کلرادو دولتی منصوب ویژه دادستان برای بازگشایی پروب الیاس McClain مرگ

بزرگنمایی این تصویر الیاس McClain خانواده از جمله پدر خود LaWayne Mosley (سمت چپ) شده اند و خواستار

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

الیاس McClain خانواده از جمله پدر خود LaWayne Mosley (سمت چپ) شده اند و خواستار عدالت برای افسر-درگیر مرگ 23 ساله برای نزدیک به یک سال است. اندی صلیب/DP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندی صلیب/DP

چه آن را برای بازگشایی تحقیقات به پلیس-درگیر مرگ یک جوان سیاه پس از دادستان منطقه حاضر به مطبوعات اتهامات جنایی و افسران پاکسازی شده اند از هر خطا?

در شفق قطبی, Colo., پاسخ این است که میلیون ها نفر از مردم با امضای یک دادخواست آنلاین هزاران نفر از تماس های محلی و دولت و مقامات منتخب و شدید رسانه های اجتماعی فشار مرکب توسط رسانه ملی پوشش. همه به عنوان ملت فوران در تظاهرات مردمی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

در روز پنج شنبه نزدیک به یک سال پس از مرگ الیاس McClain که در بازداشت پلیس کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس منصوب ویژه دادستان به "تعیین اینکه آیا حقایق توجیه اتهامات جنایی علیه اعضای اجرای قانون" که در بازداشت است.

"الیاس McClain باید امروز زنده است و ما آن را مدیون خانواده اش به این مرحله و بالا بردن پیگیری عدالت در نام خود را به یک ایالت نگرانی" پلیس در بیانیه ای گفت.

"حالا بیشتر از همیشه ما باید چیزی در قدرت ما برای تقویت اعتماد عمومی و اعتماد به نفس در اجرای قانون و سیستم عدالت کیفری" او اضافه شده است.

تحقیق جدید نادر گام

پلیس اذعان کرد که "استثنایی" گام به بی اعتنایی به یک وکیل منطقه تصمیم به دنبال اتهامات جنایی. اما فرماندار توضیح داد: تحقیقات قبلی حذف جزئیات مربوط در مورد این حادثه.

"دولت به ندرت در مراحل بررسی و به طور بالقوه تعقیب این حادثه بیش از تصمیمات فردی از وکلای منطقه. این است که واقعا مورد استثنایی که در آن به طور گسترده ای گزارش حقایق پرداخته است در هر زمان بررسی" پلیس نوشت.

"این حذفیات شایستگی یک مکمل ارزیابی صورت مستقل دادستان و در نتیجه این حکم اجرایی شود."

"او به نظر می رسد ناقص. او ممکن است یک فرد یا یک فرد بد'

در اوت. 24, 2019, McClain بود در راه رفتن به خانه از یک محلی راحتی حمل یک بطری چای سرد.

او با پوشیدن یک ماسک اسکی و گوش دادن به موسیقی در این نوع از هدفون که به صورت چسبیده متناسب در داخل گوش است.

McClain, بود که کم خونی اغلب عینک اسکی ماسک زمانی که او احساس سرد خانواده اش گفته است.

خود را با تکان دادن سلاح های جلب توجه یک مرد به نام Juan بود که رانندگی را همان خیابان و او به نام 911.

"او به نظر می رسد ناقص. او ممکن است یک فرد یا یک فرد بد" خوان گفت: این اپراتور است.

که به اندازه کافی برای قرار دادن یک تماس برای افسران در پاسخ به این صحنه.

از آنچه در دسترس است از بدن در بادامک فیلم افسران نیست وقت زیادی را مقابله با McClain. حداقل چهار افسر نشان داد تا از مربوطه خود را در تیم ملی اتومبیل خواستار 23 ساله برای جلوگیری از راه رفتن.

معلوم نیست اگر McClain می تواند آنها را بشنود یا نه اما بعد از اشتباه مبادلات او را راه رفتن. او به نظر می رسد به عقب گرفته شده توسط افسر ناگهانی ظاهر.

افسران نمی تواند شنیده ارائه توضیح برای جلوگیری از, اگر چه آنها دیده می شود در اطراف ، مسدود کردن مسیر خود را.

زمانی که چند دست رسیده به شتاب در او McClain عقب کشیدم و گفت: "من هستم درونگرا. لطفا احترام به مرزهای که من صحبت می کنم."

افسران بارها و بارها دستور McClain به "توقف منبسط."

از وجود دوربین فیلم تبدیل به یک آشفته بازار. حتی بدون تصاویری از حداقل دو بدن دوربین ضبط صوتی از صحنه است.

McClain دوخته شده است را برای چند دقیقه در یک کاروتید نگه دارید. او شنیده می شود, ناله, گریه, تکرار که "آن لطمه می زند" و شفاعت با ماموران برای متوقف کردن.

"من فقط رفتن به خانه. من لازم نیست که یک تفنگ. من نمی چیزهای که. من حتی نمی کشتن مگس. من حتی نمی خوردن گوشت است."

"من فقط متفاوت" او whimpers.

در طول McClain را نگران تک صدایی افسران شنیده می شود صحبت کردن با یکدیگر. رفتن بیش اولیه 911 تماس گرفته و گفت که McClain نشان داد "قدرت باور نکردنی."

آنها به نظر می رسد به چشم پوشی از McClain به طور کامل.

دقیقه بعد یک افسر به دیگری می گوید "حرکت دوربین خود شخص."

سپس یکی شنیده می شود این ادعا که McClain سعی کردم به رفتن برای همکارش تفنگ.

که منجر به بیشتر grunts و برای تلفن های موبایل از یک درگیری.

"ما بازوی خود را" یکی از افسران می گوید. یکی دیگر از تماس "من از بازوی دیگر خود را.

کسی که بر میدارد یک بدنه دوربین و McClain دیده می شود دروغ گفتن در سمت خود را با هر دو دست محدود خود را پشت سر و یک افسر متراکم زانو خود را در تنه.

زمانی که McClain تلاش برای رول بیش به استفراغ آنها فریاد او را به "توقف مبارزه ما است."

"اگر شما در حفظ و messing اطراف من قصد دارم به سگ من اینجا و او به شما نیش می زنند می گوید:" یک افسر ایستاده بیش از McClain.

McClain درآمد حاصل به استفراغ.

"من نمی توانم ثابت خودم" او می گوید: ضعیف.

McClain بدن می رود لنگی و او می گذرد ،

در نهایت یک افسر می پرسد: "حال شما خوب است؟"

اما او نمی خواست McClain. او در صحبت با افسر در بالا از او.

"من خوب هستم" این افسر می گوید: تغییر وزن خود را.

زمانی که اعضای شفق آتش نجات بعد وارد صحنه آتش پزشک تزریق McClain با کتامین برای آرام کردن او را.

افسران بگویید طبیب آنها بر این باورند McClain در مواد مخدر دارد.

"هر آنچه که او در, او دارای قدرت باور نکردنی" یک افسر می گوید. (McClain را کالبد شکافی نشان داد او تا به حال ماری جوانا سیستم خود را.)

بیش از 20 ساعت پس از مواجهه شروع McClain قرار داده شد به یک آمبولانس که در آن او را متوقف تنفس. او دچار ایست قلبی به بیمارستان و در تاریخ 30 اوت او برداشته شد از حمایت از زندگی.

اعتماد به نفس عمومی در اجرای قانون کم است

"من منتقل شد با صحبت کردن با ایلیا و توضیحات او پسر خود را به عنوان یک مسئول و کودک کنجکاو شد که گیاهی برای سالم باشد و کسی که می تواند الهام بخش تاریک روح" پلیس گفت: روز شنبه.

او ادامه داد: "اعتماد به نفس عمومی در اجرای قانون ما روند فوق العاده مهم است در حال حاضر بیشتر از همیشه" پلیس گفت:. "یک نمایشگاه و فرایند هدف از واقعی یا درک تعصب برای بررسی افسر-درگیر قتل حیاتی است."

در اوایل این ماه, وکیل, Eric Daigle مستقل محقق شد که به دنبال این مورد حذف شد, بیش از نگرانی هایی است که او ممکن است مغرضانه. اعضای عمومی فشرده مقامات محلی برای حذف او پس از یادگیری Daigle قبلا یک افسر پلیس در کانکتیکات است و پس از آن در دفاع از سازمان های اجرای قانون در سایر موارد قانونی.

افسران درگیر در کشنده درگیری — Nathan Woodyard, Jason Rosenblatt و سفت Roedema — قرار داده شد در مرخصی اداری برای حدود سه ماه پس McClain مرگ است.

هر سه پاک شد از تخلف توسط شفق قطبی اداره پلیس در ماه فوریه است. پلیس و مقامات وزارت مصمم است که هر کس که تا به حال با استفاده از یک سطح مناسب از زور در طول رویارویی و که آن را مطابق با آموزش.

آدامز کانتی, دفتر پزشکی قانونی به این نتیجه رسیدند که او از "علل نامشخص." اما آن را به سمت چپ باز احتمال این که پلیس کاروتید نگه دارید و تزریق کتامین ممکن است منجر به مرگ او.

"بر اساس بررسی گزارش اورژانس, بیمارستان, سوابق bodycam فیلم از ضابط افسران و کالبد یافته های من نمی تواند تعیین کند که شیوه ای از مرگ است که به احتمال زیاد" پزشکی قانونی گزارش گفت: با توجه به 9 اخبار.

در نهایت Adams County District Attorney دیو جوان کاهش یافته است به پرونده اتهامات جنایی. و به تازگی به عنوان چهار جوان گفت: ایستگاه خبری او تا به حال هیچ زمینه ای برای بازگشایی بررسی است.

"من در تلاش برای توجیه ماموران اقدامات است. من فقط گفت من نمی توانم اثبات جرم فراتر از شک معقول" جوان اضافه شده است.

McClain خانواده به دنبال عدالت

"آنها به قتل او. آنها قلدر با مدالها" McClain را Sheneen McClain گفت: CBS اخبار در روز پنج شنبه.

Mari نیومن یک وکیل برای McClain خانواده گفت: ان بی سی نیوز که خانواده نگران آن گرفته شده یک اعتراض ملی به موقع مقامات به reinvestigate.

"این مایه تاسف است که در آن طول می کشد رسانه های بین المللی فشار و درخواست امضا شده توسط دو میلیون نفر از مردم قبل از این مقامات منتخب را انجام دهد شغل خود و توسط مقامات منتخب منظورم دا و شهردار" نیومن گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن