کمپوست خود را ترک عزیزان و صرفه جویی در این سیاره L. A. نماینده مجلس می گوید

لس آنجلس نماینده مجلس می خواهد کالیفرنیا اجازه می دهد تا برای انسان کمپوست جایگزین دوستدار محیط زیست برای دفن

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

لس آنجلس نماینده مجلس می خواهد کالیفرنیا اجازه می دهد تا برای انسان کمپوست جایگزین دوستدار محیط زیست برای دفن سنتی و یا هولوکاست که در آن مرده ها تبدیل به خاک.

ایالت واشنگتن شد اولین دولت اجازه می دهد تا انسان کمپوست هنگامی که به لیبریا جی Inslee امضا قانون در سال گذشته اجازه تمرین.

"من دوست دارم به یک درخت و یک روز" گفت: Assemblywoman Cristina گارسیا (D-بل گاردنز) که به معرفی مجمع لایحه 2592 اجازه می دهد تا برای انسان کمپوست یا "آلی طبیعی کاهش" را به عنوان تازه بدوران رسیده صنعت خواستار روند. "من فکر می کنم این مورد به مردم یکی دیگر از گزینه است."

واشنگتن قانون می رود به اثر در تاریخ 1 مه با یک سیاتل کسب و کار به نام دوباره انشاء آماده برای باز کردن یک کفن که ارائه می دهد خدمات در اوایل 2021. دوباره انشاء کردن این فرایند شامل قرار دادن بدن به یک کشتی با تراشه های چوب, یونجه و کاه و اجازه می دهد آن را به تجزیه توسط میکروب ها و به کاهش مواد مغذی متراکم خاک در حدود یک ماه.

تبلیغات

نتیجه نهایی این است که در مورد یک حیاط مکعب از خاک هر فرد است که پس از بازگشت به خانواده و یا اهدا به حفاظت از زمین برای استفاده است.

حامیان این عمل می گویند این یک پایان زندگی گزینه ای است که تاثیر مثبت بر محیط زیست. متناوبا, هولوکاست یک انرژی شدید روند که تولید دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای سنتی دفن با استفاده از مواد شیمیایی برای مومیایی کردن اجساد و غیر-زیست تخریب پذیر تابوت را به آنها را ذخیره کنید.

کلیسای کاتولیک در مخالفت با واشنگتن قانون گفت که انسان کمپوست را نشان نمی دهد مناسب احترام به مرده است. به تازگی معرفی شده کالیفرنیا لایحه هنوز برای برنامه ریزی یک جلسه در دولت و کنگره.

در سال های اخیر شرکت داشته اند پیشنهاد راه های جدید به منظور کاهش اثرات زیست محیطی از مرگ مانند دفن بدون embalming یا یک تابوت. دیگر شرکت های متمرکز بر راه را به بازگشت به طبیعت پس از مرگ مانند ایجاد صخره های دریایی از سوزانده باقی مانده برای حمایت از حیات دریایی.

تبلیغات

انسان کمپوست حامیان آن می گویند انجام هر دو. روند بازسازی آنچه اتفاق می افتد به حیوانات در جنگل طبقه بدون مواد شیمیایی و یا گازهای گلخانه ای در حالی که اجازه می دهد خاک تولید شده مورد استفاده قرار گیرد به کاشت درخت است که کمک به محیط زیست است. دوباره انشاء کردن برنامه به اتهام 5500 دلار است که کمتر از متوسط دفن با تابوت اما بیشتر از میانگین هولوکاست.

"زمانی که من شروع به این چندین سال پیش من شوکه شده بود در چگونه بسیاری از مردم پیدا کردن این نه تنها خوش طعم است اما آرامش و معنی دار گفت:" کاترینا بیل اجرایی دوباره انشاء کردن. "افرادی که تشخیص دهند که خاک پایه و اساس است برای تمام زندگی بر روی زمین و نیز آگاهی از آب و هوا پیامدهای sequestering کربن از طریق ایجاد خاک پیدا کردن این جذاب است."

مردم در کالیفرنیا ابراز علاقه در روند شده اند و تماس با شرکت.

"من می دانستم که لحظه ای من در مورد این آن چیزی بود که من می خواستم برای انجام" گفت: Nikolaus Kraemer لس آنجلس. "من 55 و سالم, اما من می خواهم این را در من خواهد شد یا پیشرفته بخشنامه که زمانی که من مرده ام من نمی خواهم به تحت فشار قرار دادند به کوره های آدمسوزی و یا به خاک سپرده شد six feet under. من فکر می کنم این یک راه مسالمت آمیز برای بازگشت به جایی که ما را از آمد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب