کتمان ویروس آخرین Bolsonaro تلاش های ساحل پایه

ریو دو ژانیرو - به عنوان coronavirus ادعا می کند ده ها هزار نفر از زندگی در برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro ا

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

ریو دو ژانیرو - به عنوان coronavirus ادعا می کند ده ها هزار نفر از زندگی در برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro است که با تمرکز بر حصول اطمینان سیاسی خود بقا و بسیج خود را راست حامیان به انجام این کار.

با کمتر از یک سوم از برزیل تصویب Bolsonaro را از دست داده و همه گیر و تظاهرات علیه او افزایش تحلیلگران می گویند او را تحکیم پایگاه خود را برای محافظت از خود از امکان استیضاح و بهبود governability.

"او با از دست دادن حمایت و نیاز به چیزی برای قرار دادن در جای خود" Maurício سانتورو یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی ریو دو ژانیرو. "Bolsonaro نیازهای مردم در خیابان دفاع از او را."

مصاحبه شک در COVID-19 آمار شده است یک عامل اصلی در راست ترین محافل و Bolsonaro است تقویت شده است که ادعا می کنند. تا کنون COVID-19 تن کشته و بیش از 36,000 برزیلی, اما نمی دانم آن را از وزارت بهداشت, وب سایت; آن را متوقف انتشارات بالغ تجمعی در روز جمعه بعد از برزیل پیشی ایتالیا برای تبدیل شدن به سوم در سراسر جهان است.

پس از واکنش های برتر وزارت بهداشت رسمی به خبرنگاران گفت: دوشنبه شب که بدن خواهد بازگرداندن تجمعی مرگ و میر به وب سایت خود را به عنوان اوایل روز شنبه اما با تغییر روش به صورت روزانه چگونه مرگ و میر در حال شمارش.

منتقدان گفتند که این حرکت فوق العاده برای خرد کردن تلفات شبیه تاکتیک های استفاده شده توسط رژیم های اقتدارگرا. آن را پس از ماه از Bolsonaro کمرنگ جلوه دادن COVID-19 و حفظ است که بحران اقتصادی را تحمیل بدتر سختی از اجازه می دهد این ویروس به اجرای آن دارد.

ناظر انتخابات Datafolha پیدا کردم که تقریبا 30 ٪ از برزیل مورد بررسی ممکن است 25-26 امتیاز Bolsonaro به عنوان خوب و یا عالی و همچنین تایید از دست زدن به او از این بیماری همه گیر.

Bolsonaro دشمنان با دیدن ضعف شده اند که بیش از 30 درخواست برای استیضاح به کنگره که در آن تا کنون آنها متوقف شده است توسط مجلس سخنران. رئیس جمهور متحدان امید انرژی حامیان می تواند آن را هزینه برای حمایت از این حرکت.

خاموش و پشتیبانی از Bolsonaro بود در نمایش آخر هفته گذشته با تظاهرات در برابر Bolsonaro دولت برگزار شد در 20 شهرستانها در حالی که طرفدار دولت تظاهرات بودند به طور قابل توجهی کوچکتر از قبل از تعطیلات آخر هفته.

Bolsonaro هنوز برخوردار از حمایت قابل توجهی در سمت راست. حامیان در ماه آوریل شد و سریع برای پیوستن به تماس خود را به سرپیچی از انزوای اجتماعی توصیه حتی به عنوان وقوع انفجار آغاز شده. سپس آنها را تکرار تماس رئیس جمهور برای درمان COVID-19 با کلروکين که بسیاری از پزشکان حاضر به تجویز برای فقدان شواهد آن را می تواند کمک کند و ترس آن ممکن است برخی از.

Olavo de Carvalho نفوذ راست idealogue گفت: آوریل 12 "ظاهرا ویروس کشنده" چیزی بیش از یک تاکتیک ترساندن به گاو مردم را به بردگی.

Bolsonaro در تلاش است تا انرژی خود را پایه با پیوستن به آخر هفته تظاهرات در پایتخت که از ویژگی های بنرهای افشاگری در دادگاه عالی و کنگره گاهی اوقات در lurid شرایط برای تضعیف دولت او. در مه 31, او پرواز بیش از جمعیت در ارتش هلیکوپتر و پس از فرود سوار به میدان سوار بر اسب flanked توسط نصب شده پلیس نظامی.

روز جمعه او متعهد به آن را آسان تر برای افسران پلیس و خدمتگزاران به واردات اسلحه برای استفاده شخصی بخشی از راست را دیرینه و تقاضا را به اسلحه بیشتر در دسترس است.

"چه ساخت Bolsonaro دریافت رادیکال تر است همه گیر; برخی از فرآیندهای است که قبل از وجود شد و شتاب گرفت. و او گفته اند که او گفت:" آدریانا Dias یک محقق در راست گروه در دانشگاه, Campinas. او اشاره کرد که Bolsonaro هرگز نشان می دهد همدلی در مورد ویروس برای مثال پاسخ "پس چی ؟" وقتی پرسیده شد که در مورد برزیل مرگ و میر بیش از چین است.

"که نمی حلقه چاه با میانگین برزیل. که باعث می شود او حتی بیشتر وابسته به رادیکال" او گفت:.

شقاق ظهور شنبه شب ، De Carvalho ساخته شده ظاهرا لفظی تهدید به سرنگونی دولت است. هنگامی که در میان Bolsonaro ترین گوش خراش حامیان او گفت: بارها و بارها رئیس جمهور است و تنها پرداخت خدمات لب به مبارزه با دشمنان سیاسی بدون در نظر گرفتن اقدام تهاجمی -- نشانه ای از ضعف است که باعث تقویت مخالفان و "دعوت تحقیر."

"هنوز هم وجود دارد زمان برای Bolsonaro پس از به توقف مشاوره بد و درست از سیاست های خود را. چقدر زمان ؟ پنج دقیقه" Carvalho نوشت on Facebook.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در تلاش برای آوردن de Carvalho بازگشت به, برابر, نزدیک Bolsonaro متحد Luciano آویزان که صاحب یک زنجیره ای از فروشگاه های ارسال شده 38 دقیقه ویدئو به Facebook.

"من در کنار شما هستم و برزیل نیاز به بیش از حد" قطع گفت. "ما باید در سنگر مبارزه با شما."

Bolsonaro متکی بر چنین متحدان و همچنین فرزندان وزرا و مشاوران برای انتقال سیگنال های که تحریک پایه خود را با توجه به Odilon Caldeira نتو یک استاد تاریخ در دانشگاه فدرال Juiz de Fora که تحقیقات راست ایدئولوژی.

"راست پذیرای ایده های ضد دموکراتیک پارگی و Bolsonaro دادن فضای بیشتر برای کسانی که صدای" Caldeira گفت: به خصوص با اشاره به درگیری با دیوان عالی کشور و کنگره و اشاره به 1964-85 دیکتاتوری که در نهایت بسته کنگره و گاهی رد دیوان عالی کشور است.

Bolsonaro محکوم کرد دادگاه عالی دستور داد پلیس فدرال raid on May 28 برابر برجسته متحدان مظنون به توطئه برای گردش نادرست و توهین آمیز رسانه های اجتماعی پست های در مورد دشمنان خود را.

همچنین ظاهرا خشمگین حملات بود ادواردو Bolsonaro رئیس جمهور و یک نماینده مجلس که یک بار گفت: این امر می تواند آسان به تعطیل دیوان عالی کشور است. پس از این حمله او گفت که دیگر هیچ شک اگر دولت برزیل خواهد رنج می برند نهادی پارگی "اما نه وقتی که رخ خواهد داد."

راست فعال سارا Giromini نیز با هدف بررسی, on May 30 رهبری یک گروه از شعار معترضان برگزاری مشعل هوا به دیوان عالی کشور آن را یادآور سفید گرایان' Charlottesville مارس در سال 2017. او سازماندهی یک اردوگاه در برازیلیا و اذعان کرد وجود اسلحه در محل. گروه او به دنبال ارعاب Bolsonaro سیاسی دشمنان و دادستان باید تشبیه آن به یک گروه شبه نظامی.

"رادیکال می خواهید Bolsonaro به مرحله یک کودتای اما برزیل تاریخ نشان نمی دهد رئیس جمهور انجام می دهند که بدون حمایت مردمی" گفت: کارلوس Melo, یک استاد علوم سیاسی در Insper در سائو پائولو. "سوال خواهد بود اگر ارتش و پلیس که هنوز هم از او حمایت خواهد شد و این باور وجود دارد که شرایط برای انجام این کار و به دست آوردن محبوبیت است."

ضمن COVID-19 تلفات کشیدن در تصویب حتی اگر این روایت در میان برزیل راست است و باد به عنوان بخشی از یک توطئه علیه Bolsonaro با استقرار رسانه ها و globalist سازمان هایی مانند سازمان بهداشت جهانی با توجه به سانتورو استاد در ریو.

پس به یک معنا دولت تصمیم به پنهان کردن آنها (اعداد) نیز در راستای این ایدئولوژی" سانتورو گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب