مطالعه بالینی از نظر قدرت دعا برای مبارزه با COVID-19

هیچ واکسن یا درمان موثر است و در عین حال یافت شده برای افراد مبتلا به COVID-19. تحت شرایطی یک پزشک در شهر کانز

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

هیچ واکسن یا درمان موثر است و در عین حال یافت شده برای افراد مبتلا به COVID-19. تحت شرایطی یک پزشک در شهر کانزاس شگفتی که آیا نماز ممکن است ایجاد اختلاف و او راه اندازی کرده است یک مطالعه علمی برای پیدا کردن.

"آن درست فوقالعاده مداخله" می گوید: دکتر Dhanunjaya Lakkireddy.

یک متخصص قلب و عروق در شهر کانزاس ریتم قلب موسسه Lakkireddy است که محقق اصلی در یک کارآزمایی بالینی که شامل 1000 بيمار مبتلا به COVID-19 عفونت شدید به اندازه کافی است که آنها نیاز به مراقبت های ویژه.

چهار ماه مطالعه راه اندازی شده در مارس 1, بررسی خواهد شد "نقش کنترل از راه دور مسیحیان چند فرقهای نماز بر نتایج بالینی در COVID-19 بيمار" با توجه به توضیحات ارائه شده در موسسه ملی سلامت است. نیمی از بیماران به طور تصادفی انتخاب شده را دریافت خواهد کرد "جهانی" نماز ارائه شده در پنج مذهبی اشکال از طریق مسیحیت و هندو و اسلام و یهودیت و بودیسم است. دیگر از 500 نفر را تشکیل می دهند و گروه کنترل. تمام بیماران را دریافت استاندارد مراقبت تجویز شده توسط ارائه دهندگان خدمات پزشکی. Lakkireddy مونتاژ یک کمیته از متخصصان پزشکی برای نظارت بر مطالعه.

"همه ما بر این باوریم در علم و ما نیز اعتقاد و ایمان و" Lakkireddy می گوید. "اگر وجود دارد یک قدرت مافوق طبیعی است که بسیاری از ما بر این باور خواهد بود که قدرت دعا و مداخله الهی تغییر نتایج در هماهنگ مد ؟ که ما سوال است."

محققان را چگونه ارزیابی طولانی بیماران باقی می ماند در هواکش چگونه بسیاری از رنج می برند از نارسایی ارگان ها چگونه به سرعت آنها منتشر می شوند از مراقبت های ویژه و چگونه بسیاری از می میرند.

Lakkireddy توصیف خود را به عنوان "متولد به آیین هندو" اما او می گوید: او با حضور در یک مدرسه کاتولیک و صرف زمان در کنیسه صومعه های بودایی و مساجد.

"من باور دارم در قدرت از همه ادیان," او می گوید. "من فکر می کنم اگر ما معتقدیم در عجایب خدا و جهانی خوب از هر دین و سپس ما رو به ترکیب دست و پیوستن به نیروهای هر یک از این مذاهب با هم برای یک علت صرفه جویی در بشریت از این بیماری همه گیر."

مطالعات علمی از قدرت دعا اقدام شده است قبل از. Lakkireddy توضیحات را مطالعه لیست شش قبلی آزمایشات بالینی مربوط مذهبی مداخله. برخی نشان از بهبود جزئی برای بیماران دریافت کننده نماز است. دیگر مطالعات نشان داده اند هیچ توجهی به نماز اثر است.

Lakkireddy می گوید او نمی تواند توضیح دهد که چگونه مردم دعا از راه دور برای کسی که آنها نمی دانند (و یا یک گروه از مردم) در واقع می تواند تفاوت را در سلامت و او اذعان دارد که برخی از همکارانش پزشکی تا به حال یک "واکنش" به مطالعه خود را پیشنهاد.

"حتی از همسر من که یک پزشک خودش," او می گوید. "او شک و تردید بود. او مانند 'OK آنچه در آن است که شما دنبال آن هستید؟"

Lakkireddy می گوید او هیچ ایده چه چیزی او را پیدا خواهد کرد. "اما آن را مانند ما در حال قرار دادن هر کسی در خطر است," او می گوید. "یک معجزه می تواند رخ دهد. وجود دارد امیدوارم که همیشه درست است؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب