مؤتلفه بناهای تاریخی در حال پایین آمدن هستند و خیابان ها و بزرگراه های بعدی ؟

این نوار قرمز اداری است که به طور معمول مانع از سیاستمداران به سرعت در حال تغییر خود را cityscapes در حال سقوط

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

این نوار قرمز اداری است که به طور معمول مانع از سیاستمداران به سرعت در حال تغییر خود را cityscapes در حال سقوط دور به عنوان معترضان خواستار نژادی عدالت اصرار دارند که مؤتلفه بناهای تاریخی بود جاروب به زباله دانی تاریخ.

اما بیش از مجسمه های برنز هستند که دور انداخته شود. دانشگاه کنتاکی جمعه اعلام کرد که آن را حذف بحث برانگیز نقاشی دیواری از بردگی آفریقایی ها و آمریکایی های بومی از دیواره های آن است. در لوئیزیانا Nicholls دانشگاه ایالتی مقامات همچنین اوراق نام دو کالج ساختمان اختصاص داده شده به مؤتلفه ژنرال. و یک ساعت رانندگی دور در New Orleans شهرستان قانونگذاران در حال آماده سازی برای تغییر نام جفرسون دیویس پارک وی پس از Norman C. فرانسیس یک حقوق مدنی پیشگام که دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری در سال 2006.

"خیابان های ما و حقوق از راه آشغال با بقایای یک نژادپرست گذشته" گفت: New Orleans عضو شورای جیسون ویلیامز در بیانیه ای به NPR. "ما نمی توانیم اجازه افتخارات با توجه به جنگ جنایتکاران باقی می ماند زمانی که افرادی که عطا کسانی که افتخارات اصلا نشان دهنده ارزش های ما."

بزرگنمایی این تصویر

ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم دستور حذف مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee در بنای تاریخی در خیابان, Richmond, Va. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

تجدید حس فوریت سوخت شده است جورج فلوید مرگ در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس در حال حاضر به اتهام قتل. انگیزه ناآرامی های مدنی و سیاستمداران در حال حاضر در تکاپوی خوب را در سال وعده برای حذف مجسمه ها و دیگر ظریف homages به کنفدراسیون از خیابان های خود را.

"یک حساب است که در اینجا" گفت: Kirk وحشی, یک مورخ هنر در دانشگاه پیتسبورگ که نوشته شده است به طور گسترده در مؤتلفه تصاویر. "مؤتلفه آثار تاریخی تبدیل شده اند به اهداف از آنجا که آنها قدرتمند عبارات از شیوه های وحشیانه که منجر به Floyd قتل آنها آثار که مطلا کردن سیستم است."

در اوایل این هفته, Birmingham شهردار Randall Woodfin گفت: او را به جای نقض قانون دولت و پرداخت $25,000 خوب از چهره بیشتر ناآرامی های مدنی انتخاب برای حذف یک Confederate monument از شهرستان زمینه پس از تظاهرکنندگان graffitied 52-پا بلند گرانیت ستون هرمی شکل سنگی با زندگی توجه به شعار.

و در مهد کنفدراسیون ویرجینیا فرماندار رالف نرتهم روز پنجشنبه اعلام کرد که دولت آغاز خواهد شد, پاکسازی مؤتلفه سازه از ریچموند سرمایه پس از معترضان هدف آن بسیاری از نمادها از برده داری از جمله 130 ساله مجسمه Robert E. Lee سوار بر اسب.

آخرین فشار برای حذف مؤتلفه نمادهای آمد در سال 2017 پس از یک رالی سفید supremacists در Charlottesville, Virginia, خشونت تبدیل شد. چندین شهر سوار بر فرآیندهای حذف متخلف مجسمه سازی تنها به گل نشسته از متزلزل بودجه واکنش جامعه و سیاسی دلهره.

این مورد در فیلادلفیا که در آن یک مجسمه از فرانک ریزو — یک منتقد سرسخت از لغو تبعیض نژادی مشخص بود که در خدمت به عنوان شهردار این شهرستان و کمیسر پلیس — پایین آمد زیرا از معترضان در چند روز پس از سه سال شهردار جیم کنی اولین وعده داده شده خود را حذف.

اما برخی از کارشناسان مشاوره رهبران به فکر می کنم دو بار در مورد اینکه آیا به سطل زباله خود را رد مؤتلفه نشانگر و یا آنها را حفظ کند. "Slow down" هشدار داد هریت Senie یک مورخ هنر در کالج شهر نیویورک و متخصص در یادبود. "من فکر می کنم این مهم است که ما خود را از تاریخ ما است. ما می توانیم همه متفق بناهای تاریخی در این کشور اما که نمی خواهد پایان نژاد پرستی اگر ما نمی توانیم از آنها یاد بگیرند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن