کنگو خسته از ابولا نیز باید نبرد coronavirus

بنی کنگو - کنگو شده است مبارزه با یک ویروس ابولا که به کشته شدن هزاران نفر از مردم برای بیش از 18 ماه و در حال

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

بنی کنگو - کنگو شده است مبارزه با یک ویروس ابولا که به کشته شدن هزاران نفر از مردم برای بیش از 18 ماه و در حال حاضر آن را نیز باید به صورت یک معضل جدید: coronavirus بیماری همه گیر.

ابولا را ترک کرده است کسانی که زندگی در این کشور شرق خسته و ترسان و فقط به عنوان آنها در حال آماده شدن برای اعلام پایان دادن به شیوع یک مورد جدید ظهور کرد. در حال حاضر آنها در حال حاضر برای مدیریت هر دو تهدید در یک بار.

این ویروس جدید به ضعف برخی از جهان بهترین بیمارستان سیستم در اروپا و پاره پاره از طریق جوامع در نیویورک است. در کنگو گسترش آن می تواند بدون کنترل در یک کشور است که تحمل دهه جنگ که در آن فساد را ترک کرده است مردم عمدتا فقیر با وجود ثروت معدنی و جایی که بی اعتمادی از قدرت است بنابراین تثبیت شده است که سلامت کارگران کشته شده اند در طول شیوع بیماری ابولا. این هم معلوم نیست چه آینده حمایت بین المللی خواهد بود در زمانی که تمام جهان در حال مبارزه با coronavirus.

"این همه احساس می کند مانند یک طوفان بزرگ گفت:" مارتین Milonde یک کنگو جامعه بسیج که با این نسخهها کار با کمک گروه چشم انداز جهانی در بنی است که کانون شیوع ابولا. "به راستی این یک بحران در بحران در بحران است. جامعه دچار ناامنی رنج می برد و تحت ابولا و در حال حاضر ممکن است به صورت COVID-19."

در اوایل ماه مارس یک بیمار ابولا بسیاری از آنها امیدوار خواهد بود که آخرین مرخص شد و وقوع قرار بود رسما اعلام کرد بیش از یکشنبه. اما سازمان بهداشت جهانی روز جمعه اعلام کرد یک مورد جدید در بنی.

شیوع ادعا کرده بیش از 2,260 زندگی پس از ماه اوت سال 2018 — دومین جهان تا به حال دیده می شود پس از 2014-2016 شیوع بیماری در غرب آفریقا است.

هنوز هم وجود دارد برخی از امید: بسیاری از ابزارهای مورد استفاده برای مبارزه با ابولا — شستن دست و اجتماعی فاصله رئیس در میان آنها -- نیز کلیدی برای مبارزه با کروناویروس.

در بنی است که گزارش دو مورد جدید coronavirus "جوامع در اینجا نگه دارید و بر روی برخی از امید است که آنها در حال رفتن برای غلبه بر این بیماری همه گیر راه آنها مشغول به کار بود برای غلبه بر ابولا" گفت: Milonde. "آنها در حال شمارش را بر روی احتیاط و هوشیاری شیوه های بهداشت که آنها انجام شده است برای نجات خانواده خود را."

جامعه طرفداران در بنی — که راه رفتن در اطراف با بلندگوهای به بحث در مورد ویروس ابولا را آغاز کرده اند که شامل هشدار در مورد کوروناویروس.

پیام توضیح COVID-19 بیماری ناشی از ویروس و جایی برای رفتن اگر بیمار در حال گسترش در ایستگاه های رادیویی از طریق پیام متنی انفجار و توسط رهبران مذهبی. مدارس و کلیساها و مساجد در حال حاضر مسلح با شستن دست کیت.

بنی شهردار Nyonyi Bwanakawa می گوید: بسیاری از اقدامات آشنا خواهد بود — اما توصیه به ماندن در خانه هستند و بیشتر از آنچه مورد نیاز است برای ابولا و مقامات در حال آماده را به "اقدامات چشمگیر" اگر مردم مقاومت در برابر.

بر خلاف ابولا که جان حدود نیمی از مردم آن را آلوده جدید کروناویروس باعث عمدتا خفیف یا متوسط علائم در حدود 80 درصد از مردم است. گسترش ابولا به طور معمول نیاز به تبادل مایعات بدن و مردم اغلب آلوده شده است, هنگامی که مراقبت از عزیزان و یا مداحی در مجالس ترحیم سنتی که شامل تماس نزدیک با بدن است. در مقابل, کروناویروس جدید بسیار مسری است و عمدتا توسط مردم سرفه یا عطسه از جمله کسانی که تنها با آنفولانزای خفیف.

این بدان معناست که وظیفه کنترل این ویروس در کنگو عظیم خواهد بود: دولت تنها محدود کنترل در بخش هایی از این کشور پهناور وجود دارد همچنین برخی از انبوه جمعیت مراکز با بهداشت ضعیف و زیرساخت های این کشور غنی از مواد معدنی شرق احاطه با خشونت های گروه های مسلح.

دکتر میشل Yao, مدیر برنامه, برای پاسخ اضطراری در این که آفریقا گفت اجرای قوی تست و تماس با ردیابی کلیدی خواهد بود. اما جامعه به طور کامل درگیر در مبارزه با این بیماری ممکن است حتی بیشتر مهم است.

این بدان معناست که نه فقط صحبت کردن در جوامع "اما به آنها مسئولیت و نقش را به بازی."

در ابتدا تلاش برای کنترل ابولا شدند با مقاومت یکی از همکاران اصلی به گسترش آن. در میان ناامنی در این کشور شرق خرافات به وجود آمد و برخی از کلینیک ها برای درمان بیماران ابولا مورد حمله قرار گرفتند و سلامت کارگران کشته شدند.

پایتخت آن کینشازا محکم بسته بندی شده شهرستان از 14 میلیون واقع در مرزهای غربی کشور باقی مانده است یکی دیگر از عمده نگرانی گفت: یاا که بر در که آفریقای مرکزی در کشور همسایه جمهوری کنگو است.

"اگر آن را به این محل می تواند یک فاجعه بزرگ است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"آفریقا است که تنها تا حدودی آماده" گفت: یاا. "اگر ما به چوب پراکنده موارد این می تواند اداره می شود."

اما بسیاری از کشورهای توسعه یافته دیده می شود موارد افزایش و شیوع قابل ملاحظه در کنگو می تواند به راحتی پایمال کردن آن سیستم بیمارستان. تجهیزات پیشرفته برای مقابله با شدید بیماری تنفسی که coronavirus می تواند به علت وجود ندارد: وزارت بهداشت می گوید وجود دارد حدود 65 هواکش — همه در کینشاسا — و 20 بیشتر در مورد سفارش برای یک کشور بیش از 80 میلیون نفر است.

شده اند وجود دارد 215 تایید موارد جدید کروناویروس در کنگو با 20 مرگ و میر در این وزارت روز جمعه گفت.

و سلامت کارگران نیز نیاز به پیدا کردن یک راه برای ادامه درمان افراد آلوده با بسیاری از بیماری های دیگر است که به طور منظم عذاب جمعیت است. بیش از سال گذشته برای مثال سرخک به کشته شدن بیش از 6000 نفر در کنگو.

علاوه بر این از آنجا که کشور های کمک کننده هستند خود را در برخورد با شیوع بیماری کمک از خارج از کشور می تواند کمتر آینده. کلید یائو گفت: آموزش مردم بیشتر محلی برای مراقبت از بیمار است.

چالش خواهد بود صف آرایی دوباره بعد از چندین ماه تلاش برای مهار ابولا.

"کار نبود و در عین حال به پایان رسید و ما باید برای مقابله با شرایط اضطراری" یائو گفت.

Katungo Methya و 53 که داوطلب صلیب سرخ در بنی ابراز خستگی بسیاری احساس می کنید.

"این خیلی ناراحت کننده به این بیماری است. ما از دست بسیاری از مردم از طریق ابولا بسیاری از مرگ و میر, در حال حاضر, تاج," او گفت:. "هر کس واقعا می ترسم."

___

Petesch گزارش از داکار, سنگال. AP پزشکی نویسنده ماریا چنگ در لندن کمک از لندن است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن