چین حزب کمونیست چهره recriminations بیش ویروس

پکن - حزب کمونیست چین مواجه خشم عمومی و اتهام جمعه بیش از مرگ یک پزشک که تهدید مقامات پس از تلاش برای صدای زنگ

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

پکن - حزب کمونیست چین مواجه خشم عمومی و اتهام جمعه بیش از مرگ یک پزشک که تهدید مقامات پس از تلاش برای صدای زنگ جدید کروناویروس در ماه دسامبر. مرگ و میر در ضمن افزایش به حدود 640 و تعداد افراد آلوده در سراسر جهان صعود گذشته 31,400.

مسافران کشتی کروز رو بیشتر وای به ژاپن گزارش 41 موارد جدید در یک قرنطینه رگ و تبدیل دور دیگر. رئیس جمهور چین در گفتگو با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خواست آمریکا را به "پاسخ مناسب" به وقوع انعکاس شکایات که برخی از کشورهای در حال زیاده با محدود کردن چینی مسافران است.

نگاهی به آخرین تحولات:

درمان WHISTLEBLOWER, دکتر, بررسی

پس از آنلاین داد و بیداد بر سر دولت را درمان دکتر لی Wenliang حزب کمونیست زده آشتی جویانه توجه داشته باشید گفت آن است که با اعزام یک تیم به "به طور کامل بررسی مسائل مربوطه مطرح شده توسط مردم است."

Li 34 ساله چشم پزشک طرف قرارداد این ویروس در حالی که درمان بیماران و مرگ او تایید شد اوایل جمعه. لی یکی از هشت متخصصان پزشکی در ووهان که در تلاش برای هشدار دادن به همکاران و دیگران زمانی که دولت نمی گفته بود که پلیس او را مجبور به امضای یک بیانیه اعتراف او گسترش دروغ.

حتی قاطعانه طرفدار دولت جهانی روزنامه تایمز گفت: خبرچین' درمان بود "شواهد از مقامات محلی' بی کفایتی برای مقابله با یک بیماری مسری و کشنده است. virus."

این قسمت مطرح دیرینه شکایت که حزب عدالت و دروغ و یا پوشش بیماری شیوع نشت مواد شیمیایی خطرناک مصرف کننده محصولات و یا تقلب های مالی. شهروندان چینی را می توان زندانی به اتهام شایعه اذهان عمومی یا ایجاد مشکل.

بسیاری از مرگ و میر ناشی از این ویروس شده اند افراد مسن با مشکلات بهداشتی موجود اما متخصصان بیماری های گفت Li کار — چشم پزشکان نشستن بسیار نزدیک به بیماران خود را در طول امتحانات — ممکن است در معرض او را به یک فوق العاده دوز زیادی از این ویروس ساخته شده است که بیماری او شدید تر است.

کشتی کروز گلایه

ژاپن تایید 41 مورد جدید از این ویروس در قرنطینه الماس شاهزاده خانم اضافه کردن تا 20 همراهی کردن کشتی های قبلی. نزدیک به 3,700 مسافران و خدمه هنوز در هیئت مدیره باقی می ماند زير 14 روز در قرنطینه.

شینزو آبه گفت: مسافران خارجی در یکی دیگر از کشتی هلند امریکا Westerdam نمی شود مجاز به ژاپن است. او گفت مشکوک به ویروس بيماران در هیئت مدیره. کشتی با بیش از 2000 نفر در نزدیکی اوکیناوا شد و به دنبال یکی دیگر از پورت خارج از کشور گفت: آژانس مسافرتی رسمی Mie ساکایی.

"ما در حال گرفتن جان" او گفت:. "ما امیدواریم که ما می تواند در جایی به طوری که مسافران می توانند زمین است."

یازدهم تهمت صحبت ویروس, پاسخ, تجارت

چین رسانه های دولتی به نقل از یازدهم عنوان کرد و گفت چین راه اندازی کرده است "یک جنگ مردم را در برابر ویروس."

"ما امیدواریم که از طرف ایالات متحده می تواند ارزیابی این بیماری همه گیر به شیوه ای آرام و اتخاذ و تنظیم پاسخ آن اقدامات در یک راه معقول و منطقی" او اضافه شده است.

پکن شکایت کرده است که ایالات متحده در پرواز است شهروندان خود را از ووهان اما ارائه هر گونه کمک به چین است.

ایالات متحده اعلام کرد بعد جمعه که آن آماده است اما به صرف $100 میلیون دلار برای کمک به چین و دیگر کشورها در مبارزه با شیوع بیماری است. دولت نیز گفت: این کمک ها و تلاش برای ارائه نزدیک به 18 تن لوازم پزشکی اهدا به چینی توسط مردم آمریکا از جمله ماسک و لباسهای گاز و ماسک.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

اما یک مرگ و میر در شیوع این بیماری شده است در چین. ملی چین کمیسیون بهداشت گفت: در مورد 4,800 از کسانی که تحت درمان و یا نزدیک به 17 درصد در شرایط جدی هستند. اکثریت قریب به اتفاق از آلوده در چین; حدود 290 دیگران هستند و در حدود دو دوجین دیگر کشورها از جمله ژاپن و تایلند و سنگاپور و کره جنوبی.

ایالات متحده در گزارش 12 مورد.

صدها نفر بیشتر آمریکایی ها تخلیه از زده منطقه در چین آغاز شد و پس از رسیدن جمعه در ایالات متحده, که در آن آنها را در قرنطینه می شود و در پایگاه های نظامی برای دو هفته.

ووهان ساکنان می گویند کمک گرفتن آسان نیست

ووهان کانون شیوع اضافه کرده است هزاران نفر از تخت توسط دو ساختمان جدید بیمارستان ها و تبدیل سالن های ورزشی و فضاهای دیگر به مکان های که در آن بیماران برگزار می شود در انزوا. هزاران نظامی و غیر نظامی و پزشکی کارگران فرستاده شده اند ،

هنوز هم کسانی که در داخل منطقه قرنطینه برخی از 50 میلیون نفر صحبت می کنند از یک سیستم پزشکی به طور کامل غرق شده است.

چن Jiaxin, 22 گفت: با تلفن از ووهان که پدرش بیمار در Jan. 28 اما تا به حال به خانه بازگشت چون هیچ بیمارستان را قبول او. زمانی که او به نام یک آمبولانس پس از پدرش تب مشخصی در پنجشنبه چن گفت: به او گفته شد 400 نفر جلوتر از او و "ما فقط گفت صبر کنید و صبر کنید."

مادر و دو رنگ شین, 32, گفت که او 67 سال پدر احساس بیمار است و در انتظار نتایج آزمون, اما که او گفته مقامات محلی است که حتی کسانی که با تشخیص مثبت باید منتظر تخت.

"آنچه که من امیدوار هستم که در حال حاضر برای قرار دادن پدر من در قرنطینه تسهیلات به طوری که او نمی تصویب عفونت به دیگر اعضای خانواده" او گفت:.

___

یاماگوچی از توکیو گزارش داد. آسوشیتد پرس نویسنده فاستر klug تعلق گرفت. در یوکوهاما, ژاپن, کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن