ستون: چرا رئیس جمهور نارنجی ژولیوس بود بیشتر شبیه ملکه الیزابت?

من هرگز سعی LSD, اما زمانی که من به نوبه خود در تلویزیون در حال حاضر من فکر می کنم من می دانم آنچه یک اسید سفر

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

من هرگز سعی LSD, اما زمانی که من به نوبه خود در تلویزیون در حال حاضر من فکر می کنم من می دانم آنچه یک اسید سفر باید احساس.

وجود دارد رئیس جمهور نارنجی ژولیوس ارائه یکی دیگر از نفخ بیماری همه گیر به روز رسانی با قاشق اطراف چشم خود را تحقیر خبرنگاران و mashing پیام پس از به خواب رفتن در زیر برنزه شدن چراغ دوباره. این رئیس جمهور است که رقابت برای مخاطبان با "ببر پادشاه" جو عجیب و غریب اما مغلوب ساختن پیشی جستن را نشان می دهد که حتی بزرگتر سیرک.

در تمام سال از تنفس شده است وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که آن را مهم تر بود برای ایستادن به عنوان یک همراه در سراسر همه تفاوت به نگه داشتن قلب ما را ضرب و شتم. و در عین حال در این لحظه تاریخی جهان آزاد است که به رهبری یک مرد که فاقد پایه مدنیت مردی که عقب استانداردهای هوای پاک در وسط مرگبار طاعون از بیماری های تنفسی و که بزرگترین استعداد است که به تقسیم, مسخره, توهین بیگانه.

ایالات متحده تاخیر در آماده شدن برای coronavirus هزینه شده است هزاران نفر از زندگی است. بدن ها ستون و تهمت می گوید او را به انجام یک کار خوب اما نه به اندازه کافی اعتبار است.

تبلیغات

پزشکان و بیماری مسری مقامات تا حد زیادی موافقم که همه ما نیاز به پوشیدن ماسک. اما در پاسخ به این که مشاوره است که می آید از برخی از رئيس جمهور خود از کارشناسان او flippantly می گوید او را به پوشیدن ماسک. فقط فکر نمی کند که آن را برای او.

چرا کسی که می تواند به معنای واقعی کلمه نجات جان انسان ها با عمل صرف به عنوان مثال منجر حاضر به انجام این کار?

چرا که او "نشسته پشت که مصمم میز" در دفتر بیضی تهمت توضیح می دهد و احساس نمی راحت با پوشیدن ماسک در هنگام ملاقات با "روسای جمهور و نخست وزیران دیکتاتورها پادشاهان و ملکه."

من فکر کردم همه کسانی که مردم را به ماندن در منزل. اما در صورتی که بازدید از آنها احتمالا می تواند با پوشیدن ماسک نه ؟

تبلیغات

و صحبت از ملکه در حالی که تهمت بود ايميل مشاوره از افراد با شناخت واقعی از این خائنانه بیماری ملکه الیزابت بود ارائه دقیقا همان نوع از گفتار شما می خواهید به شنیدن در یک بحران.

او تشکر کرد کسانی که ماندن در خانه را برای " کمک به محافظت از آسیب پذیر و مقدار کمی از بسیاری از خانواده ها در حال حاضر احساس درد توسط کسانی که عزیزانشان را از دست داده."

و او خواست استرالیایی به رفتن نگه دارید: "من امیدوارم که در سال آینده هر کس قادر خواهد بود به افتخار در چگونه آنها در پاسخ به این چالش" ملکه گفت. "و کسانی که پس از ما خواهد گفت که انگلیسی ها از این نسل بودند به عنوان قوی به عنوان هر گونه. که ویژگی های خود نظم و انضباط آرام خوش نیت حل و فصل و شخص احساس هنوز مشخص این کشور است."

مغلوب ساختن پیشی جستن از سوی دیگر خودداری کرده است و حتی درخواست غیر مسئولانه فرمانداران جمهوریخواه به منظور جداسازی و اجتماعی فاصله در کشورهای خود را حتی اگر خود تیم پزشکی گفته است که تنها امید ما برای مهار این ویروس.

کمی وجود دارد چیزی به نام قلدر منبر همسر و اینجا است که چگونه یک رهبر ممکن است از آن استفاده کنید:

او به یاد همه ما در یک بحران برای سنین و تنها بازی زنده ماندن است. او می گوید هر والی که نمی بلافاصله سفارش همگان را به ماندن در خانه برای ایمنی خود و ایمنی دیگران که او را گول زدن چشم خود را با یک 9-آهن و مجازات آنها در راه آنها نمی تواند شروع به تصور کنید.

او می گوید رهبران مذهبی که اصرار بر بسته بندی افراد با هم در خدمات است که اگر در واقع وجود دارد یک بهشت و جهنم او خواهد آنها را خرید بلیط یک طرفه به دومی.

چقدر سخت می توانید آن را انجام دهید درست است ؟

تبلیغات

من امیدوار شاید افرادی که ایستاده در نزدیکی مغلوب ساختن پیشی جستن در جلسات روزانه را به نوبه خود پشت خود را بر روی او در صدا و راه رفتن در اعتراض. یا شاید عجله پشت سر او و پرتاب یک پوزه بر او.

دبورا Birx پزشک و coronavirus پاسخ هماهنگ می ایستد وجود دارد چند پا دور از تهمت و مایک پنس قیافه و من با خودم فکر می کنم او به نظر می رسد عادی نیست او ؟

چرا او گرفتن میکروفون و شروع به جیغ که امپراتور لباس ندارد? حداقل چرا او را مقنعه او همیشه با پوشیدن یک ماسک از آن و قرار دادن آن در اطراف رئیس جمهور ،

چرا نمی Dr. Anthony Fauci, در وسط مغلوب ساختن پیشی جستن توهمات در مورد همه چیز به حالت عادی بازگشت زودی فلش, نشانه ای که می گوید: "don't Drink the Kool-Aid?"

Coronavirus چینی ویروس رئیس جمهور می گوید. فرماندار واشنگتن توسط یک مار. رسانه ها در حال فاسد است. احتمال این که پلیس آمریکا میت رامنی به حال این ویروس باعث کم عمق "Gee که بیش از حد بد" از رهبر این کشور است. هر روز او فواره جدید بی معنی است.

در Jan. 22: "ما آن را کاملا تحت کنترل است. آن را یک فرد در آینده از چین است."

در فوریه. 26: "و دوباره زمانی که شما باید 15 نفر و 15 در عرض چند روز در حال رفتن به پایین به نزدیک به صفر است که یک کار خیلی خوب انجام داده ایم."

در تاریخ 10 مارس: "و ما آماده شده و ما در حال انجام یک کار بزرگ با آن است. و آن را دور خواهد رفت. فقط آرام بماند."

تبلیغات

آرام ماندن? با او در اتهام با مدافعان لال, با کنگره جمهوریخواه sycophants تماشای مثل مومیایی?

آرام ماندن?

من می خواهم برای خلاص شدن از تلویزیون است.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن