درگیری و وحدت تماس در سازمان ملل متحد در جنگ جهانی دوم سالگرد

تانزانیا تانزانیا - A U. N. جلسه شورای امنیت در سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم در اروپا در روز جمعه شاهد یک

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

تانزانیا تانزانیا - A U. N. جلسه شورای امنیت در سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم در اروپا در روز جمعه شاهد یک درگیری بین روسیه و برخی از کشورهای اروپایی خواستار وحدت به مبارزه COVID-19 و هشدارهای که دانه از یک درگیری جهانی باید مانع از رشد.

نزدیک به 70 سخنرانان از جمله بیش از 45 وزرای خارجه اتحادیه اروپا و دیپلمات ارشد زمان در بخش غیررسمی تصویری جلسه برگزار شده توسط استونی که دارای شورای ریاست جمهوری در این ماه در درس های آموخته شده از جنگ برای جلوگیری از آینده جنایات و شورای امنیت مسئولیت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell گفت: جهان با آن مواجه است "بزرگترین بحران از زمان پایان جنگ جهانی دوم" باعث شیوع کروناویروس که "در حال تزلزل پایه های جوامع ما و در معرض آسیب پذیری از شکننده ترین کشور جهان است."

"این پتانسیل برای تعمیق درگیری های موجود و تولید جدید تنش های سیاسی," Borrell هشدار داد.

فراتر از آنی بهداشت عمومی چالش او گفت: "میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان هنوز هم آواره آزار و اذیت جنگ و جنایات است."

او خواست جامعه بین المللی برای مقابله با نابرابری ها و رعایت حقوق بشر به همان اندازه در همه جا singling از سوریه, عراق, ونزوئلا از فلسطینیان و میانمار را Rohingya مسلمانان است. و او گفت: "ما باید در برابر ظهور مجدد یهودی ستیزی و نژاد پرستی و بیگانه ستیزی و استبدادی سیاست است."

آلمان وزیر خارجه Heiko Maas گفت: امید برای آینده ای بهتر پس از جنگ که به کشته شدن بیش از 60 میلیون نفر از مردم منجر به ایجاد سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا "و آن را در بر داشت بيان آن در بخشش است که من کشور را دریافت کرده است از آن دشمنان سابق" که "در این روز ... ما را پر می کند با قدردانی بسیار زیاد و تواضع است."

او گفت: آلمان تعهد به راه حل های جهانی و multilateralism "است که بر اساس تاریخی ما تجربه — که ناسیونالیسم منجر به نابودی است."

Maas گفت که در طول ماه گذشته "ما شاهد تلاش های به هم بزنید تا احساسات ناسیونالیستی با تلاش برای بازنویسی تاریخ است."

"کسانی که سعی در روشن کردن قربانیان به عاملان و حمله به مهاجمان در حال نقض حافظه از قربانیان," او گفت:. "این غیر قابل قبول است."

Maas هشدار داد که سیاسی حمایت نهادهای بین المللی است که اغلب از دست رفته امروز به ویژه در شورای امنیت که دستور به حفظ صلح و امنیت بین المللی. وی با اشاره به شکست خود برای پایان دادن به جنگ در سوریه و لیبی و صلح را به خاورمیانه و اوکراین است.

وزیر امور خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian گفت: جهان امروز شاهد "یک brutalization بین المللی زندگی" با اشاره به درگیری و ضرب faits accomplis" از دریای جنوب چین به, شرق, اروپا, استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه مالزی و در خاک اروپا, تروریسم, تهدیدات جدید از فضای مجازی و سفت رقابت های بین المللی.

استونی وزیر خارجه Urmas Reinsalu که ریاست این نشست را رد کرد روسیه تلاش های اخیر "به دستکاری وقایع تاریخی" و توجیه اوت 1939 عدم تجاوز معاهده بین اتحاد جماهیر شوروی و آلمان نازی با آن راز پروتکل تقسیم اروپا به حوزه نفوذ برای هر یک از آنها.

Reinsalu گفت: پیمان "هموار راه را برای وقوع جنگ جهانی دوم است."

"ما باید به یاد داشته باشید که پس از جنگ برای نیم قرن بسیاری از کشورهای اروپایی باقی مانده تحت مستقیم شوروی سرکوب و محروم از آزادی و حاکمیت و عزت و حقوق بشر و توسعه" Reinsalu گفت.

او تاکید کرد که در جنگ جهانی دوم "به ما آموخت برای محافظت از آزادی ما به رد و محکوم به استفاده غیر قانونی از زور و همکاری به منظور دستیابی و حفظ صلح است."

روسیه U. N. سفیر واسیلی Nebenzia مقابله که "اتحاد جماهیر شوروی بود و قربانی اصلی در این جنگ و در همان زمان آن را بزرگترین قربانی."

"تلاش برای به چالش کشیدن این در حال حاضر به اتحاد جماهیر شوروی بود که به همان اندازه مسئول شروع جنگ که سطح امروز و گردش امروز توسط برخی از سیاستمداران مدرن و ... مورخان نه تنها غیر اخلاقی اما نفرت انگیز و توهین به مقدسات به حقیقت و به ما حافظه تاریخی" او گفت:.

و ادعا می کند که شوروی ارتش سرخ نمی آزادسازی کشور از نازیسم اما آنها را "به اسارت" نیز "توهین" او گفت:.

"بازنویسی تاریخ را تبدیل به یک محبوب ترند" Nebenzia گفت. "هدف این است که روشن به تغییر سرزنش برای محروم کردن روسیه عطف به ماسبق از موقعیت خود به عنوان یکی از قهرمانان جنگ جهانی دوم است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

او گفت: شاید بزرگترین درس از جنگ "بود که انسان متوجه شدم نیاز به یک واکسن علیه ایدئولوژی نفرت است."

"آنچه که خوشبختانه جهان دیده نمی شود یکی دیگر از جنگ جهانی است که می شده اند و هسته ای و فاجعه بار اما ما نباید خود راضی در مورد آن," او گفت:. "زمان روابط بین المللی نشان می دهد برخی از روندهای است که یادآور کسانی که قبل از جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم - بی اعتمادی عمیق میان بازیکنان بزرگ و بین المللی تلاش برای دستیابی به هژمونی یکجانبه اعمال قربانی به نام چند."

Nebenzia ابراز امیدواری کرد که عقل و اراده به عمل با هم مشترک در برابر تهدیدات و چالش ها پیروز خواهد شد امروز به عنوان آن بود در طول جنگ جهانی دوم و هشدار داد که یک جنگ جدید جهانی "ممکن است تبدیل شدن به نهایی برای بشریت است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن