رضایت کلیدی در اسپانیا جدیدی از جنایات جنسی پیش نویس لایحه

مادرید - دولت اسپانیا روز شنبه به تصویب یک پیش نویس جدید لایحه جرایم جنسی است که باعث می شود رضایت کلیدی تعیین

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

مادرید - دولت اسپانیا روز شنبه به تصویب یک پیش نویس جدید لایحه جرایم جنسی است که باعث می شود رضایت کلیدی تعیین کننده در موارد آزادی قربانیان نیاز به اثبات است که خشونت و یا تهدید و ارعاب استفاده شد و در برابر آنها.

"تنها بله بله" لایحه می آید در پی دیوانگی مطرح شده در اسپانیا بیش از یک باند تجاوز به عنف در مورد طول سان Fermín در گاو-اجرا در جشنواره پامپلونا در سال 2016.

در ابتدا این پنج متهم در مورد اتهام سوء استفاده جنسی, اما نه تجاوز به عنف به عنوان قربانی نبود تلقی به اعتراض به آنچه اتفاق می افتد.

برابری وزیر ایرنه مونترو گفت: آزادی جنسی را قانون روشن است که وجود دارد به "صریح و روشن بیان رضایت" توسط زنان اگر اعمال جنسی نیست در نظر گرفته شود جنایات.

مونترو یک عضو از ایالات ما می توانیم حزب چپ گفت: این لایحه رانده شد اسپانیا در جنبش فمینیستی و اسپانیا یک مرجع بین المللی و "امن کشور برای زنان است."

این لایحه نیاز به بحث و تصویب شده توسط پارلمان و چند ماه قبل از تبدیل شدن به قانون است.

در صورت تصویب این لایحه را ارائه 24 ساعته مراکز برای قربانیان کارکنان به خصوص آموزش پرسنل. همچنین پیش بینی ویژه دادگاه برای چنین جنایات و همچنین مبارزات مردم را آگاه تر از نیاز به از بین بردن خشونت جنسی.

سوسیالیستی به رهبری دولت ائتلافی توصیف خود را به عنوان فمینیست و مترقی است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن