چین گزارش 169 جدید کروناویروس موارد — بالاترین سطح در 5 هفته

بزرگنمایی این تصویر یک کارگر با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید اسپ

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید اسپری ضد عفونی کننده به عنوان یک وسیله نقلیه آماده برای ورود به یک ساختمان اداری و پارکینگ در پکن در روز دوشنبه. Andy Wong/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andy Wong/AP

چین گزارش بالاترین تعداد coronavirus موارد در بیش از پنج هفته گفت: بسیاری از آنها سرچشمه گرفته در خارج از کشور.

مقامات روز دوشنبه گفت که سرزمین اصلی چین تا به حال 169 جدید تایید موارد عفونت با 61 از آنها به عنوان "بدون علامت" COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. دولت گفت: 98 از موارد "وارداتی" توسط مردم ورود از خارج از کشور. کل رقم نشان دهنده بیشترین تعداد موارد جدید پس از 6 مارس.

افزایش است موجب نگرانی در مورد موج دوم از عفونت در چین که اصلی کانون این بیماری همه گیر. آخرین آمار و ارقام در چین بیش از 82,000 با 3,341 مرگ و میر با توجه به آمار منتشر شده در روز دوشنبه با ملی کمیسیون بهداشت. در مقایسه با ایالات متحده است که بیشترین تعداد از موارد در جهان — نزدیک به 560,000 و بیش از 22 ، 000 مرگ و میر — با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

چین موارد به اوج خود رسید و در اواسط ماه فوریه و اوایل این ماه در پکن گزارش داد که روز اول هیچ مورد جدید از شیوع اول شناسایی شده در اواخر ماه دسامبر.

اما چین متهم شده است کم اهمیت جلوه دادن شدت بحران در زمانی که بیشتر خلوص ممکن است با توجه به بقیه جهان یک تصویر واضح تر از آنچه که اتفاق می افتد و زمان بیشتری برای آماده سازی یک پاسخ.

رئیس جمهور تهمت خود را بارها سرزنش چین برای این بیماری همه گیر تا زمانی که به تازگی خواستار رمان coronavirus این "چینی است. virus."

در جهانی باریک انگلیسی زبان روزنامه تحت کنترل حزب کمونیست چین یک قطعه نظر شدت انتقاد کرد در آنچه در آن به عنوان ضد چین فن بیان و توصیف آن دوباره بجای اول برگشتن از این بیماری همه گیر در درخشان شرایط است.

"برای ما یک کشور است که اجازه اپیدمی چرخش خارج از کنترل وجود روشن هشدارهای ارسال شده توسط چین چین anti-virus مبارزه است و در واقع یک معجزه" از نظر قطعه گفت. "اما برای خود چین نتیجه به نظر می رسد کاملا طبیعی است و سزاوار در نظر دولت را حس قوی از مسئولیت زندگی مردم حاکم سیستم توانایی بزرگ از بسیج و مردم چین شرکت تمایل به حمایت همه مهار اقدامات است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب