ستون: شما نیاز به یک پس از خواندن در مورد این مسابقه هیئت مدیره مدرسه که فرود به قطره قطره شدن

در آنجا او نشسته درست در مقابل من.شیطانی در جسم و یا پس از شما می خواهم بر این باورند از این آگهی در حال حاضر

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

در آنجا او نشسته درست در مقابل من.

شیطانی در جسم و یا پس از شما می خواهم بر این باورند از این آگهی در حال حاضر فرود در صندوق های پستی در سراسر نوار گسترده ای از لس آنجلس.

او می ایستد متهم به تبعیض علیه خانواده های لاتین قرار دادن کودکان در خط آتش چرا که او به فروش می رسد به NRA و مسئول L. A. متحد را وحشتناک Miramonte مدرسه ابتدایی تعرض رسوایی.

که این رنجور, قابل سرزنش فرد ؟

تبلیغات

جکی گلدبرگ نام او است و او است که این مدرسه عضو هیئت مدیره به نمایندگی از منطقه 5 از لس آنجلس Unified School District.

وقتی که من تعداد بازدید او هفته گذشته او sifted از طریق یک شمع سیاسی mailers برگرفته از خود پستی در اکو پارک که در آن همه او را به اتهام جنایت علیه بشریت گذاشته شد در برابر او.

"به عنوان یک فرد که در یک مدت زمان طولانی من تهدید به مرگ دریافت و انواع دیگر از چیزهای وحشتناک در پست الکترونیکی پس از آن doesn't kill me" گفت: گلدبرگ.

اما به عنوان او نگاه mailers او به آرامی پختند قبل از رسیدن کامل جوش. یکی یکی او توضیح داد که چگونه هر یک اتهام بود ناخالص اعوجاج یا نیمه حقیقت از متن گرفته شده برای تنها هدف از در حال اجرا خود را از دفتر در مارس 3, مدرسه, مدیره, انتخابات است.

تبلیغات

برخی از اتهامات نگرانی زمانی که "من حتی در هیئت مدیره" او گفت:.

در پاسخ به یک اتهام که او کاهش بودجه برای مدارس, او گفت که او "کشیده موهای من را" تلاش برای کاهش عمیق تر کاهش طول بحران مالی, و او گفت: او "دائم F امتیاز با NRA چون من ممنوع شنبه شب ویژه زمانی که من در شورای شهر."

بنابراین در اینجا ما دوباره. یکی دیگر از انتخابات باری دیگر به قطره قطره شدن.

حمله تبلیغات چیز جدیدی نیست البته. در انتخابات نجومی شما همیشه باید استفاده از دستکش هنگام بازیابی خود را ایمیل و سپس شیر یا خط سیاسی mailers به فلز محکم می و بلافاصله آتش به آنها. شما احساس بهتر و کمتر اطلاعات غلط.

من برای پیدا کردن این نوع کود به ویژه نفرت انگیز در, مدرسه, مدیره, انتخابات هنگامی که بزرگسالان باید تنظیم یک مثال بهتر برای بچه ها. اما این الاییواسدی که در آن نیروهای مخالف در حال مبارزه برای کنترل این کشور را دومین منطقه مدرسه.

در یک طرف شما پیدا کردن ایالات معلمان لس آنجلس و کسانی که بر این باورند سنتی مدارس دولتی در حال تخلیه از دانش آموزان و منابع رشد منشور. در طرف دیگر شما در پیدا کردن کسانی که فکر می کنم اصلاحات عمده ای از جمله بیشتر منشور مدارس در حال راه رفتن است.

من قصد ندارم به اب راه رفتن را به که نبرد امروز است. در واقع آن ها با من خوب اگر دوست دارید یا دوست نداشتن منشور و آن را خوب با من اگر شما دوست دارید یا دوست نداشتن خاصی نامزد شده است.

اما آن را به خوبی خواهد بود برای دریافت از طریق یک هیئت مدیره مدرسه در انتخابات بدون ننگین, smarmy حمله شخصی تحریف و دروغ آشکار.

تبلیغات

در سال 2014 pro-منشور نیروهای رفت و پس از عضو هیئت مدیره بنت Kayser یک اتحادیه متحد. این حمله شامل یک عکس از لاتینی, کودکان نشسته در محدود کردن و به دنبال به عنوان اگر کسی تا به حال فقط به سرقت رفته و ناهار خود را. Kayser مارک نژادپرستانه در یکی از مهمترین نژاد, دوگانه حملات سیاسی من دیده ام خود را از دست گروههای پیشنهاد.

در حال حاضر که همان عکس شده است, کشیده این بار در یک میلر حمله گلدبرگ. یکی دیگر از میلر اعلام کرد:

"جکی گلدبرگ باور نمی Latino خانواده ارزش آموزش و پرورش است."

آن چنان پایه و خام آن را به من اعتصاب به عنوان یک توهین به Latinos. این فرض نیستند دانا به اندازه کافی به دانستن بهتر است یا به انجام تحقیقات کمی و ببینید که چگونه مضحک ادعا می کند در مورد یک انتخاب رسمی که صرف تمام حرفه ای ایستاده در سمت چپ این طیف سیاسی نرده در برابر نابرابری.

به طوری که آن را کردم در گلدبرگ?

این مرد که شلیک همه که توپخانه را به صندوق های پستی در محله در داخل و اطراف مرکز شهر لس آنجلس و جنوب شرقی L. A. شهرستان بازنشسته منهتن ساحل تاجر لایحه بلومفیلد.

به گزارش همکار من Howard Blume, بلومفیلد صرف بیش از $1 میلیون به پایین گلدبرگ و حمایت از حریف خود, Christina مارتینز Duran نیمه بازنشسته آموزش و پرورش مشاور که در خدمت به عنوان یک معلم و یک مدیر. بلومفیلد صرف چهار بار به عنوان های زیادی را در این مسابقه به عنوان اتحادیه و گلدبرگ را صرف مبارزات انتخاباتی خود را.

بلومفیلد صرف اضافی $800,000 در الاییواسدی منطقه 7 مسابقه حمایت از دو نامزد برای صندلی در جنوب L. A.-بندر منطقه و حمله به یک سوم نامزد شده است. در سال 2017, او اهدا بیش از 2.5 میلیون دلار در حمایت از کالیفرنیا منشور مدارس Assn.'s عمل سیاسی کمیته.

تبلیغات

"من در آن برای کودکان و نوجوانان است که در آن" بلومفیلد گفت: به من گفتن او یک بار سفر منشور مدرسه و آرزو وجود دارد بیشتر در مدارس و مانند آن در این منطقه است.

گلدبرگ انکار کند وجود دارد که برخی بسیار خوب مدارس, اما او معتقد است آنها را ترک سنتی مدارس با چالش برانگیزترین دانش آموزان و منابع کمتری به آنها خدمت می کنند. برخی از مردم با آن مخالف نسخه از واقعیت اما این به آن معنا گلدبرگ باید تخطئه برای چیزی که در آن او معتقد است شور?

"هرگز من قصد انجام ترور شخصیت. آن را فقط به پخش کردن حقایق" بلومفیلد به من گفت و گفت او می ایستد همه چیز در mailers.

و من ایستاده من ادعا می کنند که او گیلاس برداشت او سابقه طولانی به عنوان یک قانونگذار عضو شورای شهرستان و عضو هیئت مدیره مدرسه به رنگ یک تصویر که اساسا غلطی جوهر که گلدبرگ است.

حقیقت بلومفیلد استدلال این است که او را قربانی نادرست که از "طرف دیگر" زیر حملات خود را در گلدبرگ.

"من هرگز به یک سکه به برادران کخ نه من به حزب جمهوری خواه هر گونه پول در سال گذشته," او گفت:. "من به نفع نیست کاهش به آموزش و پرورش نیست من به نفع کاهش به معلمان', بهداشت و درمان, و من نمی خواهم به خصوصی سازی مدارس."

آنچه او می کند می خواهید برای Duran به ضرب و شتم گلدبرگ در مارس اما چیزی وجود دارد شایان ذکر است که در مورد.

بلومفیلد را برآورده کرده Duran نامزد او صرف $1 میلیون دلار برای حمایت از.

پس از آن چه نشانی از او می دانم که او کردم آنچه در آن طول می کشد ؟

"زیرا کسی که من به شدت احترام و متخصص در آموزش و پرورش است" بلومفیلد گفت: "و آن شخص به شدت توصیه می شود ،

من قصد دارم که به بلومفیلد D-منفی در این تلاش و به من می سخاوتمندانه. و اگر Duran پاسخ چرا صرف پول بیشتر ساختمان و کمتر پول تیراندازی پایین گلدبرگ برای چیزهایی که باید صفر را با واقعی روز به روز مسائل در حال اجرا یک مدرسه منطقه ؟

"غم انگیزترین چیز" بلومفیلد گفت: "این است که مقایسه mailers کار می کنند."

شاید آنها شاید آنها نیست اما در هر صورت هیچ کس به خم شدن به آن سطح.

بلومفیلد ساخته شده what-goes-around-comes-around استدلال. او گفت که زمانی که منشور پسند مارشال پهلو زد برای دولت سرپرست مدارس در سال 2018 او آغشته با اتحادیه پسند حامیان پیروز تونی Thurmond. بلومفیلد پاره پاره این بار نه برای انتقاد منفی مبارزه در آن مسابقه و شاید خود گله عادلانه است. اتحادیه جانبی می توانید بازی بازی های کثیف, بیش از حد, و در سال های اخیر pilloried منشور حامیان به عنوان ابزار از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. بلومفیلد اصرار او هیچ فن از مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من احساسی پس از آنچه اتفاق افتاده است به مارشال, چون من فکر می کنم بچه ها در این دولت شده اند که بسیار بهتر است اگر او برنده است," او گفت:.

در روشن شدن موضع خود را در منشور بلومفیلد گفت: این همکار من Blume:

"من فکر می کنم منشور نقش مهمی در جوامع که در آن سنتی مدارس دولتی همچنان به شکست ما کودکان, اما من کاملا ترجیح می دهند برای منطقه مدارس دولتی به انجام بهتر و در نتیجه از بین بردن نیاز به منشور."

من درک احساسات اما به من گفت که قبل از من فکر نمی کنم ما مدارس دولتی عدم فرزندان ما مهم نیست که چگونه بسیاری خوبی در نظر گرفته شده میلیونرهای در اصطلاح جنبش اصلاحات فکر می کنم آن را به عنوان ساده به عنوان آن است.

داستان از آنچه اتفاق افتاده است به کالیفرنیا مدارس دولتی این است که آنها کمتر از یک اولویت برای بسیاری از افراد در دولت هنگامی که بدن دانش آموز رفت و از اکثریت سفید به اکثریت nonwhite و گزاره 13 خرد شده بودجه برای سیستم های که هرگز بهبود است.

وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود, مطمئن, اما 80 درصد از الاییواسدی را حدود 550,000 دانش آموزان در فقر زندگی می کنند و کالیفرنیا رتبه ملی در هزینه های هر دانش آموز است که به خوبی در زیر آنچه در آن بود که من با حضور در مدارس دولتی در دولت است. این آسان نیست برای معکوس عظیم اجتماعی و اقتصادی و نابرابری در یک منطقه که شاهد کاهش شدیدی با سقوط از هم جدا ساختمان و تدریجی سلب کارکنان پشتیبانی.

اگر بلومفیلد می خواهد برای ایجاد یک تفاوت گلدبرگ گفت: او می خواهم بهتر است به صرف پول خود را در جدید گزاره 13 باند اندازه گیری است که افزایش 15 میلیارد دلار برای ارتقاء و ساخت و ساز جدید در K-کالج مدارس.

"من فقط می نوشت و یک چک به مبلغ 100,000," بلومفیلد گفت.

که از یک شروع و یک راه بهتر را به تفاوت به نظر من نسبت به پرداخت برای کسانی که زباله mailers.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب