چین گزارش 304 ویروس مرگ, آتش سوزی, مقامات برای کار ضعیف

پکن - چین مرگ و میر از یک ویروس جدید افزایش یافته و به 304 روز یکشنبه میان از هشدارهای سازمان بهداشت جهانی است

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398

پکن - چین مرگ و میر از یک ویروس جدید افزایش یافته و به 304 روز یکشنبه میان از هشدارهای سازمان بهداشت جهانی است که کشورهای دیگر نیاز به آماده می شود در صورت گسترش بیماری در میان جمعیت خود را.

در ضمن شش مقامات در شهر میانمار همسایه کانون ووهان در استان هوبئی شده اند اخراج بیش از "عملکرد ضعیف" در دست زدن به شیوع رسمی رادیو فردا خبر داد.

آن را ذکر شهردار عنوان کرد و گفت این شهر را "قابلیت به درمان بیماران ناکافی باقی مانده است و با کمبود شدید در تجهیزات پزشکی مانند لباس محافظ و ماسک های پزشکی."

آمار و ارقام از ملی کمیسیون بهداشت نشان داد افزایش از 45 در مرگ و میر و 2,590 در تعدادی از موارد برای یک مجموع از 14,380 خوبی در بالا تعدادی از کسانی که در آلوده در 2002-03 شیوع سارس و یا سندرم حاد تنفسی است که شکست در جنوب چین قبل از گسترش در سراسر جهان.

با وجود اعمال شدید محدودیت های مسافرتی در چین chafed در آن اعمال شده توسط دولت های خارجی انتقاد از واشنگتن به منظور جلوگیری از ورود به بسیاری از غیر شهروندان که برای بازدید از چین در دو هفته گذشته.

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون اعلام کرد اقدامات مشابه شنبه پس از ژاپن و سنگاپور.

کره جنوبی و هند پرواز صدها نفر از شهروندان خود را از ووهان این شهرستان در مرکز منطقه ای که در آن برخی از 50 میلیون نفر هستند و مانع از خروج در یک گسترده ضد ویروس تلاش. به آسمان رفت و به یک دو هفته ای قرنطینه. اندونزی همچنین با ارسال یک هواپیما.

این ویروس گسترش سریع در دو ماه باعث شد سازمان بهداشت جهانی روز پنج شنبه اعلام این یک اورژانس جهانی.

که اعلامیه "بدبختانه سوئیچ" از یک نگرش محتاط به توصیه دولت آماده شدن برای امکان virus ممکن است گسترش گفت که نماینده در پکن Gauden Galea. اکثر موارد گزارش شده تا کنون بوده اند افرادی که به چین سفر و یا اعضای خانواده خود را.

آژانس عمل کرده و از نگرانی برای کشورهای فقیر که ممکن است مجهز به پاسخ گفت: Galea. چنین اعلامیه خواستار هماهنگ بین المللی پاسخ و می تواند بیشتر پول و منابع است.

که گفت این بود به ویژه نگران آن است که برخی از موارد در خارج از کشور درگیر-انسان به انسان انتقال است.

"کشور نیاز به آماده شدن برای امکان واردات به منظور شناسایی موارد به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است و به منظور آماده شدن برای یک داخلی کنترل شیوع اگر که اتفاق می افتد" Galea آسوشیتدپرس گفت.

ایالات متحده اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی در روز جمعه و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضا کردند که به منظور جلوگیری از ورود اتباع خارجی که برای بازدید از چین در 14 روز گذشته است که دانشمندان می گویند این است که ویروس' طولانی ترین دوره کمون. محدودیت اعمال نمی به خانواده از شهروندان آمریکایی و اقامت دائم.

چین با انتقاد از ایالات متحده کنترل و "غیر دوستانه نظرات" وی از سوی مامورین که پکن شد عدم همکاری.

"فقط به عنوان این که توصیه می شود در برابر محدودیت های مسافرتی ایالات متحده با عجله به رفتن در این راه مخالف. قطعا نه یک ژست حسن نیت" گفت: وزارت امور خارجه سخنگوی Hua Chunying.

استرالیا, آلمان, ژاپن, کره جنوبی, امارات متحده عربی, ایالات متحده آمریکا و ویتنام همه گزارش موارد جدید شنبه. اسپانیا تایید اولین مورد یک مرد آلمانی که تماس نزدیک با فرد آلوده در آلمان و سپس سفر به جزایر قناری با دوستان. چهار دوست است که در بیمارستان بستری شدند با او نشان داده اند و نه علائم.

هر دو ویروس جدید و سارس هستند از خانواده کروناویروس که همچنین شامل کسانی است که علت سرماخوردگی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

میزان مرگ و میر در چین در حال کاهش است اما تعداد موارد تایید شده را حفظ خواهد کرد در حال رشد به دلیل هزاران نمونه از موارد مشکوک هنوز به آزمایش می شود که Galea گفت.

"مورد مرگ و میر نسبت به حل و فصل کردن در یک سطح بسیار پایین تر از ما بودند گزارش در حال حاضر چهار هفته پیش" او گفت:.

اگر چه دانشمندان انتظار برای دیدن محدود انتقال ویروس بین مردم با خانواده و یا دیگر تماس نزدیک آنها نگران هستند در مورد موارد عفونت در حال گسترش به افرادی که ممکن است کمتر قرار گرفتن در معرض.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب