یک بسته کاهش یافته است توسط فدرال اکسپرس راننده.

ارائه اطلاعات داوطلبانه است اما این تنها راه این برنامه کار می کنند. بسیاری از بیماران با خوشحالی منطبق اما چند تمایلی گفت: Plescia.

"که کمی تعجب آور است." "شما فکر می کنم اگر شما ممکن است باعث شود شخص دیگری به بیمار شدن شما را علاقه به آن شخص مطلع. اما برخی از نگرانی آنها snitching بر دیگر مردم است."

ردیاب نیست افشای نام فرد آلوده به تماس با ما. اطلاعات تماس به سادگی "دریافت یک تماس و گفت: 'شما داری با قرار گرفتن در معرض,' " گفت: کریستال واتسون ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیت و همکاری نویسنده گزارش در تماس با ردیابی.

برای کمک به ردیابی برخی از رستوران ها و فروشگاه ها و سالن ها و دیگر کسب و کار در حال نگه داشتن یادداشت های روزانه مشتریان است. برخی از صداها در رسانه های اجتماعی مطرح کرده اند نگرانی در مورد آن گزارش گفته آنها سرزده و نشان می دهد که برادر بزرگ در حال تماشای. هدف خود را, اگر چه آن را آسان تر برای مقامات بهداشت به اطلاع سایر کارکنان و مراجعان در صورتی که کسی تست مثبت است.

تماس نزدیک هستند خواست به قرنطینه برای 14 روز بررسی درجه حرارت خود را به طور منظم و اجتناب از تماس با دیگر اعضای خانواده در صورت امکان.

برای هر یک از آلوده بیمار ردیاب نیاز به تماس به طور متوسط 10 نفر دیگر گفت: واتسون — اشاره کرد که این تعداد می تواند به مراتب بالاتر است. "اگر تماس ردیابی انجام شده است را در یک محل که در آن وجود دارد یک بیماری همه گیر است و هیچ کس تحت اجتماعی فاصله محدودیت شما باید برای تماس بیشتر," او گفت:.

با سرعت از جوهر در پیدا کردن تماس. افراد آلوده شروع به نشان دادن علائم در عرض دو تا هفت روز از قرار گرفتن در معرض — اگر چه می توان آن را تا 14 — و آنها ممکن است مسری قبل از علائم ظاهر می شود.

که پرسیدن این سوال ؟

در روزهای اولیه از COVID-19 همه گیر در ایالات متحده ردیابی محدود بود چرا که برای تست این ویروس نیز محدود است. این دو واقعا با هم رفتن. این بدان معنی است که این کشور با استفاده از دیگر ابزار در اختیار بلانت ابزار stay-at-home سفارشات. در حال حاضر با آزمایش بیشتر در دسترس است و با بسیاری از ایالات در ایالات متناسب و شروع می شود از بازگشایی بیشتر هدفمند تلاش, تماس, ردیابی می شود مهم است.

استفاده می شود به طور موثر می تواند به شدت آهسته شیوع بیماری به عنوان دیده می شود در کشورهایی که شاغل جامع ردیابی برنامه های مانند ژاپن و نیوزیلند و چین است.

تا کنون هر چند ایالات متحده تا به حال بیشتر محدود تلاش و آن را متفاوت دولت توسط دولت است.

برآورد 37,000 تماس با ردیاب در حال حاضر شاغل در بهداشت عمومی ادارات در سراسر کشور سه برابر تعداد فقط چند هفته پیش با توجه به NPR دولت بررسی و پیگیری تلاش است. هنوز تعداد کسانی که تا کنون زیر تخمین می زند از آنچه بسیاری می گویند لازم است. در واقع واتسون و دیگر هاپکینز محققان می گویند که ایالات متحده نیاز به اضافه کردن حداقل 100,000 قرارداد ردیاب.

می توانید آنها را به زور مرا به قرنطینه?

اگر چه مقامات بهداشتی انجام اقتدار برای منزوی کردن افرادی که خطری برای دیگران که قدرت تقریبا هرگز استفاده می شود.

"اجباری قرنطینه واقعا استفاده شده است از روز از آبله در این کشور اگر چه رئیس جمهور استفاده از آن در آغاز همه گیر برای برخی از مردم بازگرداندن برگشت به بخش" گفت: واتسون.

مقامات بهداشت عمومی برای جلوگیری از چنین تاکتیک های تهاجمی چرا که آنها نمی خواهند برای دلسرد کردن مردم از گرفتن تست شده است. همانطور که برای تخلیه مردم از خانه های خود را با زور که نیز اتفاق نمی افتد در اینجا اگر چه نشانی از آن را در برخی از کشورهای استبدادی. در عوض تعدادی از شهرستانها و مناطق را راه اندازی ویژه هتل ها و یا امکانات دیگر که در آن آلوده یا در معرض افرادی که زندگی می کنند در خانه که در آن آنها می توانند خود را جدا از دیگر اعضای خانواده می تواند به طور داوطلبانه خود را صرف نقاهت.

است تماس, ردیابی کار ؟

آن را قطعا مشغول به کار در کشورهای دیگر کوه استاد در دانشگاه هاروارد T. H. Chan, دانشکده بهداشت و معاون سابق وزیر بهداشت در دولت اوباما.

"ایتالیا, اسپانیا, چین, تایوان, هنگ کنگ و نیوزیلند همه بدست به طرف دیگر منحنی" گفت: Koh. "هنگامی که آنها شیوع آنها نسبتا کوچک و آنها پرش بر روی آنها حق دور."

یک تفاوت او گفت: "آیا آن مکان باید یک استراتژی ملی.

"در کشور ما باید 50-دولت استراتژی آمیخته پاسخ, از جمله تماس, ردیابی, با برخی از کشورها داشتن در آغوش آن و برخی را به سختی آغاز شده است."

ماساچوست و نیویورک گزارش داده اند که موفقیت با ردیابی گفت: واتسون.

اما وجود دارد بسیاری از مناطق کشور به خصوص کمربند خورشید که در آن موارد خونتان های پیچیده تلاش برای کنترل ویروس. با تقاضا بیشتر برای تست زمان چرخش برای نتایج رشد می کند. و تعداد زیادی از موارد جدید ميانگين تماس با ردیاب به مراتب بیشتر مردم برای پیگیری کردن و آن را به چالش کشیدن برای انجام این کار در زمان کوتاه مورد نیاز موثر باشد.

"من دلسرد شده است که بسیاری از کشورهای که در آن ما شاهد یک افزایش بزرگ در حال حاضر قرار داده اند و بسیاری از تلاش به توسعه تماس خود را ردیابی نیروی کار" واتسون گفت: انعکاس کوه را یک طرح ملی. "ما نیاز به یک ابتکار عمل توسط دولت فدرال متمرکز در قرارداد ردیابی."

قیصر سلامت اخبار غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه از قیصر بنیاد خانواده است و نه وابسته و Kaiser Permanente.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن