کمدین جری استیلر که بازی سر گرم بابا در 'Seinfeld', درگذشت 92

بزرگنمایی این تصویر استیلر انجام شده در یک کمدی اواز یا موسیقی دو نفری با همسر خود آن Meara و همچنین

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

استیلر انجام شده در یک کمدی اواز یا موسیقی دو نفری با همسر خود آن Meara و همچنین به نظر می رسد در برادوی, فیلم و تلویزیون است. در صفحه او جورج Costanza پدر; در زندگی واقعی او پدر بازیگر بن استیلر. او تصویر بالا در شهر نیویورک در اکتبر 2008. براد Barket/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
براد Barket/گتی ایماژ

زمانی که جری استیلر به پدرش گفت او می خواست برای تبدیل شدن به یک بازیگر خود را به ارائه یک برنامه جایگزین: او گفت: "چرا شما نمی تواند یک stagehand — که مثل این است که در این مرحله حداقل شما می خواهید کار هر شب" استیلر گفت: هوای تازه در سال 1993.

استیلر نیست توجه پدرش مشاوره و رفت و به یک حرفه ای در کسب و کار نشان دادن. او انجام کمدی روی صحنه و صفحه نمایش و در سال های بعد ساخته شده یک نام برای خود بازی جورج Costanza گرم سر پدر در Seinfeld. استیلر مرگ طبیعی فوت پسرش بن توییتی دوشنبه.

استیلر متولد بروکلین در سال 1927. پس از خدمت در جنگ جهانی دوم او تیمی با همسرش آن Meara به شکل استیلر و Meara کمدی اواز یا موسیقی دو نفری — یک حرکت عملی با انگیزه عشق. "ما می خواستیم برای حفظ ازدواج با هم" او به شوخی — او قد بلند و کاتولیک او کوتاه بود و یهودیان و تا زمانی که آنها همکاری "ما هرگز شغل با هم" استیلر گفت: پاسخها از تلویزیون آمریکا.

استیلر و Meara لذت بردم موفقیت به عنوان یک اواز یا موسیقی دو نفری برای سال های بسیاری است اما در نهایت تصمیم گرفت به دنبال حرفه خود را. به دنبال بازگشت در سال 1993 استیلر گفت: هوای تازه او و Meara جوان بودند پدر و مادر دستکاری نشان می دهد کسب و کار برنامه ریزی و تلاش "را به شکل یک راه برای انجام همه چیز است."

"در اینجا یک زن و شوهر با هم کار و به طور ناگهانی شما خواسته برای بازی در لاس وگاس" او به یاد می آورد. "چه چیزی شما را انتخاب کنید تا دو فرزند و پرستار بچه و رفتن به لاس وگاس و آماده برای انجام کلوپ شبانه عمل می کنند؟"

بزرگنمایی این تصویر

جری استیلر و آن Meara مطرح در مجموعه ای از پادشاه ملکه در ماه نوامبر سال 2003 است. استفانو Paltera/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانو Paltera/AP

پس از نانامی به بازی در برادوی و در چندین تلویزیون را نشان می دهد در سال 1970 استیلر قابل توجه ترین نقش در آمد و در اوایل '90s زمانی که او پیوست بازیگران Seinfeld.

استیلر گفت: تولید لری دیوید به دنبال یک بازیگر که "آن را به بازی" — و او در اول اما احساس این روش کار نمی کند. پس در آخر لباس تمرین در مقابل مخاطبان زنده استیلر بازی Costanza خوی تا راه اندازی شده است.

در حال حاضر معروف قسمت غالبا خشمگین Costanza تشویق به تلاوت شعار "آرامش در حال حاضر" هر بار که او می شود riled ، استیلر در ادامه به کسب نامزد امی برای کار خود را در Seinfeld. سال بعد او دیگر پدر عصبانی در نشان دادن پادشاه از ملکه.

استیلر نیز یک پدر در زندگی واقعی اما نه یک سوخت خشم. پسرش, بازیگر, Ben Stiller, NPR گفت که پدر خود را همیشه حمایت کننده و خنده دار.

"او فقط نمی تواند کمک کند اما خنده دار است زیرا او را بسیار متعهد به حال کسی که او است" استیلر گفت.

پدر و پسر به نظر می رسد با هم در بن Zoolander فیلم.

زمانی که Meara درگذشت در سال 2015 او و استیلر ازدواج کرده بود برای بیش از 60 سال است.

بن استیلر گفت مادرش طنز تمایل به تیره اما پدرش همیشه در نظر گرفته شده برای شادی و شاید کمی "آرامش" در حال حاضر به دیگران است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن