تجاری ماهیگیران مبارزه برای زنده ماندن در این صورت از Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر Opah ماهی در حال بريدن بر روی یک اسکله برای فروش در هفته گذشته در سن دیگو. ماهیگ

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Opah ماهی در حال بريدن بر روی یک اسکله برای فروش در هفته گذشته در سن دیگو. ماهیگیران آمدن به خانه به کالیفرنیا پس از هفته ها در دریا در حال پیدا کردن سخت ضد coronavirus اقدامات و جا به فروش خود را گرفتن. گرگوری گاو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگوری گاو/AP

تجاری ماهیگیران در ایالات متحده که در حال حاضر در مواجهه با چالش ها در سال های اخیر آن را به طور فزاینده جهانی و تنظیم صنعت در حال حاضر در تلاش برای پیدا کردن مشتریان در طول coronavirus بحران است.

"این است که کاملا بی سابقه است. این بزرگترین بحران به آمار صنعت ماهیگیری, همیشه, هیچ تردیدی در مورد آن" نوح اوپنهایم, مدیر اجرایی سواحل اقیانوس آرام فدراسیون ماهیگیران انجمن گفت NPR در یک مصاحبه تلفنی. این فدراسیون است که یک انجمن صنفی نمایندگی تجاری ماهیگیران در امتداد سواحل غرب.

در روز سه شنبه غذاهای دریایی رهبران صنعت پردازنده و ماهیگیران با ارسال نامه ای به مجلس نمایندگان و سنا رهبران درخواست 4 میلیارد دلار برای کمک به صنعت است.

این بسته شدن ها و رستوران ها به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس آمار تجاری ماهیگیران به خصوص سخت است.

حدود 50 درصد به 60 درصد از غذاهای دریایی در ایالات متحده صادر شده است می گوید اوپنهایم. کسانی که در بازارهای بین المللی خشک شده اند. او می گوید: از غذاهای دریایی که صادر شده حدود 80 درصد از آن فروخته شده است به رستوران.

"هر دو از آن بخش از غذاهای دریایی اقتصاد تا حد زیادی غیر کارکردی در حال حاضر, بنابراین ما در حال رفتن به را تشکیل می دهند در حدود 90 درصد از بازارهای ما ... از طریق هر دو عرضه جدید خطوط لوله جدید و یا مجموعه ای از مشتریان است."

Jerid دانشجو یک ماهیگیران در Moss Landing, کالیفرنیا., می گوید NPR او شده است از یک ماه پس از کره جنوبی را متوقف و در نظر گرفتن واردات از hagfish. بیشتر آسیب رساندن سود رندولف خرچنگ قیمت در سواحل غرب کاهش یافته است از $7 دلار در یک پوند به $2 می گوید: اوپنهایم.

در ابراز پیروزی از اکتشاف, کالیفرنیا., "هیچ خریداران وجود دارد خرید محصولات در بندر وجود دارد. شما نمی توانید حرکت رندولف خرچنگ از هومبولت خلیج" اوپنهایم گفت. "این در واقع فوق العاده چگونه مشابه این اثرات در حال بازی کردن در سراسر کشور است. آنها قابل لمس آنها عمیق و آنها شدید است."

در شمال اقیانوس اطلس در سواحل سام روزن, a 30-year-old lobsterman مستقر در Vinalhaven مین گفت که او و دیگران "فروش خرچنگ برای مقادیر آنها نباید فروخته شود."

شده است که نزدیک به $2.50 یک پوند نسبت به معمول 10 دلار پوند این زمان از سال روزن گفت.

"این قطعا یک شوک به سیستم" روزن گفت. "این قلمرو ناشناخته در حال حاضر. من فکر نمی کنم کسی فکر آن خواهد بود به عنوان بد آن را گرفتن."

اگر کمک نمی ارائه شده به ماهیگیران به زودی "من فکر می کنم ما می تواند صدها نفر به هزاران نفر از ماهیگیران ترک این صنعت در سراسر کشور" اوپنهایم گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن