ستون: او می خواهم به گذشته Columbine بالا, تیراندازی, اما زندگی بوده است مبارزه

سابق Columbine, دختر مدرسه ریچارد Castaldo به نظر نمی آید و زمانی که او وارد, در نشست قربانیان خشونت مسلحانه د

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

سابق Columbine, دختر مدرسه ریچارد Castaldo به نظر نمی آید و زمانی که او وارد, در نشست قربانیان خشونت مسلحانه در مرکز شهر لس آنجلس در سپتامبر گذشته.

"من رفتم و او را در آغوش گرفت و فکر کردم:" آه خدای من او را فقط سوزاندن,'" گفت: Hollye باکستر بود که میزبانی این رویداد به عنوان یک عضو از زنان در برابر خشونت اسلحه.

باکستر و دیگران در کنترل اسلحه جنبش می دانستند که Castaldo — شات هشت بار در سال 1999 کشتار در کلرادو و فلج از کمر به پایین — از دست دادن آپارتمان خود را در لس آنجلس. آنها تا به حال از او خواست برای حضور در این رویداد به سعی کنید به گرفتن برخی از کمک. اما زمانی که باکستر و دیگران دیدم Castaldo آن روز آنها متوجه او بود بیش از حد بیمار به وجود دارد, به طوری که آنها به نام 911 و او whisked به بیمارستان.

پنج ماه بعد Castaldo است که در دوره نقاهت یک نقاهت خانه در غرب L. A. معلوم شد چه مواج عفونت درمان شده است و او آماده خواهید بود برای تخلیه به زودی, اما او را از دست داده و خود را در آپارتمان و هیچ جایی برای رفتن.

تبلیغات

"من هنوز در تلاش برای کشف که از" Castaldo به من گفت. "من تا به حال دوستان پیشنهاد مکان, اما من نیاز به چیزی صندلی چرخدار در دسترس است و همیشه ساده ترین چیز است."

باکستر یکی از تعداد انگشت شماری از زنان که پس از نگاه Castaldo دیدن او در بیمارستان و نقاهت خانه بیش از پنج ماه گذشته رسید. آنها او را به غذا و یا او را برای وعده های غذایی کار می کنند به همراه تلاش برای پیدا کردن یک محل برای او به زندگی می کنند.

هنگامی که زنان به من رسیده است در مورد زمان گرفتاری آنها هشدار داد که Castaldo پاسداران حریم خصوصی خود را. او نمیخواهد برای همیشه باید که مرد — مرد برای همیشه لطفا برای شناسایی آنچه در بدترین روز زندگی خود را. او می خواهد به ریچارد Castaldo منظم با امید و ترس و تمایل به نگاه به جلو و نه به عقب.

"من حدس می زنم آنچه منظور من است, من می دانم که هیچ راهی وجود دارد به آن اشاره" او به من گفت. "اما این همه هر کسی که به نظر می رسد می خواهید به تمرکز بر روی تمام وقت است که می شود کار برکنار شده است."

تبلیغات

برای بیشتر قسمت ها در طول دوره دو بازدیدکننده داشته است ما نمی توانیم به بحث در مورد آن روز. اما به عنوان Castaldo گفت: به هیچ وجه به آن اشاره کرد.

Columbine anniversary

یادبود مشرف Columbine دبیرستان در Littleton, Colo., در سال 1999.

(Bebeto متیوز / آسوشیتد پرس)

آن بوده است و 21 سال پس از دو Columbine دانش آموزان به ضرب گلوله کشته و 12 همکلاسی و یک معلم در آنچه که در آن زمان بزرگترین کشتار دسته جمعی در مدرسه ای در ایالات متحده است. Castaldo یکی از اولین اهداف آن روز در آوریل سال 1999. او صرف ناهار با یک دوست دختر در پردیس هنگامی که تیراندازی شروع شد.

دوست خود را کشته شد. یک گلوله قطع Castaldo ستون فقرات. او 17 در زمان و فلج شده بود و از کمر به پایین. او در حال حاضر 38 و شده است در یک صندلی چرخدار بوده است.

Columbine بود که اول تیراندازی مدرسه. اما به شرطی هولناک اثبات که هیچ مکان های امن که سلاح گرم هستند که ما نمی توانیم از فرزندانمان اجازه دهید به تنهایی هر کس دیگری.

آن را باید یک بیداری که خواستار عمل; در عوض, آن را آغاز قانونگذاری فلج در کنترل اسلحه و تدریجی بیحس کننده ما خشم. بسیاری از مدرسه تیراندازی به دنبال ما کمتر شوکه هر زمان. این مرگ و میر در حال شمارش صالح گریه می کند برای اصلاحات دنباله ما در حرکت است.

آن را که راه را برای بازماندگان مجروح و یا برای عزیزان خود. آنها زخم: جسمی و روانی و یا هر دو. روزانه, یادآوری, به خصوص برای کسانی که به طور دائم فعال تاریخ انقضا ندارد.

"بیش از یک صد هزار نفر به ضرب گلوله کشته و زخمی در هر سال در ایالات متحده گفت:" باکستر که برادر خود جان سالم به در زخم گلوله به سر به عنوان یک پسر جوان است. "من فکر می کنم باید وجود داشته باشد سود برای هر یک از آنها. آنچه که من در حفظ و گفت که ما یک جنگ در خیابان های خود ما."

تبلیغات

Castaldo سهام یک اتاق با دو نفر دیگر از بیماران در نقاهت خانه. وجود دارد و حفظ حریم خصوصی. بر روی دیوار در پای تخت او است که یک تصویر از مجسمه آزادی با یک سفید و آبی و کوله پشتی مدرسه. بانوی آزادی است با پوشیدن یک ضد گلوله جلیقه.

روز من با او برگزار سر خود را در دست خود مالیده و خود را خسته و چشمان خود را در زمان زمان پاسخ دادن به سوالات. او یک مرد با قرقره از تیره مو و چیزی است که وجود دارد فوتی و فوری در چشمان او — یک ترکیب دستگیری خشم و استقلال و فروتنی. او می خواهد هیچ کس ترحم.

باکستر متوجه شده است که او در حال مبارزه با صندلی چرخدار.

"یکی از چرخ jacked up" Castaldo گفت: ساخت آن را سخت تر برای او را به مانور در اطراف نقاهت خانه که در آن همسایگان خود شامل جانبازان و سالمندان و بيماران مبتلا به از دست دادن شناختی و مردم به یادگیری دوباره راه رفتن پس از صدمات ناشی از ضربه.

Castaldo بود مضطرب در مورد یک تماس از مادر خود در کلرادو که تا به حال دیده می شود یک داستان است که پیشنهاد او به زودی خواهد بود بی خانمان. او نمی خواهم به بحث در مورد آن تماس ساخته شده است اما روشن است که روابط با بستگان خود شده اند تیره و تار در زمان.

مادرش کانی Michalik من خواست تا او را زمانی که او شنیده ام من مشغول به کار بود در یک داستان. زمانی که من او به من گفت که او گاهی اوقات گریه می کند در شب نگرانی در مورد پسرش. او شیرین و خوب دل, او گفت:, و او به نظر او بوده است گرفته شده استفاده از مردم او را دوست و پناه گاهی اوقات در حالی که زندگی در لس آنجلس.

Michalik گفت: اعتماد تاسیس شد با پول از کمک های مالی و شهرک پس از Columbine تیراندازی. او گفت: چند خواص خریداری شده با پول و برنامه ریزی شده بود به تولید به اندازه کافی درآمد اجاره به پرداخت پسرش هزینه های زندگی.

اما دو تا از خواص رفت و به سلب حق اقامه دعوی و طرح کار نمی کند. در نهایت Castaldo نیز از دست داده و محل سکونت او در زندگی پس از مهاجرت به لس آنجلس بیش از یک دهه پیش. او سپس با انتقال به یک سری از آپارتمان های خود را از دست داد کسانی که بیش از حد و سپس مریض شدم.

تبلیغات

Michalik گفت: او کمک کرده است تا پرداخت پسرش صورتحساب و ارائه Castaldo خانه او صاحب در نوادا است. اما او می خواهد به او را به حرکت در با خانواده در سن دیگو که در آن او خود را صرف اوایل سال های و که در آن بستگان در دسترس خواهد بود و پس از او نگاه کنید.

"من می خواهم او را به خانه" Michalik گفت. "من باید او را به خانه می آیند. من نمی خواهم او را به در L. A. خودش کنه."

گفتم Castaldo آنچه مادرش گفته بود. او گوش سر را به عنوان او فکر می کردم همه چیز بیش از. هنگامی که او چشم خود را به او گفت:

"که نه برای من."

او فکر کرد که برخی بیشتر و گفت:

"من نمی خواهم به بررسی می شود تا در."

Castaldo می خواهد باید مستقل.

او می خواهد به 38 نه 17.

آمدن به لس آنجلس یک راه برای شروع دوباره, او گفت:. او علاقه مند به موسیقی و تصویری و به مدرسه رفت و برای تبدیل شدن به یک مهندس صدا. او می خواهم به نهایت پیدا کردن کار ثابت که در صنعت خود را دوباره پرداخت صورتحساب خود را. او انجام داده باز میکروفون کمدی چند بار. مردم توصیه می شود او نوشتن یک کتاب است بنابراین مطمئن شوید که در مورد بازبینی گذشته است.

تعداد کمی از مردم آن را می دانم و هنوز هم کمتر به او رای دادند اما Castaldo زد برای کنگره در سال 2010 به نمایندگی از صلح و آزادی حزب (Henry Waxman شد و ویکتور در یک زمین لغزش). او در حال حاضر ریشه برای برنی ساندرز به رئیس جمهور بود چرا که او شما را در وال استریت و تعمیر سیستم بهداشت و درمان به عنوان Castaldo آن را می بیند.

Castaldo ملاقات ساندرز در یک کمپین تجمع در کالیفرنیا و امیدوار است به خارج شدن از نقاهت خانه در زمان برای رفتن به نوادا به صورت اولیه وجود دارد و احتمالا با او همکار فعال و کارلوس Marroquin اجرا می شود که یک محلی برنی تیپ.

Marroquin به من گفت که او ملاقات کرد Castaldo "در روز از اشغال هنگامی که او محل سکونت بود که foreclosed و ما سعی کردیم به او کمک کند." Marroquin گفت Castaldo شروع به پریدن کرد به مبارزه با ذوق. "هر بار که ما تلاش برای کمک به شخص دیگری صرفه جویی در خانه خود او را نشان می دهد. ما می خواهیم او را با ما هنگامی که ما وجود دارد. او الهام بخش افراد دیگر است."

باکستر به من گفت که Castaldo شروع به نشان دادن در زنان در برابر خشونت اسلحه رویدادهای یک زن و شوهر از سال پیش اما نمی خواهم به عنوان شناخته شده به عنوان "Columbine بازمانده است." او وجود دارد پرشور اما کم کلید اعطای وام حمایت خود را.

ریچارد خدمه به عنوان باکستر تماس کادر از زنان در حال بازگشت به نفع شرکت. خدمه شامل لورن Morland یک تفنگ خشونت بازمانده خودش. کارن Goss یک مشاور در دره بث شالوم. شارون Caputo لاس وگاس تیراندازی بازمانده. و دبورا Gitell سابق همسایه از Castaldo را که گفت دیگر در مورد او.

یک وکیل محلی استوارت Zimring کار حرفه ای بونو به مرتب کردن بر اساس از طریق جزئیات Castaldo اعتماد و ببینید که اگر او می تواند مزایای امنیتی اجتماعی و ناتوانی شده بود را تکذیب کرد به دلیل Castaldo تا به حال دارایی. این مددکار اجتماعی در Castaldo است نقاهت خانه در تلاش است برای پیدا کردن و قرار دادن برای او صحبت کردم و او به یک مدیر اجرایی در سنت جوزف مرکز آن موافقت کرده است سعی کنید برای کمک به.

با وجود عدم اطمینان از که در آن او را تا پایان Castaldo به نظر نمی رسد نومید. او را بدست طریق بسیار در حال حاضر او به رسیدگی به این.

"من حدس می زنم همه شگفتی که چرا Columbine اتفاق افتاده است و من نمی دانم که رک و پوست کنده. من فکر می کنم آمریکا بخشی از مشکل است. فرهنگ آمریکایی است بنابراین خشونت" Castaldo به من گفت.

"من فکر می کنم زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می تواند شلیک کسی در خیابان پنجم و از دست دادن نیست هر حامیان من فکر می کنم که سمت راست وجود دارد capsulizes که همه چیز اشتباه است با امریکا به من. من فکر می کنم که پایین بیماری آمریکا در سمت راست وجود دارد."

وقتی که من تعداد بازدید او روز بعد وی افزود: یکی تصور می شدند.

"همانطور که اگر تیراندازی کسی است که نوعی شوخی," او گفت:.

steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب