چین اولین محلی عفونت در هفته; هند گزارش تقریبا از 10 ، 000 مورد جدید به پیش افتادن از اسپانیا در مجموع

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داس

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

7:30 صبح: ارشد مقامات چینی, انتشار یک گزارش طولانی در این کشور در واکنش به کروناویروس همه گیر در دفاع از خود اقدامات دولت و گفت که چین ارائه اطلاعات به موقع و شفاف.

ملی کمیسیون بهداشت رئیس Ma Xiaowei گفت: های اخیر رسانه های خبری گزارش می دهند که دولت چین نیست در ابتدا به اشتراک گذاری این توالی ژنوم ویروس را "به طور جدی می رود در برابر حقایق است."

یک آسوشیتد پرس تحقیقات نشان داده است که دولت labs شنبه در انتشار نقشه ژنتیکی این ویروس برای بیش از یک هفته در ماه ژانویه به تأخیر انداختن شناسایی آن در یک کشور ثالث و به اشتراک گذاری اطلاعات مورد نیاز به منظور توسعه آزمایش داروها و واکسن.

7:30 صبح: آنها حمل و نقل مواد غذایی و سوخت و دیگر لوازم ضروری همراه گاهی اوقات جاده های خطرناک دوران سخت اقتصادی. اما آفریقا را در مسافت های طولانی کامیونداران می گویند که آنها به طور فزاینده ای متهم به حمل چیزی دیگری: coronavirus.

در حالی که صدها نفر از کامیونداران باید آزمایش مثبت برای این ویروس در هفته های اخیر رانندگان می گویند که آنها در حال آبرو و درمان مانند مجرمان بازداشت توسط دولت و کاهش ترافیک حمل و نقل به خزیدن.

که ایجاد کرده است یک چالش برای دولت ها در بسیاری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در آن بسیاری از مرزهای بسته باقی می ماند با این بیماری همه گیر در مورد چگونه به اعتصاب تعادل بین سرایت و تجارت است. کشورهای در حال مبارزه برای رسیدن به زمینه مشترک.

7 صبح: هند گزارش 9,971 جدید کروناویروس موارد در روز یکشنبه در یکی دیگر از بزرگترین واحد-بعد سنبله یک روز قبل از آن آماده بازگشایی مراکز خرید و هتل ها و اماکن مذهبی پس از 10 هفته مستند.

هند در حال حاضر پیشی گرفته اسپانیا به عنوان پنجمین سخت ترین-آمار کشور با 246,628 تایید موارد coronavirus از جمله 6,929 مرگ و میر.

دهلی نو بمبئی و احمدآباد در میان هند بدترین ضربه شهرستانها. شش کشور 28 متحده به حساب 73 درصد از کل موارد.

هند در حال حاضر بخشی از بازسازی قطار خدمات و پرواز های داخلی و مجاز و مغازه های تولید برای بازگشایی شده است. E-commerce شرکت شروع به تحویل کالا از جمله کسانی که در نظر گرفته شده غیر ضروری به مکان های خارج از مهار مناطق.

6 صبح: چین روز یکشنبه گزارش اول خود را غیر وارداتی مورد جدید کروناویروس در دو هفته 37 سال که تست مثبت بعد از ورود به جزیره Hainan سواحل جنوبی.

ملی کمیسیون بهداشت گفت: همچنین پنج وارداتی در موارد قبلی دوره 24 ساعته آوردن ملت را در مجموع مورد تعداد به 83,036.

زن آمد از هوبئی استان کانون شیوع بیماری در چین و تا به حال آزمایش منفی دو روز قبل از خروج برای Hainan. چین تا حد زیادی متوقف گسترش ویروس در خانه اگر آن را همچنان به گاه به گاه موضعی شیوع است.

این گارد در برابر وارداتی موارد آن را به عنوان شروع به سهولت محدودیت در پروازها و مردم از ورود از خارج از کشور. چین رسمی مرگ و میر از این ویروس است 4,634.

6 صبح: کره جنوبی گزارش 57 موارد جدیدی از کروناویروس در روز یکشنبه دوم آن راست بعد با بیش از 50 عفونت های جدید. این موارد جدید در زمان این کشور در مجموع به 11,776 از جمله 273 مرگ و میر. کره جنوبی caseload به اوج خود رسید و در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس هنگامی که آن را ثبت صدها مورد جدید در هر روز است.

اما شیوع این بیماری به طور قابل توجهی کاسته میان تهاجمی ردیابی تست و درمان باعث مقامات به شل سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. این موارد جدید در هفته های اخیر مرتبط شده اند به کاباره ها, تجارت الکترونیکی, انبار اجتماعات کلیسا و درب-به-درب فروشندگان در سئول در منطقه شهری.

6 صبح: مالزیایی را مجاز به سفر بین ایالتی دریافت خود را برش مو در سالن و بازدید از بازارهای خیابانی آغاز روز شنبه زمانی که بیشتر coronavirus مستند محدودیت برداشته می شوند.

نخست وزیر Muhyiddin یاسین گفت: بیشتر بخش های اقتصادی را بازگشایی مدارس و فعالیت های مذهبی را به تدریج از سر گرفته شود و مردم می توانند سفر برای تعطیلات داخلی پس از نزدیک به سه ماه از مستند.

اما او گفت: برخی ممنوعیت ها باقی خواهد ماند به عنوان کشور وارد یک "بازیابی" فاز تا پایان ماه اوت.مالزی تایید کرده است فقط بیش از 8000 مورد از این ویروس از جمله 117 مرگ و میر.

6 صبح: استرالیا, وزیر بهداشت گرگ شکار گفت که او امیدوار است سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در سراسر این کشور در روز شنبه که شکست COVID-19 اجتماعی فاصله قوانین نمی خواهد منجر به موج جدیدی از عفونت. بیش از 20 ، 000 تن در سیدنی و جمعیت بسیج در ملبورن و بریزبین و آدلاید و منطقه ای برخی شهرستانها و شهرها با وجود بهداشت عمومی هشدار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما نمی دانیم که آیا مردم خواهد بود آلوده" شکار گفت: Australian Broadcasting Corp. رادیو. "اما اگر کسی وجود دارد که عفونی در میان جمعیت مانند آن است که می تواند یک تاثیر فاجعه بار." استرالیا تا به حال بیش از 7,250 تایید COVID-19 موارد با 102 مرگ و میر.

-

اینجا کلیک کنید برای پوشش coronavirus, اخبار, از شنبه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن