با استناد به coronavirus بی خانمان خانواده توقیف 12 خانه های خالی در L. A.: "ما باید برای انجام این

یک گروه از بی خانمان و مسکن ناامن Angelenos کشف و ضبط بیش خالی, دولتی خانه در ال Sereno روز چهارشنبه با این اس

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398

یک گروه از بی خانمان و مسکن ناامن Angelenos کشف و ضبط بیش خالی, دولتی خانه در ال Sereno روز چهارشنبه با این استدلال که مقامات دولتی شکست خورده اند به ارائه سرپناه است که لازم است برای آنها را به سالم باقی می ماند در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اشغال به دنبال یک شبیه تصاحب شنبه زمانی که دو خانواده و یک مرد نقل مکان کرد و به یکی از محله ده ها تن از خانه های خالی — همه متعلق به Caltrans. آژانس دولتی آنها را خریداری سال پیش به عنوان بخشی از یک شرکت-طرح شکست خورده به گسترش 710 آزادراه.

معترضان گرفته اند بیش از 12 خانه و برنامه ریزی برای باقی می ماند در خواص نامحدود, سازمان گفت.

تبلیغات

"با این بحران بهداشتی و بحران مسکن این ما نیاز به در هر خانه خالی به خانه برای کسانی که نمی امن و پایدار برای خوابیدن در گفت:" روبی Gordillo, 33, در حالی که ایستاده در ایوان دو اتاق خواب خانههای ییلاقی قبل از حرکت با سه فرزند.

Gordillo و دیگران درگیر در اعتراض کرده اند گفت: آنها با الهام از یک گروه از مادران بی خانمان در اوکلند. در اواخر سال گذشته کسانی که مادران در زمان بیش از یک خالی متعلق به شرکت املاک و پس از آنها اخراج شد و امن و حمایت از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به زور به منطقه خلیج اموال را برای فروش به یک جامعه اعتماد زمین.

Alex Caputo-Pearl, president of United Teachers Los Angeles, speaks at housing occupation

الکس Caputo-مروارید جمهور ایالات معلمان لس آنجلس صحبت می کند چهارشنبه در یکی از اشغال ال Sereno خانه در حالی که یاقوت Gordillo, مرکز, و برگرد. والتر Contreras ایستاده.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

مانند اوکلند بچه معترضان در ال Sereno هستند وابسته به اتحاد کالیفرنیا برای توانمندسازی جامعه, یک سازمان است که حمایت چندین ایالت اقدامات برای گسترش کنترل اجاره و مستاجر و حفاظت.

تبلیغات

L. A. معترضان که خود را بازپس خانه ما می گویند فشار خود را بیشتر از همه فوری به دلیل گسترش coronavirus و بیماری های آن, علل COVID-19. کارشناسان بهداشت عمومی هستند به طور فزاینده ای خواستار اقدامات سختگیرانه از جمله درخواست مردم برای ماندن در خانه و برای حفظ فاصله خود از یکدیگر به سرعت ویروس گسترش یافته است.

هر چند Newsom, L. A. شهردار اریک Garcetti و دیگر مقامات منتخب را به نام مسکن برای بی خانمان ساکنان در هتل ها و متل ها و اموال عمومی خانواده ها می گویند که آنها نمی, عمل با به اندازه کافی ضرورت است.

"از آنجا که آنها نمی, آنها در حال ناعادلانه گفت:" مارتا Escudero, 42, که صرف 18 ماه گذشته خواب بر روی نیمکتها در شرق لس آنجلس قبل از حرکت به Caltrans خانه متعلق به شنبه. "ما باید برای انجام این کار است."

آژانس دولتی نیست پاسخ به یک لیست از سوالات از بار.

Escudero گفت: وزارت کالیفرنیا از حمل و نقل ساخته شده است از هیچ تلاش برای اخراج خانواده ها از آنها نقل مکان کرد و در صبح روز شنبه. Caltrans به دست آورد متوسط خانه در ال Sereno در میان حدود 460 خواص از جمله هنرمند طنز در ساوت پاسادنا در آماده سازی برای گسترش 710 آزادراه. که طرح رها شده بود در سال 2018 است.

Protesters and their supporters pray inside of a home in El Sereno on Wednesday.

معترضان و حامیان آنها دعا داخل خانه تحت اشغال آنها در ال Sereno در روز چهارشنبه.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

Caltrans آغاز شده است و روند فروش این خانه که توسط قانون مورد نیاز برای ارائه به صاحبان سابق و سپس به مستاجران فعلی که با درآمد خاص مورد نیاز است. اما اکثریت قریب به اتفاق هنوز هم متعلق به دولت است. بسیاری از خانه ها در ال Sereno را سوار ویندوز با علائم هشدار دهنده در برابر تجاوز به حریم دیگران.

پس از اشغال شروع یک گروه از قانونگذاران خواسته است Newsom را خالی Caltrans خواص موجود برای اشغال. فرماندار نه وزن در اعتراض کرده است اما به جای صحبت بارها و بارها در مورد نیاز به اولویت بندی این جمعیت بی خانمان در طول همه گیر به خصوص سالمندان است.

تبلیغات

Garcetti روز سه شنبه گفت او آگاه بود که خانواده ها را اشغال کرده بودند حداقل یک خانه. او گفت که او تا به حال خواسته Caltrans اگر شهر را سازمان مسکن می تواند بیش از این خواص در ال Sereno اما که این امر نیاز به عمل دولت است.

"ما لازم نیست که یک تن از عرضه خالی مسکن" Garcetti گفت. "ما در درجه اول در حال حاضر متمرکز بر هتل ها [و] متل.... برای رسیدن به اعداد است که من فکر می کنم ما باید برای رسیدن به, ما هرگز وجود دارد فقط با خانه های خالی."

چهارشنبه شب Garcetti اعلام کرد که شهر را تبدیل 42 از آن مراکز تفریحی به اسکان موقت برای ساکنان بی خانمان ارائه 6,000 تخت جدید برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus. Newsom, در ضمن, اعلام کرد 150 میلیون دلار در بودجه اضطراری به سرعت حرکت افراد بی خانمان در داخل خانه.

فرماندار همچنین گفت: دولت در مذاکرات با بیش از 950 هتل برای اجاره و یا خرید خواص است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خانه unsheltered مردم و یا ارائه قرنطینه سایت. معاملات رسیده است که در دو جمله خواص او گفت: از جمله در اوکلند ارائه 393 اتاق برای افراد بی خانمان که آزمایش مثبت برای این ویروس هستند یا در خطر ابتلا به آن است.

در ال Sereno در بعد از ظهر چهارشنبه معترضان عمل به سرعت و پنهانی به اشغال خانه های بیشتر. آنها تا به حال به کارگردانی خبرنگاران به خانه خالی کمتر از یک مایل دور از خانه که در نظر گرفته شد بیش از شنبه. اما اشغال بود که در صحنه یکی دیگر از بلوک.

Ruby Gordillo lets herself into a vacant home in the El Sereno neighborhood of Los Angeles

یاقوت Gordillo اجازه می دهد تا خودش را به یک خانه در ال Sereno به عنوان حامیان ایستاده.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

وقتی خبرنگاران وارد معترضان به حال یک زنجیره انسانی تشکیل دادند — هر فرد ایستاده شش فوت از هم جدا با بسیاری از پوشیدن دستکش و ماسک های جراحی — برای محافظت از خانواده ها در حال حرکت به سمت خانه.

Gordillo شکست را به اشک توصیف چگونه او قبلا شلوغ به یک آپارتمان استودیو کوچک در پیکو-یونیون با شوهر و سه فرزند با استفاده از بستر خود را به عنوان یک میز ناهار خوری و یک محل برای بچه های خود را به انجام مشق شب.

تبلیغات

"ما با فروتنی به شما مالیات دهندگان خوش آمدید ما را به خانه خود را که در حال حاضر خانه من و خانه و خانواده خود را," او گفت: به جمعیت قبل از ورود. "با تشکر از شما."

در مجموع سازمان گفت: 11 اضافی خانه گرفته شد بیش از چهارشنبه.

نه هر کس در محله خوشحال بود. ایستاده در خارج از تماشای دو خانه در بلوک بودن اشغال شنبه دزیره راموس گفت که او را درک معترضان انگیزه اما نگران است که او آنها را نمی دانم. او همچنین گفت: بسیاری از خانه های خالی تا به حال آزبست و قالب سیاه و سفید و نیست امن برای زندگی است.

"این محله آرام گفت:" راموس, 38. "آن نیست نگاه مانند آن را به ماندن در آن راه."

در روز شنبه آن را Gordillo و Escudero خانواده که نقل مکان کرد و دو خوابه ملک. اما آنها نگران است که ازدحام بیش از حد در خانه نبود امن در طول coronavirus بیماری همه گیر. بنابراین توصیه Gordillo و بنیتو Flores, 64, یک جوشکار که زندگی کرده بود در ون خود قبل از پیوستن به این خانواده ها بیش از آخر هفته منتقل شد به خالی خواص در سراسر خیابان.

"در حال حاضر آنها خانه های خود را" Escudero گفت.

بار کارکنان نویسندگان آنیتا Chabria و Laura J. Nelson کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن