ستون: این JPL دانشمند برنامه ریزی شده بود برای عمل جراحی سرطان پستان. سپس coronavirus آمار

به عنوان مریخ مریخنورد کنجکاوی کاوش در سیاره سرخ 141 میلیون مایل دور نانسی Vandermey یکی از اعضای تیم در کنترل

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

به عنوان مریخ مریخنورد کنجکاوی کاوش در سیاره سرخ 141 میلیون مایل دور نانسی Vandermey یکی از اعضای تیم در کنترل.

اما آزمایشگاه پیشرانش جت موشک دانشمند — که او نیز مشغول به کار در ناسا کاسینی و گالیله — پروژه های بسیار کمی داشته است کنترل بیش از یک زمینی چالش او رو.

Vandermey به سرطان پستان است. مرحله دو.

او تشخیص Feb. 4 و عمل جراحی قرار بود 19 مارس ،

تبلیغات

اما پس از آن coronavirus torpedoed روال عادی در بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی. آنها به عنوان آماده سازی برای امکان یورش بيماران بیمار با این ویروس در برخی از بیمارستان ها را محدود و یا حذف به اصطلاح غیر فوری روش برای حفظ تخت و تجهیزات پزشکی.

Vandermey به دنبال این تحولات از نزدیک امید او نمی خواهد ضربه خاموش عمل جراحی برنامه در Kaiser Permanente لس آنجلس مرکز پزشکی. داشتن سرطان دلسردکننده بود اما تأخیر در درمان می توان مضاعف ترسناک است.

چند روز از Vandermey اخبار او می ترسید. عمل جراحی بود که به تعویق افتاد و یکی پزشکی کارمند به او گفت که این تغییر برنامه به علت "کمبود منابع".

چند روز بعد Vandermey گفت: دکتر او عذرخواهی کرد و به او گفت که او فکر عمل جراحی اتفاق می افتد و در چند هفته آینده. اما یک روز بعد یکی دیگر از پزشکی کارمند بود و بیشتر نگران کننده پیش بینی.

تبلیغات

"من یک ایمیل گفت: آن را بیشتر احتمال دارد به یک زن و شوهر از ماه به جای دو تا سه هفته" گفت: Vandermey.

Vandermey یک عاشق حیات وحش و عکاس که به سفر جهان عکس گرفتن از را می توان در یافت wildcatzoo.com زندگی در Tujunga جایی که او را دستگیر کرده است تصاویری از گربه های بزرگ زندگی می کنند که در تپه های اطراف و سرگردان اند تا او را در خیابان و از طریق حیاط.

او از کار کردن در خانه این روزها به دلیل این ویروس تغییر روال در JPL و گفت که "عامل مریخ از خانه جدید و متفاوت و جالب است." اما تلاش برای تعیین اینکه آیا مریخ تا کنون پایدار زندگی نیست به طور کامل بدست ذهن خود را خاموش و همه گیر که در سراسر این سیاره و یا وضعیت پزشکی است که مختل زندگی خود را.

"این بسیار ترسناک" Vandermey به من گفت: نگرانی که سرطان را یک فرصت برای گسترش طول تاخیر. "من به شکل دیگر عمل نمی کند اتفاق می افتد بیشتر احتمال دارد آن است که به ماه و سال چون بیمارستان ها در حال رفتن به ضعف با ویروس بیماران. آنها در حال حاضر نیست و من در تلاش بود تا در آن وجود دارد قبل از آن اتفاق می افتد."

Vandermey نمی خواست او عمل جراحی برای به تاخیر انداختن درمان پزشکی برای هر کس دیگری و او اشاره کرد که آن را به یک روش سرپایی است که کراوات منابع را تنها برای یک زمان کوتاه است. به عنوان کسی که با یک زمینه موضوع سلامت او ممکن است در نظر گرفته شود در جمعیت در معرض خطر برای عوارض شديد اگر او می شود coronavirus اما Vandermey به من گفت که او نگران این سرطان بیشتر از ویروس.

پس از به تعویق افتادن او ثبت درخواست با هیئت پزشکی کالیفرنیا شده و در مورد او مخمصه در توییتر.

در میان کسانی که پاسخ دادند: یک زن که گفت: ایمپلنت ضربان ساز در انتظار نگه داشته و یک مرد که گفت مادرش معاینه زیر عمل جراحی سرطان شده است با تاخیر دو ماه.

و وجود دارد هیچ گفتن که چگونه بسیاری از تعویق در اینده نزدیک است. دره آنتلوپ ساکن جویس Macconnell دو زانو, تعویض, برنامه ریزی, برای اولین بار در مه, اما به من گفت که او شگفتی اگر آن را به عقب رانده شود.

تبلیغات

"بیمارستان ها هستند که خواستار به تعویق انداختن بسیاری به عنوان روش انتخابی به عنوان آنها می توانند بدون ایجاد آسیب برای هر فرد گفت:" جان امرسون-شیا کالیفرنیا انجمن بیمارستان. "کالیفرنیا هیچ قانون سخت و سریع, اما اساسا [سوال] می تواند یک فرد به دو تا سه ماه شاید بدون یک روش و یا خواهد شد که علت هر گونه آسیب؟"

امرسون-شیا گفت که او می داند این انتخاب سختی برای بیمارستان ها و پزشکان اما او افزود که اصطلاح "انتخابی" نیاز به توضیح دارد.

"این معنی نیست که از نظر پزشکی لازم است; آن را فقط به معنی آن نیست اضطراری," او گفت:.

امرسون-شیا نمی خواهم به حدس و گمان در بهترین پروتکل برای Vandermey یا هر بیمار است. بیمارستان در حال ساخت مورد به مورد تصمیم گیری و انجام بهترین خود را به او گفت: به سختی قضاوت در مورد درمان که با خیال راحت می تواند با تاخیر به منظور آماده سازی برای "این بحران بی سابقه ای."

دکتر رابرت گیلاس ارشد پزشکی و کیفیت افسر در رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی گفت: هر واحد فولاد به طور مداوم بررسی که عملیات باید بروید به عنوان برنامه ریزی شده و است که می تواند به تعویق افتاد به طوری که تخت و پزشکی دنده ها محافظت می کنند. که می تواند شامل سختی می نامد چرا که چیزی که ما نمی دانیم در مورد کوروناویروس است که این پتانسیل به سرعت در حال گسترش.

"ما در حال حاضر [در] هر نقطه از 35% تا 40% از ما عادی فولاد حجم" گیلاس گفت: کاهش سرعت طراحی شده است در صورت نیاز به جای له بسیار بیمار بیماران. اما در میان روش های جلو می رویم به عنوان برنامه ریزی شده گیلاس گفت: در حال عمل جراحی برای سرطان و بیماری های قلبی عروقی.

هنگامی که من به نام Vandermey دکتر به او گفت که او در آزادی به صحبت در مورد پرونده. یک Kaiser Permanente سخنگوی فرستاده من در پاسخ بیان کرد که قیصر پزشکان "در حال بالینی ارزیابی تمام روش انتخابی برنامه ریزی شده برای چند هفته آینده برای تعیین کسانی است که می تواند با خیال راحت به تعویق افتاد. این ممکن است شامل انتخاب سرطان عمل جراحی."

این بیانیه در ادامه می گویند که "ملی جوامع در حال توصیه به تأخیر انداختن بسیاری از انواع سرطان عمل جراحی در بخشی به دلیل شواهدی از عوارض جدی از COVID-19 بعد از عمل جراحی."

تبلیغات

من می توانم درک بیمار از نقطه نظر. قیصر و مانند سایر بیمارستان ها و مانند عموم مردم است و تلاش برای حرکت به این ترسناک زمان نامشخص است. اما من نیز نمی توانید تصور کنید آنچه در آن می خواهم به در Vandermey موقعیت نگران گسترش سرطان در زمانی بسیار دیگری است که نگران کننده در جهان است.

وقتی که من سوار به دیدن Vandermey شنبه بعد از ظهر موشک دانشمند بود و در شکستن و راه می رفت به پایین جلوی خانه اش با من ملاقات کند. ما صحبت از ویروس و امن فاصله 15 فوت یا بیشتر.

و او تا به حال خبر خوبی.

کمی قبل از او تا به حال بدست یک تماس از قیصر ،

او عمل جراحی است که در حال حاضر برنامه ریزی برای سه شنبه. او انتظار دارد که به پشت در محل کار در یک زن و شوهر از هفته و این یک چیز خوب است. وجود دارد مقدار زیادی از جهان از چپ به اکتشاف.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب