ستون: coronavirus همه گیر شده و یک چیز کاملا روشن است: از آن زمان به تقسیم کشور

دوشنبه شب تماشای تلویزیون بودم پوشش همه گیر برای اولین بار در MSNBC سپس در فاکس نیوز و یک اندیشه رخ داده است.م

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

دوشنبه شب تماشای تلویزیون بودم پوشش همه گیر برای اولین بار در MSNBC سپس در فاکس نیوز و یک اندیشه رخ داده است.

ما بی اراده, درباره تقسیم آن زمان به ترک صحبت کردن در مورد آینده با هم به عنوان یک و تنها چیزی که معقول.

حدود 30 سال پیش اتحاد جماهیر شوروی به مقابله با آن آشتی و تفاوت های منطقه ای و شکست از هم جدا تقسیم به 15 مستقل ندارند.

چرا ما نمی توانیم انجام دهیم که در اینجا ؟

تبلیغات

تمام کسانی که عاشق این مرد در حال حاضر در حال اجرا ایالات متحده آمریکا را تبدیل به ساکنان از پادشاهی Mar-a-Lago.

موفق باشید به شما تمام.

اگر این برای تلفن های موبایل توهم شاید در آن است. شاید من یک مورد تب کابین و آن را به غذا خوردن در مغز من. اما ما پنج هفته به این و آن به نظر می رسد مانند یک ابدیت.

چگونه من برای روز زمانی که من می تواند پرسه زدن رایگان و بیشتر تمرکز بر اخبار مثبت از coronavirus مانند دستگیری از L. A. عضو شورای شهر مسدود کردن در فدرال مبارزه با فساد مالی و یا هجوم موش در تالار شهر.

تبلیغات

من افرادی را دیده ام نشان می دهد که هر یک از ما که شکایت در مورد ما اجرا staycations جز wimps. پس از همه, نلسون ماندلا صرف 27 سال در زندان است.

آره اما او نمی باید کابل تلویزیون.

من هر دو معتاد و دفع.

این شکنجه.

تبلیغات

یک دقیقه شما در حال تماشای دانشمندان هشدار می دهند که ما خواهیم پرداخت با ما زندگی می کند اگر ما بازگشت به حالت عادی قبل از تست و ردیابی در محل هستند. لحظه به لحظه در کنار شما در حال تماشای رئیس جمهور تهمت شرعی مردم خواستار بازگشت خود را به خدا داده حق غذا خوردن در یک وفل خانه و آلوده هر کس در اطراف آنها.

دوشنبه شب متاسفانه بدون الکل شب برای من است. من سعی می کنم به یک زن و شوهر از آن یک هفته است. مشروب الکلی بدون تلویزیون خوب است. تلویزیون بدون مشروب الکلی آزمون خواهد شد و ممکن است من نمی آنچه در آن طول می کشد.

من به تماشای 30 دقیقه از MSNBC بی رحم حملات در مغلوب ساختن پیشی جستن و فاکس نیوز. سپس من به روشن فاکس برای 30 دقیقه Sean Hannity را مبارز دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن همراه با یک شلیک از توپ عکس در آنچه که او خواستار MSDNC.

این است که ما که هستیم. یک ملت ناشدنی تقسیم شده شاید بیشتر از همیشه. ما از یکدیگر متنفر شوند و من باید اثبات است. شما می خواهم به عنوان خوانده شده برخی از ایمیل دریافت کنم ؟

تبلیغات

ما می تواند از آن اتحاد جماهیر شوروی سابق راه و تقسیم به 15 عدد-اداره کشور است. ما می تواند جمهوری آمریکا برای اولین بار کشورهای مشترک المنافع از خدا و اسلحه يکپارچه پناهگاه توده ها نشسته (با کالیفرنیا به عنوان پایتخت آن).

اما تقسیم در نیمه کمی به نظر می رسد آسان تر به جلو و به ویژه از رئیس جمهور خود را بیان چنین عمیق تحقیر برای آبی متحده است.

پادشاهی Mar-a-لاگو خواهد برای مطمئن شوید که شامل متحده در حال حاضر مسابقه به بازگشایی برای کسب و کار با وجود خطرات ناشی شده اند که به وضوح گذاشته شده توسط یکی از مقام های پزشکی پس از دیگری. تگزاس, تنسی, گرجستان, کارولینای جنوبی و فلوریدا. برخی گفته اند که آنها را محتاط اما چرا نگه ؟

این آخر هفته به جشن تولد خود را جمهوری جدید آنها می تواند نگه دارید عظیم آزادی در تمام جنوب شرقی اقیانوس اطلس در سواحل است. اجتماعی فاصله خواهد رها شود. هر کسی اختیار داشتن پوشیدن یا فروش یک ماسک — و یا شاید اگر آب اقیانوس بدست گرمتر خواهد بود — شات در چشم توسط یک شهروند شبه نظامی.

تبلیغات

در تگزاس به حالت تعلیق اعدامها نه تنها از سر گرفته شود اما اعدام زندانیان داده می شود کشنده COVID-19 تزریق. و همه خانه از عبادت در پادشاهی Mar-a-لاگو مورد نیاز خواهد بود برای بازگشایی اگر آنها تا به حال در حال حاضر با هیچ محدودیتی در بغل کردن و بوسیدن.

همه Mar-a-لاگو مهاجران به جز Melania خواهد بود به خانه فرستاد در لاستیک rafts همه پادشاه گفتگو با متحدان خارجی و دشمنان خواهد بود "کامل" هیچ کس هوشمند خواهد پرداخت مالیات و روزنامه نگاران خواهد بود تبدیل دور در مرز مگر اینکه آنها کار کرده و فاکس نیوز.

کالیفرنیا, البته مقدار زیادی از مغلوب ساختن پیشی جستن-محبت مناطق بزرگترین است که در دره مرکزی. زمانی که این کشور تجزیه, همه چیز از مودستو (Modesto) به بیکرزفیلد ممکن است بخواهید برای تبدیل شدن به یک قلمرو Mar-a-Lago. اما هنگامی که نیروی کار تبعید شد من مطمئن هستم که چگونه آنها می خواهم پیدا کردن کسی به کار در این زمینه.

من معنی نیست که به نشان می دهد که کالیفرنیا را ندارد رهبری خود چالش است. این است که همه شیر و عسل در اینجا با یک شوت.

تبلیغات

ما باید بحران مسکن ما به طور موقت فراموش شده در مورد حماسه تعداد افراد بی خانمان و ثروت بزرگ در کنار و حتی بیشتر فقر است. L. A. Unified School District بودجه پر از چاله است. L. A. شهردار اریک Garcetti می گوید وجود خواهد داشت furloughs و حتی کمتر از خدمات اساسی به او وعده داده شده. و اجازه دهید فراموش نکنید Newsom را مرموز و مشکوک معامله برای خرید $1 میلیارد دلار ارزش ماسک از یک شرکت چینی با ناقص ضبط آهنگ است.

اما همه چیز در نظر گرفته, ما تمایل به اعتماد به علم و, در حالی که ما مشتاق به کشف شیار های ما, ما با احتیاط در مورد حرکت بیش از حد به سرعت.

Newsom, اگر شما را متوجه نمی نگه می دارد تماس با ما یک ملت و دولت است.

اجازه دهید آن را رسمی.

تبلیغات

Steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب