چینی گراد دانش آموزان ممکن است ضربه بعدی توسط آمریکا و چین تنش

واشنگتن - مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است به زودی اخراج هزاران نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ثبت نام در

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

واشنگتن - مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است به زودی اخراج هزاران نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ثبت نام در دانشگاه های ایالات متحده و تحمیل تحریم دیگر علیه مقامات چینی در آخرین نشانه از تنش بین واشنگتن و پکن که در حال خشم بر تجارت این بیماری همه گیر کوروناویروس حقوق بشر و وضعیت دلار هنگ کنگ است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را یک اطلاعیه در مورد چین روز جمعه و مقامات دولت گفت: او با توجه به یک ماه-پیر پیشنهاد برای لغو روادید از دانش آموزان وابسته و موسسات آموزشی در چین مربوط به افراد ارتش آزادی یا چینی هوش.

مغلوب ساختن پیشی جستن است همچنین وزن هدف سفر و تحریم های مالی علیه مقامات چینی برای اقدامات در هنگ کنگ به گفته مقامات بودند که مجاز به بحث در مورد این موضوع علنا صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

"ما اعلام می شود آنچه که ما در حال انجام فردا با توجه به چین و ما خوشحال هستند با چین" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در یک نامربوط رویداد روز شنبه با اشاره عمدتا به COVID-19. "ما خوشحال هستند با آنچه که اتفاق افتاده است. در سراسر جهان مردم در حال رنج 186 کشور جهان است. در سراسر جهان از آنها رنج می برند. ما خوشحال نیست."

اگر چه دانش آموز اخراجی ها نیست به طور مستقیم مربوط به هنگ کنگ و چین حرکت به دفاع از کنترل کامل بیش از سابق بریتانیا قلمرو بالقوه تحریم ها علیه مقامات درگیر در این تلاش خواهد بود در نتیجه وزیر امور خارجه مایک Pompeo تعیین که دلار هنگ کنگ دیگر نمی تواند در نظر گرفته شود مستقل از سرزمین اصلی چین است.

Pompeo اطلاع کنگره در روز چهارشنبه که در هنگ کنگ است و دیگر مستحق ترجیحی تجارت و بازرگانی وضعیت آن لذت می برد از آمریکا پس از آن بازگشته و به قانون در سال 1997. تحت یک مشترک چین و بریتانیا توافق در مورد تحویل هنگ کنگ بود که حکومت متفاوت از سرزمین اصلی به مدت 50 سال تحت "یک کشور دو سیستم" سیاست.

Pompeo تعیین درب به تحریم های احتمالی و از دست دادن قدرت پردازش خاص در هنگ کنگ, کرده, ایالات متحده است. اما نه Pompeo و نه دیگر مقامات قادر پنج شنبه به توصیف آنچه اقدام دولت ممکن است یک عدم قطعیت مربوط به تاثیر چنین تحریم را در آمریکا شرکت هایی که کار در هنگ کنگ و شهر را به عنوان امور مالی مرکز. مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات موجب افت در بازارهای مالی ایالات متحده.

توجه جدی ویزا لغو پیشنهاد, اول, گزارش نیویورک تایمز مواجه شده است و مخالفان از دانشگاه های ایالات متحده و سازمان های علمی است که بستگی به شهریه پرداخت شده توسط دانش آموزان چینی برای جبران هزینه های دیگر. علاوه بر آن موسسات ترس ممکن است عمل متقابل از پکن است که می تواند در حد خود دانش آموزان و مربیان' دسترسی به چین است.

در اشاره به کسانی که نگرانی مقامات گفت: هیچ گونه محدودیت خواهد بود دقت طراحی شده برای تحت تاثیر قرار تنها دانش آموزانی که در حال حاضر قابل توجهی از خطر درگیر در جاسوسی و یا سرقت مالکیت معنوی. مقامات می گویند که چگونه بسیاری از مردم می تواند در نهایت اخراج می شود اگر چه آنها گفت: این امر می تواند تنها کسری از دانش آموزان چینی در کشور است.

هنوز هم این احتمال که این پیشنهاد ممکن است اجرا شده و نگرانی از مربیان است.

"ما بسیار نگران در مورد چگونه به طور گسترده این اعمال خواهد شد و ما نگران آن می تواند ارسال یک پیام است که ما دیگر خوش آمدید با استعداد دانشجویان و دانش پژوهان از سراسر جهان گفت:" سارا Spreitzer, مدیر روابط دولت در شورای آمریکایی در آموزش و پرورش است.

"ما لازم نیست که مقدار زیادی از اطلاعات در مورد چگونه آنها می رویم به تعریف روابط به دانشگاه ها چه نوع از دانشگاه ها می خواهند به هدف چه تشکیل یک دانشگاه با داشتن روابط به چینی, نظامی," او گفت:. اگر وضعیت معکوس شد و دیگر ملت تحمیل محدودیت در دانش آموزان از دانشگاه های آمریکا دریافت خواهید کرد که وزارت دفاع بودجه او اشاره کرد و آن را تحت تاثیر قرار دهد طیف گسترده ای از مدارس.

ایالات متحده میزبانی 133,396 دانش آموزان فارغ التحصیل از کشور چین در 2018-19 سال تحصیلی و آنها ساخته شده 36.1% بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با توجه به موسسه بین المللی آموزش و پرورش است. به طور کلی وجود دارد 369,548 دانش آموزان از چین حسابداری برای 33.7 درصد از دانشجویان بین المللی که کمک نزدیک به 15 میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا در سال 2018 است.

پیشنهاد برای لغو روادید به طور مستقیم مربوط به اختلاف بیش از هنگ کنگ و نه آن را به ایالات متحده گره خورده انتقاد از چین برای دست زدن به آن از شیوع کروناویروس. بلکه آن است که متصل به عناصر مختلف تجارت و مسائل مربوط به حقوق بشر است که باید دیده مقامات ایالات متحده در مورد شکایت چینی جاسوسی صنعتی و جاسوسی و آزار و اذیت مخالفان و اقلیتهای قومی و مذهبی.

اما زمان بندی احتمالی اعلام می آیند در یک زمان به طور فزاینده گرم لفاظی در مورد اعمال قوانین امنیت ملی در هنگ هنگ در نقض چین و بریتانیا توافق.

این پیشنهاد برای اولین بار شروع به بحث در سال گذشته زمانی که دولت منتقل نیاز به چینی دیپلمات های مستقر در ایالات متحده به خود را گزارش داخلی ایالات متحده سفر و ملاقات با دانشمندان آمریکایی و دانشگاهیان. در آن زمان مقامات ایالات متحده گفته متقابل اندازه گیری برای مطابقت با محدودیت هایی که دیپلمات های آمریکایی در چین است.

این محدودیت ها به دنبال یک نیاز است که چینی رسانه دولتی در ایالات متحده ثبت نام به عنوان "ماموریت های دیپلماتیک خارجی" و گزارش خود را به اموال و دارایی های کارمند فهرست اسامی به دولت است. که به نوبه خود به دنبال محدود کردن تعداد ویزا برای خبرنگاران چینی مجاز به کار در ایالات متحده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چین انتقام برای ویزا محدودیت با اخراج چندین خبرنگاران از ایالات متحده, رسانه ها از جمله واشنگتن پست و نیویورک تایمز.

____

AP آموزش و پرورش نویسنده, Collin Binkley در بوستون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن