مؤتلفه ارقام حذف شده از ویرجینیا کنگره در مرده شب

بزرگنمایی این تصویر یک مجسمه Robert E. Lee و رکود از دیگر رهبران مؤتلفه حذف شده اند از کنگره ویرجینی

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه Robert E. Lee و رکود از دیگر رهبران مؤتلفه حذف شده اند از کنگره ویرجینیا در ریچموند در اینجا نشان داده شده در ژانویه. ژاک D رابرتز/NurPhoto via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ژاک D رابرتز/NurPhoto via Getty Images

900 پوند برنز مجسمه ژنرال رابرت E. Lee ایستاده بود در همان نقطه در ایالت ویرجینیا کنگره که در آن متفق رهبر در زمان فرماندهی ارتش ویرجینیای شمالی در سال 1861.

روز جمعه صبح که مجسمه لی چادری در یک مؤتلفه مدرسه رفته بود. به این ترتیب رکود هفت دیگر Confederates که به اشغال اماکن افتخار در ویرجینیا خانه های قدیمی اتاق برای چند دهه از جمله کسانی که از رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیویس و مؤتلفه ژنرال توماس "Stonewall" جکسون.

به مجسمه سازی و یک پلاک تجلیل مؤتلفه مجلس توماس Bocock شد بی سر و صدا حذف شده از کاپیتول شبانه در سفارشات از زمان ویرجینیا مجلس نمایندگان سخنران دموکرات آیلین فیلر-ذرت.

"ویرجینیا که به داستان است که بسیار فراتر از ستایش کنفدراسیون و آن شرکت کنندگان" فیلر-ذرت مجلس قانونگذاری ویرجینیا اولین زن سخنران در بیانیه ای گفت. "کنفدراسیون هدف اصلی در جنگ داخلی بود برای حفظ یک ایدئولوژی است که نگهداری از اسارت انسان است. در حال حاضر زمان برای فراهم کردن زمینه به ما کاپیتول به راستی بگویید مشترک المنافع را در کل تاریخ است."

با استناد به اختیارات اعطا شده به او توسط ویرجینیا قانون اساسی و مجلس نمایندگان قوانین فیلر-ذرت کارگردانی که مجلسی کارمند به حذف مؤتلفه آمار و ارقام. او گفت که این عملیات بود "تحت نظارت حرفه ای کنسرواتور برای اطمینان از مناسب خود جنبش است."

از مجسمه سازی گرفته شد و به محل نامعلومی با توجه به Richmond Times-Dispatch. یک سخنگوی فیلر-ذرت به این روزنامه گفت که او "تصمیم گرفته بود در یک سرزده شبانه حذف برای جلوگیری از حضور معترضان که ممکن است تهدیدی برای امنیت روند حذف."

این عمل خفا برنده ستایش دیگران از نماینده لمانت Bagby, رئیس, ویرجینیا, قانونی, سیاه حزبی. او را رد کرد و آیتم های حذف شده را به عنوان "غلط نمادها که افتخار باعث از دست داده" است که باید "تنزل به یک فضای خارج از مردم کاپیتول."

"نسل ویرجینیایی آمریکایی ها و بازدید کنندگان از سراسر جهان شده اند با استقبال این تحمیل نماد خیانت و سفید برتری برای بیش از حد طولانی" Bagby در بیانیه ای گفت. "اگر ما در حال رفتن به ادامه ساخت و ساز بیشتر فراگیر و مشترک المنافع فقط ما باید بپذیریم و محکوم تاریکترین نقاط در تاریخ ملت ما نه آنها را جشن می گیرند."

اما یک عضو جمهوری خواه از ویرجینیا سنا دولت را محکوم کرد مؤتلفه بناهای تاریخی' یک شبه اخراج.

"زیر عبا از تاریکی ما بی مهره فرماندار طول می کشد پایین ویرجینیا نشانه های تاریخی در درون مردم پایتخت" سناتور. آماندا تعقیب نوشت: در Facebook صفحه به اشتباه شناسایی ویرجینیا دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم به عنوان داشتن حذف مؤتلفه آمار و ارقام.

نرتهم برنامه های برای حذف یک مجسمه لی در ریچموند بنای خیابان در حال حاضر رو به یک دادگاه به چالش بکشد.

دیگر رهبران مؤتلفه که اشکال جسمانی خودت منع کن برداشته شد از کنگره شامل ژنرال "جب" استوارت مؤتلفه نیروی دریایی Cmdr. متی Fontaine Maury, ژنرال جوزف Eggleston جانستون مؤتلفه معاون رئیس جمهور الکساندر Stephens و سابق ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. Fitzhugh لی. بسیاری از رکود نصب شده در یک دوره اعم از رکود بزرگ از طریق اوایل 1950s.

هری برد سابق ویرجینیا فرماندار که به شدت به مخالفت با ادغام نژادی مشترک المنافع مدارس دولتی در 1950s کمک کرده و منجر به فشار در سال 1928 به راست یک مجسمه در پایتخت سابق کنفدراسیون تجلیل لی.

این روشن نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد به تبعید مؤتلفه مجسمه سازی در حال حاضر. فیلر-ذرت اعلام کرد او با تشکیل یک گروه مشورتی برای تعیین آنچه باید انجام شود با این اشیاء و همچنین در نظر گرفتن نصب از "اضافی آثار تاریخی و بافت تاریخی" در مناطق کنگره تحت کنترل مجلس نمایندگان.

"آثار در کنگره در حال دردناک یادآوری از ريشه زخم از برده داری و 401 سال ظلم" گفت: Delores McQuinn یک نماینده دموکرات از ریچموند خواهد شد که صندلی رئیس مجلس مشورتی ، "این مؤتلفه مکشوفه یادآوری مداوم از افرادی که تا به حال هیچ نیت تضمین عدالت و برابری و عدالت برای همه است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن