شهر به بخش های از ساحل دریاچه کنزینگتون بازار خودرو ترافیک به اتاق را برای عبور و مرور دوچرخه سواران

شروع پنج شنبه در این شهرستان آغاز خواهد شد بسته بزرگ عصری عمده و جزئی جاده ها به ترافیک ماشین در چه شهردار جان

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شروع پنج شنبه در این شهرستان آغاز خواهد شد بسته بزرگ عصری عمده و جزئی جاده ها به ترافیک ماشین در چه شهردار جان حزب محافظه کار می گوید یک "حس مشترک" رویکرد اجازه می دهد تا پیاده و دوچرخه سواران به گسترش در طول COVID-19 بحران است.

این برنامه است که به نام ActiveTO بود هفته گذشته اعلام کرد اما جزئیات این طرح را به نشان می شود در این شهر روزانه همه گیر در کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر.

با توجه به انتشار اخبار به دست آمده توسط این ستاره پیش از انتظار 3:45 p. m. اعلام برنامه ایجاد خواهد شد بیش از 50 کیلومتر از "خیابان های آرام" که در آن ترافیک آرام بخش اقدامات مانند علامت و موقت سنگر ساخته خواهد شد برای تشویق رانندگان به سرعت پایین و ایجاد یک جاده که "استقبال مردم که راه رفتن, دویدن و دوچرخه."

شهر شروع به نصب خیابان های آرام روز شنبه در کنزینگتون بازار Shaughnessy بلوار و Havenbrook بلوار.

بخش عمده جاده های بعدی مشغول به multi-استفاده از مسیرهای پیاده روی نیز بسته به ترافیک بر اساس محاکمه شروع این ویکتوریا روز آخر هفته. آنها عبارتند از: حدود 6 کیلومتر کشش از ساحل دریاچه بلوار غرب بین ویندرمر خیابان و ورزشگاه جاده ای اجرا می شود که در کنار مارتین گودمن دنباله است که دیده می شود تراکم های اخیر در تعطیلات آخر هفته.

Bayview خیابان بین آسیاب خیابان به یزد جاده دره و همچنین رودخانه خیابان از جرارد خیابان شرق به Bayview نیز بسته به ترافیک ماشین.

آخر این هفته عمده تعطیلی گذشته از ساعت 6 صبح روز شنبه 11 p. m. روز دوشنبه.

آخر هفته آینده تعطیل نیستند که در یک آخر هفته طولانی خواهد شد از شنبه ها در ساعت 6 صبح روزهای یکشنبه ساعت 11 شب شهر اعلام خواهد شد در آینده بسته شدن مکان به عنوان آنها در حال نهایی.

"ActiveTO است که مورد اطمینان مردم باید فضا به خارج در طول این مرحله از COVID-19 pandemic — باید فضا به اطراف در حالی که احترام فیزیکی فاصله" گفت: حزب محافظه کار در آماده سخنان موجود در این شهر انتشار اخبار.

"همه این ها نشان دهنده یک شروع سریع و یک حس مشترک رویکرد برای پاسخ به مناطق که در آن وجود دارد دوچرخه و عابر پیاده تراکم در حال حاضر."

این شهرستان اعلام کرد ActiveTO طرح چهارشنبه گذشته پس از دو هفته فشار از طرفداران که استدلال کرد که با ترافیک ماشین در کسری از سطح نرمال در طول همه گیر پیاده و دوچرخه سواران باید با توجه به فضای بیشتری برای تمرین های اجتماعی فاصله.

این ایده در حال حاضر اجرا شده در شهرستانها مانند مونترال که در ماه آوریل شروع به ایجاد "بهداشت عمومی دالان" در امتداد خیابان اصلی و کلگری که از ماه گذشته آغاز شده و بسته کردن در خودرو خطوط در برخی از جاده ها است.

حزب محافظه محلی و مقامات بهداشت عمومی در ابتدا هشدار داده است که بستن خیابان به ماشین ترافیک می تواند منجر به تجمع مردم و افزایش خطر گسترش COVID-19 ویروس.

اما با آب و هوای گرم همه گیر محدودیت شل شدن و بیشتر مردم انتظار می رود به سرمایه گذاری مسئولان شهرستان در هفته گذشته گفت: این مهم به برنامه ریزی برای تغییر سفر الگوهای به عنوان بخشی از تورنتو را بازیابی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

این طرح هفته گذشته اعلام کرد شامل یک سطح بالا پیشنهاد به گسترش شهر دوچرخه سواری در شبکه برای اتصال مسیرهای موجود و ایجاد bikeways که "آینه عمده TTC راه." اجتماعی فاصله مورد نیاز در حال انتظار برای محدود کردن حمل و نقل آژانس ظرفیت با خیال راحت به حمل سواران در آن اتوبوس و تراموای و مترو برای آینده قابل پیش بینی.

این شهر نیست, انتشار جزئیات دوچرخه سواری گسترش روز شنبه اما انجام خواهد داد تا در هفته های آینده با توجه به انتشار.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل برای ستاره. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن