ستون: دانش آموزان به دست آورده کلاه و لباس شب, اما آنها دست از روزی که در مورد خواب برای سال

Isabeau Arsen از بیل هایقتس به دنبال به جلو به راه رفتن در سراسر مرحله بعدی ماه با دوستان و خانواده که از عنوا

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

Isabeau Arsen از بیل هایقتس به دنبال به جلو به راه رفتن در سراسر مرحله بعدی ماه با دوستان و خانواده که از عنوان دور به عنوان آریزونا برای جشن فارغ التحصیلی از دانشگاه.

و او تا به حال دلیل خوبی برای افتخار.

برای اولین بار نوشتن پروژه در کلاس من این ترم در Cal State L. A., Arsen تشکیل شده قدرتمند مقاله در مورد او سفرهای بسیاری به کودکان را در دادگاه طی 10 سال. او به نام کاغذ "تمام افزایش" کلمات به نام با تصفیه زمانی که قاضی وارد اتاق می شود.

"من را از طریق رفت 11 فاستر خانه های یک گروه اصلی و سه سرمایه گذاری در یک موسسه روانی" نوشت: Arsen در حال حاضر 23.

تبلیغات

این سخت بود برای خداحافظی به قاضی و ضابط و دادگاه های دیگر افسران در آخرین دیدار Arsen گفت: در مقاله خود را. ناظر به حال دست حیوانات در طول سال و قاضی همیشه سعی کردم به پیدا کردن یک محل امن برای او. اما زمانی که او نزدیک به 18 او به تصویب رسید کردم یکی از آخرین خرس عروسکی از تصفیه و زندگی جدید خود را آغاز کرد.

"من فارغ التحصیل دبیرستان اولیه" Arsen نوشت: "من مدرک دیپلم در هنر و انسانیت و پذیرفته شد به همه دانشگاه هایی که من استفاده شود به دلیل [مادرم] من ایستاده بود و مرا هدایت به یک زندگی شادتر."

در سراسر زمین از دانش آموزان فارغ التحصیل از کالج و دبیرستان در حال از دست رفته در روز بزرگ خود را به دلیل اجتماعی فاصله پروتکل در طول بیماری همه گیر. مانند Arsen, آنها همه از طریق دریافت این دیپلم را هنوز هم چاپ و توزیع شده و در برخی موارد سنتی مراسم مارس برگزار می شود در تاریخ بعد.

اما برای برخی از دانش آموزان و خانواده خود را در این لباس و کلاه را به معنای زیادی. بسیاری از دانش آموزان من آموخت که بیش از چهار سال گذشته بوده است برای اولین بار در خانواده های مهاجر به رفتن به کالج و بسیاری از آنها شده است برای بیش از حد معمول چهار سال از آنجا که آنها تا به حال به حقه بازی به صورت پاره وقت یا تمام وقت شغل و مراقبت از عزیزان.

تبلیغات

دکتر دیوید اولسن صندلی از ارتباطات گروه به من گفت که او را دیده می شود بسیاری از فارغ التحصیلی در طول سال های مختلف دانشگاه, اما هیچ چیز مانند عینک در جشن Cal State L. A. جایی که پمپ punctuates که رویاهای به حقیقت می پیوندند.

"این یک حزب بزرگ برای خانواده ها و از آن پس جشن و خشن و بی ادب و پر جنب و جوش" اولسن گفت. "مراسم است چنین چیزی برای آنها که این برای من قابل درک است که آن را به اتفاق می افتد در چند هفته. این غم انگیز است."

مدرسه جمهور ویلیام Covino اصرار دارد شخصی در این مراسم با تکان دادن دست از هر یک از هزاران نفر که فارغ التحصیل در هر سال گفت: اولسن. پس از این مراسم — که برگزار شده است در سال های اخیر در CSULA استادیوم فوتبال یا باشگاه — دانش آموزان مشتاق به معرفی پدر و مادر و عزیزان خود را به اساتید.

برخی از دانش آموزان در حال کار سخت را به این روز ویژه با وجود این چالش است. به عنوان بخشی از یک گروه پروژه در راب آلن میان فرهنگی ارتباطات, کلاس, فارغ التحصیل ارشد دانیل چاوز Duran کمک به تدوین مجازی فارغ التحصیلی تصویری. ارتباطات و دانش آموزان در حال ارسال عکس ها و نظرات خود را در مورد CSULA تجربه و اسلاید نشان می دهد تصویری تنظیم خواهد شد به موسیقی با ویدئو های موجود برای grads.

تبلیغات

چاوز Duran گفت که در بسیاری از عکس های او را گرفتن دانش آموزان در حال decked در کلاه و لباسهای آنها در حال حاضر خریداری شده است.

یکی از دانش آموزان من 26 ساله حداکثر گارسیا شروع به حضور در دانشگاه و نه سال پیش. او اولین فارغ التحصیل کالج در خانواده او گفت: خواهر و برادر خود را حتی بیشتر هیجان زده از او در مورد مراسم فارغ التحصیلی است.

"من که قرار بود به سفارش من کلاه و لباس شب در مه" گفت: گارسیا که برگزار می شود یک یا دو شغل تمام وقت او شده است و در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک home health aide.

گارسیا یک نوازنده در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک معلم زبان انگلیسی. اما او با داشتن افکار دوم در حال حاضر که تمام کلاس های خود از جمله معدن رفته اند دیجیتال. دیجیتال آموزش و پرورش نیست و نگاه بسیار جذاب به طوری گارسیا است که فکر کردن در مورد رفتن پس از فارغ التحصیل در رشته علوم کامپیوتر. هیچ کس نمی داند چه مدت coronavirus را مختل روال عادی او دلایل و شاید مجازی تعامل خواهد بود بیشتر رایج رفتن به جلو.

تبلیغات

من دانشجو الیور ریورا نوشت: در طول یک کلاس واگذاری که او احساس بد برای پدر و مادر خود را به عنوان آنجا که برای خودش. آنها به ایالات متحده به طوری که فرزندان خود را باید فرصت های بیشتر از آنها بود ریورا نوشت. و او تا به حال می خواستم به آنها را ببینید "پاداش" از فداکاری خود را زمانی که او راه می رفت در این مرحله است.

دانشجو اندی Link که پدر و مادر سفر در اینجا از ویتنام و لائوس تا به حال احساسات مشابه.

"این می توانست یک نتیجه نهایی برای همه است که مبارزه — روشن ترین شواهد که آنها موفق شده بود" گفت: Link, a شیمی عمده. او پذیرفته شده است به یک دکترای برنامه در دانشگاه ایالتی آریزونا به طوری که آنها هنوز هم ممکن است او را در یک کلاه و لباس شب یک روز.

Denae آیالا نسل اول فارغ التحصیل و تلویزیون/فیلم اصلی که می خواهد به یک روزنامه نگار گفته است که خانواده او در حال برنامه ریزی برای حضور در این مراسم و پس از آن میزبان یک حزب است. مادر او است که هنوز هم هل دادن برای حداقل یک حیاط خلوت جشن در کالیفرنیا جایی که او بزرگ شده اما آیالا گفت: شاید آنها باید به نگه کردن تا زمانی که مطمئن هستید زیادی جمع آوری و بی خطر است.

تبلیغات

Roni Rodriguez, 31, انگلیسی عمده ای که می خواهد به یک وکیل بوده و حضور در دانشگاه از سال 2011 است. مراسم فارغ التحصیلی شده اند که بیشتر برای خانواده مهاجر از برای او رودریگز گفت: پس او را ببخشید آنها را از دست ندهید.

"اما آنها هنوز هم مبارک من رشته من," او گفت:.

هر ترم در کلاس من است که در مورد چگونه برای پیدا کردن و گفتن داستان بی حد و حصر در لس آنجلس بزرگ برجسته توسط یک بازدید از تحسین شاعر برجسته و نویسنده لوئیس رودریگز که بسیاری از کتاب ها عبارتند از: کلاسیک L. A. خاطرات "همیشه در حال اجرا: La Vida Loca, باند روز در L. A."

دوشنبه گذشته رودریگز — که همیشه استقبال مانند یک ستاره راک توسط دانش آموزان — پیوست کلاس ما از طریق یک لینک ویدئو. او در ارائه معمول پپ بحث نوشتن و مشاوره و یادآوری در مورد ارزش حریص خواندن و لجام گسیخته پشتکار.

تبلیغات

Arsen یک نویسنده خوب است که نگه می دارد یک مجله و فکر می کند او ممکن است می خواهم برای ادامه تحصیل خود و تبدیل شدن به یک مشاور جوانان خواست نویسنده مشاوره در مورد چگونه برای به دست آوردن منتشر شده است. رودریگز به او توضیح داد و دیگران که هیچ میانبر وجود دارد و هیچ کیفیت بیشتر از پشتکار است. شما باید برای نوشتن هر روز او گفت:, و خوب نوشتن است که اساسا بی پایان تعهد به بازنویسی.

من کاملا مطمئنم که Arsen یک کتاب در او و "قیام" نمی تواند بد عنوان شده است.

مادر کارن Arsen شد Isabeau را مادر خوانده برای چندین سال. آنها آمار برخی از تکه های خشن در طول راه هر دو آنها به من گفت اما تعهد خود را به یکدیگر قوی بود. این چنین شرم آور کارن گفت که خانواده نمی کنید برای دیدن Isabeau راه رفتن روی صحنه. اما آنها در حال رفتن به جشن می گیرند که درجه یک راه یا دیگری.

به Isabeau و همه دیگران که به زودی در خط پایان, تبریک می گویم موفق باشید و هر کجا که شما ممکن است در ماه آینده در روز فارغ التحصیلی اجازه کلاه پرواز.

تبلیغات

Steve.lopez@latimes.com



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب