ستون: لوازم پزشکی نشسته بودند در ذخیره سازی. سپس این تیم مراقبت های بهداشتی ارسال آنها را به خط مقدم

مردم خوب انجام کارهای خوب در زمان مشکل. این یک داستان است که دریافت نمی کند و در اینجا یک فصل بیشتر.در زمان عا

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

مردم خوب انجام کارهای خوب در زمان مشکل. این یک داستان است که دریافت نمی کند و در اینجا یک فصل بیشتر.

در زمان عادی یک گلندیل-بر اساس غیر انتفاعی به نام مرمت بچه ها می فرستد داوطلب پزشکی تیم در سراسر جهان به انجام جراحی اطفال در کودکان در نیاز. اما coronavirus بحران مجبور مکث برای یک موسسه خیریه است که پرواز برای امداد و نجات در بیش از ده کشور بیش از 15 سال گذشته و در خدمت بیش از 4000 کودکان و نوجوانان.

"ناگهان همه ما فولاد ماموریت دارند" گفت: مرمت کودکان و نوجوانان', مدیر اجرایی, Isabelle فاکس. "پزشکان ما هنوز هم می خواستم به سفر اما خطر به آنها این بود که آنها می خواهم در قرنطینه می شود و زمانی که آنها بازگشت به خانه و شیوه های خود را جدی بازدید."

به عنوان یک نتیجه, انبار تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده برای خدمات خارجی نشسته بود استفاده نشده در حالی که داستان در مورد کمبود عرضه در ایالات متحده درمانگاه ها و بیمارستان ها افزون گردید. مرمت بچه ها تا به حال صدها نفر از ماسک همراه با لباسهای چهره سپر و اکسیژن تامین تجهیزات.

تبلیغات

"من اولین غریزه بود — چگونه می تواند ما باید بیشترین تاثیر با آنچه که ما در اینجا در خانه ؟" گفت روباه.

روباه اول بررسی با پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان پزشکی که داوطلب با مرمت بچه ها و تجهیزات ارائه شده به کسانی که به آن نیاز خود را به طور منظم در محل کار. فاکس همچنین می خواستم برای دریافت تجهیزات برای هر کسی انجام, اجتماعی و پزشکی و کمک رسانی برای L. A. شهرستان هزاران نفر از افراد بی خانمان.

به این منظور فاکس به نام دوست و قبل از اینکه طولانی او متصل به Sieglinde فون Deffner یک L. A. شهرستان هماهنگ کننده skid row خدمات.

فون Deffner یک مددکار اجتماعی است که یکی از بسیاری از قهرمانان گمنام که برای سال کار کرده است, خیابان های اینجا بی خانمان در پایتخت ایالات متحده است. من یک بار نوشت: در مورد یک زن که در ماشین خود را در یک بیمارستان که در آن او در گرفتن درمان دياليز و کسی از من پرسید که "آیا شما به نام Sieglinde?" من بود اما من بعد از انجام دیالیز بیمار رو قرار دارد.

تبلیغات

هنگامی که روباه با او در اواسط ماه مارس فون Deffner و شهرستان مسکن برای سلامتی تیم شده بود به طور موقت از آنجا خارج skid row به Dockweiler دولت در پلایا دل ری که در آن تیم بودند راه اندازی جداسازی و قرنطینه واحد برای COVID-19 بیماران و کسانی که در معرض این بیماری است. برخی از چند ده نفر در مسکن موقت بی خانمان شدند, برخی شده بود در پناهگاه برخی از آنها زندگی در شرایط به سر می برند. نقطه ای بود برای به دست آوردن آنها را درمان پزشکی مناسب و محدود کردن گسترش ویروس.

که در آن نقطه کارگران در حال حاضر تجهیزات حفاظتی فون Deffner گفت: اما او می دانست که N95 ماسک و لوازم دیگر می تواند سخت به آمده تا او پرسید: L. A. شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی بخش پزشکی, مدیر در Dockweiler تیم دکتر هایدی Behforouz اگر آنها می تواند با استفاده از یک کمک مالی از مرمت بچه ها.

عضویت در خبرنامه

داستان شکل گیری کالیفرنیا

کنید تا به سرعت با ما ضروری کالیفرنیا عضویت در خبرنامه فرستاده شش روز در هفته.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

"او گفت:, 'هک آره ما آن را,'" گفت: فون Deffner.

تبلیغات

"این شرایط واقعا به چالش کشیدن به دلیل وزش باد در Dockweiler" گفت: فون Deffner چیزی ساخته شده است که در تماس با بیمار مشتریان به نظر می رسد تمام ریسک. او گفت: او نگهداری شش پا فاصله بین خودش و دیگران اما پزشکی کارکنان نیاز به در تماس نزدیک با مشتریان آنها مراقبت.

در مرمت کودکان و نوجوانان ستاد فاکس داوطلب باب Rubaszewski و دیگران شروع به بارگذاری منابع به وسایل نقلیه است. یکی از سازمان پزشکان گوش و حلق و بینی متخصص دکتر Ayal pennsylvania, usa — وجود دارد برای یک جلسه هیئت مدیره و کمک به غربال کردن از طریق منابع برای تعیین آنچه که ممکن است مفید به قرنطینه اردوگاه.

"من گفت: بیایید رفتن" pennsylvania, usa گفت: من و او سوار یکی از وسایل نقلیه به Dockweiler که در آن او به خالی کردن تجهیزات.

Pennsylvania, usa, یک عضو هیئت مدیره در مرمت, بچه ها, سفر به دور مکان برای انجام عمل جراحی و کمک به آموزش پزشکی خارجی تیم های وجود دارد پایدار خدمات در محل است. او برنامه ریزی شده برای سفر به تانزانیا در ژوئن اما ترس است که ماموریت خواهد بود به تعویق افتاد. او همچنین با این نسخهها کار در مرمت بچه های L. A. ماموریت است که برای انجام عمل جراحی در کودکان محلی که اصلا دسترسی به مراقبت های بهداشتی و اذیت به صورت زخم و یا فیزیکی آفات.

تبلیغات

"من خدا را شکر که این فرصت برای رفتن به تانزانیا و گواتمالا و کمک به مردم وجود دارد و خود را به آموزش پزشکان و همچنین برای کمک به اینجا با ما زادگاه ماموریت" pennsylvania, usa گفت. "این یک افتخار است."

تحویل تجهیزات به خوبی مورد استفاده قرار فون Deffner گفت و Dockweiler اردوگاه در خدمت هدف آن تا شهرستان بود قادر به حرکت به مشتریان وجود دارد و تیم پزشکی به یک هتل در بل گادرنز. اما رابطه بین شهرستان و مرمت بچه ها پایان ندارد وجود دارد.

معمول پزشکی زنجیره تامین شده است مختل در سراسر جهان در طول همه گیر و آن را در حال حاضر یک مورد از "گرفتن آنچه که شما می توانید در هر کجا که شما می توانید آن را دریافت کنید." مرمت کودکان و نوجوانان به دلیل ارتباطات جهانی شده قادر به تقلا شیر منابع و تجهیزات. و روباه نگه داشته است در تماس با فون Deffner.

"ما بیشتر در جمع آوری کمک مالی از طریق خیرین و" روباه گفت: "و قادر به خرید ماسک صورت و سپر و دستکش و من به نام Sieglinde برگشت و گفت:" این دیگه تفاوت دارد؟' او گفت: کاملا به طوری جمعه گذشته من لود یک زن و شوهر از صد چهره سپر و N95 ماسک ... و ما تا به حال یک قابل حمل استفاده می کنیم برای بچه ها که داشتن عمل جراحی قلب باز."

تبلیغات

فاکس تحویل بسیاری از تجهیزات به فون Deffner اما در زمان ونتیلاتور به MLK بیمارستان.

"من می دانم که همه دیوانه برای هواکش در حال حاضر," او گفت:. "آنها تا به حال 11 هواکش در دست و 10 نفر در حال استفاده با شش بیشتر در مورد سفارش. و امروز من هماهنگ برای یکی دیگر از ونتیلاتور باید به آنها فرستاده است."

فون Deffner گفت: بخش عمده ای از آخرین کمک مالی از مرمت کودکان و نوجوانان در حال حاضر در حال استفاده در هتل است که در خدمت به عنوان یک جداسازی و قرنطینه مرکز. بقیه مورد استفاده عمومی و غیر انتفاعی پزشکی تیم خدمت skid row که در آن فون Deffner در حال کار دوباره. و او گفت: روباه به او گفت او می تواند حمل و نقل بیشتر منابع زیادی از جمله ذخیره کردن ماسک به عنوان به زودی به عنوان او می شود دست خود را بر روی آنها.

ما باید مقدار زیادی از تاریکی و خاطرات دردناک که پایین جاده را در طولانی مدت این آزمون ما را حل کنیم. ما فکر می کنم در مورد از دست دادن بسیاری از زندگی برای بسیاری از کسب و کار و مشکلات اقتصادی رنج می برد توسط میلیون ها نفر.

تبلیغات

اما ما همچنین به یاد داشته باشید این را به عنوان زمانی که یک روز نمی تواند بدون یک داستان در مورد کسی انجام کاری خوب برای شخص دیگری است.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد مرمت بچه ها ماموریت و نحوه حمایت از علت در mendingkids.org.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.rucutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن