کنگره قفل تهمت نظارت به 2.2 تریلیون دلار بسته

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که "من نظارت" به عنوان قانونگذاران در آخرین روزهای

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که "من نظارت" به عنوان قانونگذاران در آخرین روزهای پیش نویس چه شد 2.2 تریلیون دلار طرح نجات برای آمریکا کسب و کار. در پایان کنگره اطمینان می داد که نمی خواهد در این مورد.

این قانون طراحی شده به کمک به کسب و کار و شرکت های بزرگ ساخته شده توسط تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس ایجاد لایه های متعدد از پاسخگویی برای میلیاردها دلار وام و کمک های مالی مستقیم و نقدی است که به زودی جریان از دولت فدرال است. خانه است که انتظار می رود با تصویب آن جمعه و ارسال آن به ناروا خود را برای امضاء.

جدید نظارت سیستم تست خواهد شد که رابطه بین کاخ سفید و کنگره که ساییده شده پس از دموکرات ها برنده خانه و بدتر به شدت در طول مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح به عنوان مقامات مسخره درخواست برای شهود و اسناد و مدارک.

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعای مسئولیت coronavirus وجوه دوشنبه شب خود را به عنوان وزیر خزانه داری استیون Mnuchin شد در کاپیتول هیل تهیه این بسته در اواخر شب ملاقات با رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا تا به حال هر یک از معرفی خود و طرح های, و دموکرات ها گفت: جمهوری خواه لایحه نیست به اندازه کافی قوی با این استدلال که این امر ایجاد یک "دوغاب صندوق" برای شرکت های بزرگ.

در پایان دو حزبی نهایی بسته گنجانیده شده است بسیاری از آنچه دموکرات ها می خواستم ایجاد یک گروه سه نفره از ناظران به علاوه دیگر چک را امتحان کنید و اطمینان حاصل شود که پول نیست سوء استفاده. آن را ایجاد یک نظارت هیئت مدیره ساخته شده از بازرسان به طور کلی به نام همه گیر پاسخ پاسخگویی کمیته می ایستد جداگانه اختصاص داده شده بازرس کل در وزارت خزانه داری و ایجاد یک جدید کمیته از کارشناسان که در گزارش به کنگره است.

دیگر پاسخگویی اقدامات شامل پول بیشتر برای ناظران در چندین آژانس های فدرال و نیاز است که دولت این فایل گزارش های دقیق است که تجزیه و تحلیل جریان نقدی آن را به عنوان اتفاق می افتد.

"هر زمان که شما در حال اختصاص بیش از 2 تریلیون دلار دلار آن مهم است برای اطمینان از این پول صرف راه آن در نظر گرفته شده می گوید:" میشیگان ایالت گری پیترز نماینده دموکرات سنا امنیت داخلی و امور دولتی کمیته. پطرس کمک کرد مذاکره نظارت مقررات با شومر و ایران با رئیس پانل ویسکانسین بهداشت ، ران جانسون.

"این نیاز به خارج از سیاست است که تنها راه آن هر گونه اعتبار" پطرس گفت.

هر دو پیترز و خانه نظارت و اصلاحات رئیس کارولین Maloney, D -, n. y., پیشنهاد نمایندگان مجلس می تواند در نظر اضافی نظارت مفاد زمانی که کنگره می گذرد بیشتر قوانین برای مقابله با این بیماری همه گیر.

Maloney ستایش اقتصادی امداد لایحه اما گفت که در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای گفت که دموکرات "فکر می کنم آن می تواند حتی بیشتر برای محافظت از مالیات دهندگان آمریکایی و ما در ادامه به بررسی گزینه های اضافی."

ناظر گروه که پیگیری هزینه های دولت و نظارت گفت: این لایحه نیست کامل فراهم می کند اما ضروری منابع به عنوان همه گیر بدتر. Sean Moulton ارشد تحلیلگر سیاست در پروژه نظارت دولت گفت که گروه خود را تشویق کرده است که "بیش از یک لنز از پاسخگویی" برای کسب و کار خواهد شد که دریافت پول است.

"ما خوشحالیم که آنها با قرار دادن همه آنها نظارت تخم مرغ در یک سبد" Moulton گفت.

لیزا Gilbert, معاون رئیس جمهور از امور قانونگذاری برای حمایت از مصرف کننده گروه عمومی شهروند گفت که او معتقد است که برنده را اعلام می کند که او می تواند شخصا نظارت بر این روند به احتمال زیاد اطمینان می داد که قوی تر مفاد قرار گرفتند. "این نشان می داد دست خود را" گیلبرت گفت.

بستر جدید نظارت است که این بیماری همه گیر پاسخ پاسخگویی کمیته خواهد بود که از مستقل و بازرسان به طور کلی. پس از مدل های مشابه صفحه ایجاد شده برای نظارت بر 2008 Troubled Asset Relief Program که نجات بانک ها پنل توانایی برای به دست آوردن اسناد و مدارک هماهنگی ممیزی و شناسایی ضایعات و سوء استفاده است. هیئت مدیره گزارش خواهد داد آنچه را که آنها پیدا کردن در وب سایت مرکزی.

به طور جداگانه مغلوب ساختن پیشی جستن را تعیین special inspector general داخل وزارت خزانه داری خواهد شد که قادر به بررسی سوابق و بررسی چگونه پول doled. که موقعیت را تایید سنا -- یک فرایند است که می تواند هفته ها اگر اتاق باقی می ماند تا آوریل 20, زمانی که سناتور در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای بازگشت.

دموکرات ها همچنین امن ایجاد یک کنگره نظارت کمیسیون است که نظارت وزارت خزانه داری. کارشناسان در پانل منصوب خواهد شد توسط مجلس نمایندگان و سنا رهبران. مالونی گفت: "ایده آل آرایش" پانل خواهد بود مجموعه ای متنوع از کارشناسان "برای تکمیل دیگر نظارت نهادهای تاسیس شده تحت این لایحه است."

این قانون همچنین شامل یک ارائه تضمین این که نجات داده می شود به شرکت های که در آن فدرال رسمی از جمله رئیس جمهور حداقل 20 درصد بهره. زبان کارگردانی در خطوط هوایی خواهد بلوک سهام خرید-پشت و محدودیت های اجرایی جبران.

نظارت گروه اخم که این قانون نمی دهد بازرس ژنرال پانل احضاریه قدرت. آنها همچنین توجه داشته باشید که برنده خواهد بود که یکی به تعیین بازرس کل وزارت خزانه داری بالقوه کارت های وحشی.

"این همه بسیار شخصيت محور" گفت: Scott Ellis این گروه از مالیات دهندگان برای حس مشترک. "(بازرس کل) می تواند بسیار موثر و بسیار موثر است."

مذاکرات در این لایحه نوتبوک تا پایان دموکرات شکایت در ساعت قبل از رای گیری که دو حزبی زبان برای الزام دولت به انتشار هفتگی لیست شرکت ها و اشخاص که به دست آوردن تامین مالی از طریق صندوق های سرمایه باقی مانده بود. بدون این زبان این اطلاعات می تواند مخفی نگه داشته شده از دموکرات ها استدلال کرد. زبان به پایان رسید تا در نسخه نهایی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

و هر چند پایان محصول آمریکا — سنا رای 96-0 — دو طرف تا به حال تیز اختلاف است. جمهوری خواه ایالت جیمز Lankford R-Okla., گفت: در طبقه سنا قبل از اینکه این لایحه به تصویب رسید که دموکرات "می خواستم مطمئن شوید که وجود دارد به دلیل شفافیت آنها اعتماد ندارند مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. به طوری که آنها ساخته شده است در یک بازرس کل و اضافی مردم برای تماشای خزانه از طریق فرایند."

اوهایو ایالت Sherrod قهوه ای ارشد دموکرات در کمیته امور بانکی سنا گفته است که دموکرات ها تحت فشار قرار دادند برای مقررات برای قرار دادن کارگران ،

قانونگذاران نیاز به "مطمئن شوید که پول در واقع به پایان می رسد تا در جیب کارگران نه مدیران اجرائی" براون گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن