جامعه مدنی و ارقام در دادگاه در ترکیه در اعتراض به محاکمه

استانبول - شانزده جامعه مدنی آمار و ارقام در میان آنها زندانی ترکی نیکوکار Osman کاوالا خواهد شد بازگشت به داد

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

استانبول - شانزده جامعه مدنی آمار و ارقام در میان آنها زندانی ترکی نیکوکار Osman کاوالا خواهد شد بازگشت به دادگاه در روز سه شنبه به عنوان یک حکم متهم در یک مورد است که به طور گسترده ای به عنوان انتقاد سرکوب مخالفان صدای.

متهمان در دادگاه برای اقدام و یا کمک در تلاش برای سرنگونی دولت با 2013 اعتراضات پارک گزی آغاز شد که به عنوان یک تظاهرات برای حفاظت از پارک در مرکز استانبول از redeveloped به عنوان عثمانی به سبک مرکز خرید. تظاهرات به رشد گسترده تر جنبش اعتراضی در سراسر ترکیه به چالش کشیدن و سپس نخست وزیر و رئیس جمهور فعلی رجب طیب اردوغان است.

دادستان در 22 صفحه محکومیت نظر تحویل در این ماه است که به دنبال یک جمله زندگی در سلول انفرادی بدون آزادی مشروط برای کاوالا معمار Mucella Yapici و Yigit Aksakoglu که با این نسخهها کار در اوایل دوران کودکی توسعه و صرف 221 روز در بازداشت پیش از محاکمه. آنها با رد این اتهام که آنها تلاش برای سرنگونی دولت و می گویند این تظاهرات به اعمال حقوق دمکراتیک.

Yapici است که یک عضو از تقسیم همبستگی یک پلت فرم کار برای این منطقه مسائل شهری شده و سعی بر دخالت در اعتراضات در دیگر اتهام و تبرئه در سال 2015.

"استدلال دادستان باید با تکیه بر تئوری های توطئه نه شواهد" دیوید دیاز-Jogeix از آزادی بیان سازمان ماده 19 گفت: انعکاس عمده استدلال توسط وکلای مدافع که می گویند کیفرخواست فاقد inculpatory شواهد. "همراه با بی نظمی های متعدد در دادگاه متهمان دریافت نکرده اند یک محاکمه عادلانه."

دادستان نیز خواستار 15 به 20 سال حبس برای شش متهم دیگر در میان آنها فیلم سازان, یک وکیل و یک برنامه ریز شهری و جامعه مدنی حرفه ای برای کمک به تلاش برای سرنگونی. باقی مانده هفت متهمان که در خارج از کشور باید به طور جداگانه محاکمه دادستان گفت. تمام 16 هستند متهم به "ترور کردند.

دادگاه است و نه با پیروی از یک دادگاه اروپایی حقوق بشر منظور بلافاصله پس از انتشار کاوالا از بازداشت. او تنها زندانی متهم دستگیر و چهار سال پس از اعتراضات شده است و در بازداشت پیش از محاکمه برای 840 روز. در دسامبر حکم استراسبورگ-دادگاه گفت که کاوالا حق آزادی نقض شد عدم سوء ظن معقول و تمدید بازداشت خدمت "به نهان هدف کاهش و او را به سکوت" با یک "اثر سرما بر جامعه مدنی است."

63 سال است که بازرگان و بنیانگذار یک موسسه غیر انتفاعی است که با تمرکز بر فعالیت های فرهنگی و هنری پروژه برای صلح و گفت و گو به نام Anadolu Kultur کار کرده است و بسیاری از سازمان های جامعه مدنی. کاوالا را حفظ کرده است که او در زمان شرکت در فعالیت های صلح آمیز برای دفاع از محیط زیست و پارک که در نزدیکی دفتر خود و رد اتهام که او سازماندهی و تامین مالی شد.

این 657-صفحه کیفرخواست از مارس 2019 نیز مدعی است که نیکوکار میلیاردر جورج سوروس است که در قلب بسیاری از تئوری های توطئه در ترکیه و خارج از کشور فعال بود در "گزی قیام" با لینک کلیک کنید برای کاوالا اما او در این فهرست نیست در میان متهمان. رئیس جمهور اردوغان به نام کاوالا "قرمز سوروس" گفت: بودجه "تروریست ها" در تظاهرات.

دفاع وکلا را زیر سوال استقلال دادگاه در میان اتهامات حقوقی سوء. در آخرین جلسه در ماه ژانویه ده ها تن از وکلا راه می رفت در اعتراض بعد از کمیته سه قضات حاضر به recuse خود را. وکلا تقاضا برای recusal پس از قضات شنیده شهادت یک شاهد کلیدی دو بار بدون حضور تیم دفاع که آنها می گویند غیر قانونی. شاهد Murat Papuc قبلا اعلام شده او دچار پارانویا و اختلالات شخصیت مرزی.

وکلا و ناظران نیز ناودان قضائیه ظاهرا برای بازیافت کیفرخواست ایجاد شده توسط دادستان سابق با اتهام لینک کلیک کنید برای فتح الله گولن روحانی که دولت را مقصر می داند برای یک کودتای خونین تلاش در سال 2016. اما دادستان با رد این اتهام گفت: شواهد مجددا مورد بررسی قرار گرفت.

این محاکمه در یک دادگاه در نزدیکی سیلیوری زندان امنیتی حداکثر پردیس واقع در حومه استانبول است.

حدود 3.6 میلیون نفر پیوست اعتراضات پارک گزی با توجه به دولت تخمین می زند و هزاران نفر مجروح شدند. پلیس با استفاده از گاز اشک آور و توپ آب برای پراکنده عمدتا مسالمت آمیز معترضان و انتقاد شده است و برای نیروی بیش از حد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

ترکیه در کانون قرار می دهد تعداد کشته های ناآرامی در 15 جمله یک افسر پلیس اما دادستان کیفرخواست علیه متهمان می گوید: پنج کشته شدند. این اختلاف ناشی از گنجاندن حملات قلبی و مغزی خونریزی تصور می شود ناشی از اسپری فلفل و همچنین به عنوان کسانی که در کشته دیگر در تظاهرات در طول همان دوره است.

"میلیون ها نفر که به خیابانها خود را به استفاده از حقوق دموکراتیک هستند که قضاوت" Yapici معمار در دادگاه گفت: در یک کنفرانس خبری هفته گذشته است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن