درگیری گاز اشک آور در بیروت به تظاهرات تبدیل به شورش

بیروت - صدها نفر از لبنان تظاهرکنندگان جمع شده در مرکز بیروت در شنبه, امید به راه اندازی مجدد سیستم در سراسر ک

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

بیروت - صدها نفر از لبنان تظاهرکنندگان جمع شده در مرکز بیروت در شنبه, امید به راه اندازی مجدد سیستم در سراسر کشور تظاهرات ضد دولتی آغاز شد که در اواخر سال گذشته در میان بی سابقه بحران اقتصادی و مالی.

پراکنده گروه از معترضان وارد پایتخت منطقه مرکز شهر تنها برخی از آنها با پوشیدن ماسک و چهره سپر برای محافظت در برابر گسترش coronavirus در پاسخ به تماس به صورت متمرکز در اعتراض به فشار برای مطالبات است. اما تنش ها و اختلافات میان معترضان روشن بود.

لبنان افزایش یافت تا خود را در برابر رهبران سیاسی در سراسر کشور تظاهرات گسترده در Oct. 17 در میان فزاینده بحران اقتصادی سرزنش آنها را برای چندین دهه فساد و سوء مدیریت. این تظاهرات که بیشتر تعمیق رکود در نهایت از دست برخی از حرکت و بعد از آن بودند را در خود نگه دارد پس از شیوع بیماری همه گیر.

بی سابقه بحران اقتصادی در سراسر کشور تظاهرات و همه گیر مطرح بزرگترین تهدید برای ثبات پس از پایان این کشور جنگ داخلی در سال 1990 و با وجود ترس از یک اسلاید جدید به خشونت است.

در هفته های اخیر لبنان و پوند به دلار pegged برای بیش از دو دهه از دست داده است 60 درصد از ارزش خود را در برابر دلار و قیمت کالاهای اساسی افزایش یافت. بیکاری افزایش یافته و به 35 درصد و حدود 45 درصد از جمعیت کشور در حال حاضر زیر خط فقر.

دولت به تدریج شروع به کاهش یک مستند با هدف مهار ویروس و معترضان به خیابانها بازگشتند در اعداد کوچک در روزهای اخیر. روز شنبه در اعتراض به نام برای با سازمان های مردمی و گروه های جامعه مدنی و همچنین چندین احزاب سیاسی از جمله برخی از گروه های که معرفی شده اند تا خواسته های این گروه شبه نظامی حزب الله را خلع سلاح.

مشارکت گروه های سیاسی و ضد حزب الله شعار باید ناراحت برخی از فعالان و معترضان که می گویند تمرکز باقی می ماند باید در پرداختن به بحران اقتصادی کشور و خواستار انتخابات زود است.

صدها نفر از سربازان لبنانی و پلیس ضد شورش مستقر شدند در جاده های اصلی در پایتخت و حومه آن پیش از اعتراض. آنها بعد از آن بود بین گروه های مختلف در میان جزئی لغو کردند و سنگ پرانی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن