تایید COVID-19 موارد پرش در تورنتو به عنوان مارس استراحت مسافران بازگشت

تعداد تایید COVID-19 موارد در تورنتو شروع به پریدن کرد با 118 در دوشنبه, بازتاب افزایش موارد به خانه آورده در

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

تعداد تایید COVID-19 موارد در تورنتو شروع به پریدن کرد با 118 در دوشنبه, بازتاب افزایش موارد به خانه آورده در ماه مارس استراحت مسافران و گسترش در سراسر شهرستان.

"ما شاهد افزایش قابل توجهی و من انتظار ما ادامه خواهد داد برای دیدن الگوهای مشابه در روزهای آینده پیش رو" گفت: دکتر آیلین د ویلا تورنتو افسر پزشکی بهداشت در سخنرانی خود در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر.

افزایش روز جمعه به بیش از سه برابر افزایش روزانه برای بسیاری از قبل روز هفته گذشته و افزایش چشمگیر پس از همه گیر آغاز شد.

تا روز جمعه تعداد روزانه مورد گزارش شده را افزایش می دهد تا به حال شده است به طور متوسط بین حدود 30 و 40.

در آن طول می کشد حدود پنج یا شش روز برای بسیاری از افراد به نشان دادن علائم ویروس برای دیگران می تواند تا 14 روز د ویلا گفت.

"ما همچنین می دانیم که مارس شکستن به تازگی به پایان رسید و شده است وجود دارد افزایش تعداد مسافران بازگشت به شهر ما بسیاری از آنها در حال بازگشت از مقصد که در آن COVID-19 است که به طور فعال در حال گردش."

او گفت که این تست مثبت گزارش روز جمعه نتیجه عفونت به دست آورد چند روز پیش.

تنها 25 درصد از موارد مربوط به جامعه گسترش او اضافه شده است. از 457 تایید موارد COVID-19 در تورنتو به عنوان جمعه 29 نفر در بیمارستان بستری شدند و 15 نفر در بخش مراقبت های ويژه, دریافت بالاترین سطح مراقبت های پزشکی.

د ویلا و تورنتو شهردار John Tory خواست ساکنان به ماندن در خانه به خصوص مسافران که به تازگی به تورنتو. آنها خواست مردم را به خرید بروید مگر اینکه آنها را به, و هنگامی که آنها را به جمع شدن در گروه و به ماندن دو متر جدا از یکدیگر است.

"اگر ما همچنان به دیدن مردم خودخواهانه نادیده گرفتن توصیه شده است که در جای امن نگه داشتن ما باید آماده باشیم تا همچنان به افزایش قابل توجهی در محلی مورد گفت:" د ویلا.

او قبلا هشدار داده است که اگر ساکنان رعایت قوانین اجتماعی فاصله گرفتن آنها می تواند برخی از آزادی های مدنی خود را دور گرفته شده با اشاره به حوزه های قضایی که در آن مردم در مواجهه با جریمه های سنگین برای جسارت خارج پس از سفر و یا زمانی که بیمار است.

"لطفا در خانه بمانند" گفت: حزب محافظه کار که پدید آمده از 14 روز از انزوا در صبح روز پنج شنبه پس از سفر به لندن.

"آن می رود بر خلاف همه چیز را ما می خواهیم به انجام این کار در اوایل روز از بهار...بچه ها شده اند cooped و آنها می خواهند به خارج, اما لطفا در خانه بمانند به منظور کمک به ما در جلوگیری از گسترش COVID-19 ویروس."

همچنین در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی شهرستان خواست صاحبخانه و محل سکونت تخته به اتخاذ دقیق جدید تمیز کردن روال برای محافظت از ساکنان.

ساختمان اپراتورها و کارکنان خواسته شده است که برای نصب بر اساس الکل ضد عفونی کننده دست و یا یک دست شویی ایستگاه با آب و صابون در ساختمان ورودی; نزدیک غیر ضروری در زمینه های مشترک از جمله حمام و سرویس بهداشتی ورزشگاه و زمین بازی و به طور معمول پاک کردن دستگیره درب, آسانسور, دکمه ها و دست ریل.

د ویلا گفت: اقدامات جدید نیست اجباری به دلیل تورنتو بهداشت عمومی ترجیح شروع به آوردن مردم به اقدام داوطلبانه از طریق آموزش و پرورش و تنها توسل به اجرای نوع اقدامات زمانی که مورد نیاز است.

حزب محافظه کار که به زندگی در محل سکونت خود گفت: ساختمان مدیریت و و او معتقد است که بسیاری دیگر در حال حاضر اقدامات برای تشویق اجتماعی فاصله و بهتر بهداشت در مناطق رایج است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Geordie دندانه مدیر اجرایی فدراسیون مترو مستاجران' انجمن گفت که در حالی که او استقبال توصیه نمی شود آنها لازم است اگر RentSafeTO برنامه تایید شده توسط شورای در سال 2016 شده بود به درستی اجرا شده است.

اجاره امن برنامه به نام همه صاحبخانه به توسعه اختصاص داده شده برای تمیز کردن برنامه های خود را برای ساختمان های که ذکر شده همه زمینه های مشترک و چگونه اغلب آنها را می توان از جمله دیوارها و کف اتاق رختشویی و زباله سازی مناطق.

Francine Kopun
فرانسین Kopun یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست است. او در توییتر دنبال کنید: @KopunF


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن