کنگره نمی خواهد بازگشت تا زمانی که ممکن است به عنوان به نظر می رسد مذاکرات به غرفه در کسب و کار کوچک کمک

بزرگنمایی این تصویر این کنگره است که به عنوان یک بادبادک پرواز در نشنال مال در واشنگتن در اوایل این

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

این کنگره است که به عنوان یک بادبادک پرواز در نشنال مال در واشنگتن در اوایل این ماه. هر دو مجلس نمایندگان و سنا به تعویق افتاد بازگشت خود به واشنگتن و رهبران در حال حاضر گفت: کنگره نمی رود به بازگشت به قبل از مارس 4. Jose Luis Magana/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jose Luis Magana/AP

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل اعلام کرد که سنا کامل نمی خواهد به بازگشت به طرح به کنگره قبل از مارس 4 — تاخیر از یک برنامه ریزی بازگشت دوشنبه آینده.

مک کانل گفت: تصمیم به تغییر برنامه ساخته شده بود "پس از مشاوره کارشناسان بهداشت و درمان" و در مشورت با رهبر اقلیت سنا چاک شومر.

مک کانل R-Ky., تاکید کرد که کنگره همچنان به کار از راه دور برای پاسخ به تاثیر اقتصادی coronavirus.

"به عنوان سناتور در ادامه کار با هم از خانه ما, متحده, ما باید بماند تا کاملا متمرکز بر مبارزه با این بیماری همه گیر و تقویت ملت ما. Coronavirus را ندارد روز و این کشور ایالات متحده آمریکا باید یا هر کجا که هستیم" مک کانل گفت: در یک بیانیه نوشته شده است در روز سه شنبه.

این حرکت به دنبال یک شبیه اعلام یک روز زودتر از خانه رهبر اکثریت Steny Hoyer, D-Md., اطلاع رسانی به اعضای خانه نمی خواهد تا بازگشت ممکن است 4.

رهبران این دو کشور نشان داد که اگر کنگره نیاز به سرعت عمل در چیزی اعضا داده می شود حداقل 24 ساعت توجه کنید.

مک کانل و کاخ سفید در حال فشار دادن دموکرات ها به توافق برسند به اضافه کردن یکی دیگر از 250 میلیارد دلار به یک برنامه کنگره به تازگی ایجاد شده برای کمک به مبارزه کسب و کارهای کوچک و هشدار این برنامه می تواند اجرا از پول در این هفته است. شومر و مجلس نانسی پلوسی می خواهید برای اضافه کردن به که یکی دیگر از $250 میلیارد برای بیمارستان ها و دولت های ایالتی و محلی و افزایش کمک های غذایی کمک کند.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin خواست دموکرات ها در کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی روز دوشنبه به توافق برسند به تصویب کوچک کسب و کار پول در این هفته و قرار است این بحث در مورد برنامه های دیگر تا بعد. بنابراین مذاکرات به نظر می رسد متوقف شده در حال حاضر. او گفت: حدود 220 میلیارد دلار از $350 میلیارد دلار در حال حاضر تایید شده برای کسب و کار کوچک کمک های مالی استفاده شده بود و که خزانه مورد نیاز برای دریافت کمک های مالی بیشتر از کنگره برای رسیدگی به تقاضای رو به رشد برای تسکین.

"ما فکر می کنیم یک احتمال وجود دارد ما نیاز به پول بیشتر" Mnuchin گفت.

همچنین روز شنبه, معمار کنگره منتشر شد بیانیه ای در ساخت پوشش صورت اجباری برای کسانی که هنوز کار اصلی کنگره و اطراف ساختمان های اداری.

"در طول این همه گیر ما ادامه خواهد داد و ما تمام تلاش خود را برای حفاظت از سلامت و زندگی کارکنان ما با پیروی از هدایت CDC و [از حضور پزشک] است که در حال تحول به عنوان آنها یاد بگیرند بیشتر در مورد این ویروس و بیماری های آن, علل" آن را اعلام کرد و اضافه کرد که ماسک مورد نیاز "در حالی که در محوطه دانشگاه و در فضاهای عمومی به عنوان افزایش به اجتماعی فاصله و بهداشت شخصی شیوه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب