کنگره در برابر تیم بحران تظاهرات شیوع ویروس

واشنگتن - کنگره برگزار شده روز شنبه با تظاهرات در خارج از درب آن و در سراسر کشور به کنگره در حال حاضر زده COVI

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

واشنگتن - کنگره برگزار شده روز شنبه با تظاهرات در خارج از درب آن و در سراسر کشور به کنگره در حال حاضر زده COVID-19 شیوع در حال حاضر مقابله با بحران در طول درمان از مردم در ایالات متحده است.

ناآرامی های مدنی بیش از مرگ جورج فلوید در دست پلیس همراه با این بیماری همه گیر کوروناویروس که به طور نامتناسبی قابل توجه آفریقایی آمریکایی ها را برانگیخت فوری درخواست برای درک برخی از رهبران جهان به تماشای یک ملت در آشفتگی.

قابل توجه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل ادامه به سنا ثبت نام از افرادی که فوت کرده اند در دست پلیس است. جورج فلوید. Ahmaud Arbery. Breonna تیلور.

"به من" مک کانل R-Ky., گفت: در یک سخنرانی در مجلس سنا اتاق و به "خشم میلیون ها نفر از آمریکایی ها این رویدادهای نگران کننده به نظر نمی آید مانند سه حوادث جدا. آنها بیشتر شبیه آخرین فصل ما در مبارزه ملی را مساوی و فقط از حمایت مساوی قانون یک واقعیت زندگی برای همه آمریکایی ها است."

به عنوان معترضان با تجمع در مقابل ساختمان کنگره هنوز هم تا حدودی قفل شده است و با توجه به coronavirus دوگانه بحران های تست شده واشنگتن است. برخی از قانونگذاران خواست تعارف و فدرال کمک به جلوگیری از کشور از لغزش به درگیری بیشتر. دیگران طرفه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به استفاده از نیروی نظامی در صورت لزوم برای پایان دادن به اعتراضات است.

مجلس سنا و نمایندگان به سرعت شروع به تهیه پیش نویس قانون برای رسیدگی به خشونت های پلیس و مقابله با بی عدالتی مواجه آمریکایی های سیاه و سفید. سناتور. Cory Booker, D-N. J., پیشنهاد یک جارو تعمیرات اساسی از اجرای قانون روش. تشکر. باربارا لی D-کالیفرنیا تحت فشار قرار دادند به ایجاد اولین گزارش کمیسیون حقیقت شفا نژادی و تحول حمایت حقوق مدنی, آیکون, Rep., John Lewis, D-Ga. آمریکا کار از خانه از آنجا که از خطرات بهداشتی در طول برگزاری این بیماری همه گیر در دیدار بیش از یک طولانی کنفرانس در مراحل بعدی.

"قتل جورج فلوید و زمان COVID-19 بحران نشان دادن یک بار دیگر دردناک و خطرناک میراث که برتری تا به حال در کشور ما" لی گفت: در معرفی و اندازه گیری. "این نابرابری است که در قلب هر بحران ما در حال برخورد با حق در حال حاضر."

وجود دارد یک تغییر در تن به عنوان حتی برخی از محافظه کاران که در گذشته در مقابله با "Black Lives Matter" تظاهرات با "آبی زندگی موضوع" حمایت از اجرای قانون اذعان نگرانی. پس از حوادث بی شماری از پلیس نامیده می شود به بررسی مردم سیاه و سفید انجام کارهای عادی — اخیرا هنگامی که یک زن در نیویورک احضار 911 بیش از یک آمریکایی آفریقایی تبار فرشته پرنده در پارک مرکزی — بسیاری از نمایندگان مجلس با موافقت نگرش عمومی و پلیس تاکتیک نیاز به بررسی.

در عین حال برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان تحت فشار قرار دادند برای یک نمایش از اقدام نظامی برای سرکوب اعتراضات در حال حاضر کشش را در روز ششم.

"هرج و مرج شورش و غارت نیاز به پایان امشب ایم" سناتور. تام پنبه R-ارک. او پیشنهاد کرد در آوردن لشکر 101 هوابرد — نخبگان واحد ارتش به مقابله با خارج از آشوبگران مؤثر در تظاهرات.

مک کانل همچنین پیشنهاد کرد اگر دولت و رهبران محلی نمی تواند امن, ایمنی, "من امیدوارم که دولت فدرال آماده است برای ایستادن در breech."

پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن جمعه شب اظهارات در باغ گل رز دیابت میت رامنی جمهوریخواه یوتا گفت که او فکر نمی کنم وجود دارد سخنرانی رئیس جمهور می تواند "در این مرحله که همه چیز آرام است."

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان تمرکز بر امکان استفاده از ارتش در پاسخ به تظاهرات خشونت آمیز در آینده به عنوان پلیس نظامی و اجرای قانون و برخورد با معترضان در نزدیکی کاخ سفید به طور گسترده ای مورد انتقاد است. سناتور. Ron Wyden D-بشویید. توییتی که "فاشیست بیان" با مغلوب ساختن پیشی جستن "verged در یک اعلام جنگ علیه شهروندان آمریکایی است."

تظاهرات بیش از فلوید مرگ ضربه یک ملت در حال حاضر در بحران بیش از شیوع ویروس و اقتصادی shutdown است که چپ 41 میلیون آمریکایی تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری به عنوان کنگره در تلاش برای پاسخ دهند.

دولت و رهبران محلی التماس برای بیشتر فدرال کمک به آنها خیره جوهر قرمز با توجه به افزایش هزینه از پرداختن به COVID-19 بحران و کاهش درآمد به عنوان آمریکایی ها در خانه بمانند.

خانه تایید شده جدید از 3 تریلیون بسته نجات از دموکرات ها اما سنا تا به حال هیچ برنامه فوری برای در نظر گرفتن یک دور تازه از امداد. به جای حمله داعش متمرکز روی ضربه ی شروع اقتصاد و از بین بردن یک 600 دلار کمک هزینه بیکاری برای فشار آمریکایی ها به کار هنگامی که شغل بازگشت. آنها همچنین می خواهم به منظور توسعه یک مسئولیت سپر برای محافظت از کسب و کار که آیا بازگشایی از دعاوی مربوط به COVID-19.

یک گروه دو حزبی از اقتصاددانان به نام در کنگره دوشنبه برای ارائه $1 تریلیون دلار در کمک های اضافی به استانها و شهرستانها در تاریخ همتراز با خانه-تصویب لایحه.

مارک زندی اقتصاددان ارشد در مودی تجزیه و تحلیل ترافیک گفت: حدود 3 میلیون ایالتی و محلی کارکنان دولت می تواند از دست دادن شغل خود را در سال آینده — در علاوه بر این به نزدیک به 1 میلیون که در حال حاضر گذاشته شده است.

"این است که در مورد به عنوان نزدیک به یک بدون ذهن و بسیار خوشحال است که شما می تواند انجام دهد که ممکن است" گلن هوبارد یک اقتصاددان در دانشگاه کلمبیا و سابق مشاور اقتصادی رئیس جمهور جورج دبلیو بوش گفت: در کنفرانس سازماندهی شده توسط لیبرال موسسه سیاست اقتصادی.

مهلت شدند و به سرعت نزدیک. اکثر ایالت بودجه مهلت با سال مالی جدید شروع ژوئیه 1. $600 افزایش مزایای بیکاری مصوب در مراقبت عمل بسته کمک به منقضی ژوئیه 31. کسب و کارهای کوچک است که شنود گذاشته چک حفاظت برنامه را شروع به دیدن وام می آیند با توجه و بدون تنظیمات توسط کنگره است.

سنا روحانی, بری, سیاه, باز مجلسی با نماز بیش از قانونگذاران.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ممکن است آنها در تلاش برای پیدا کردن یک واکسن برای تلقیح ملت ما در برابر نفرت از گناه و ناامیدی" او گفت:.

___

آسوشیتد پرس نویسنده کریس Rugaber کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب