چین در نظر دارد برای تکمیل ایستگاه فضایی تا سال 2022

پکن - چین قصد دارد به ارسال چهار crewed ماموریت های فضایی و به همان تعداد از محموله کرافت برای تکمیل کار بر رو

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

پکن - چین قصد دارد به ارسال چهار crewed ماموریت های فضایی و به همان تعداد از محموله کرافت برای تکمیل کار بر روی آن دائمی ایستگاه فضایی در حدود دو سال در انتخابات گفت: پس از راه اندازی به تازگی طراحی فضاپیمای سرنشین آخرین سنگین-موشک بالابر.

اعلام کشور crewed فضای برنامه بیشتر سیمان چین آرمان به رقیب آمریکا و اروپا و روسیه و شرکت های خصوصی در فضای بیرونی اکتشاف.

این بدون سرنشین فضاپیما و بازگشت آن کپسول پرت شد به فضا روی یک راهپیمایی طولانی 5B موشک در آن اولین پرواز شنبه شب از Wenchang راه اندازی مرکز در جزیره جنوبی استان Hainan.

کپسول گزارش بهبود در Shenzhou کپسول بر اساس اتحاد جماهیر شوروی سابق را سایوز مدل و می تواند حمل شش فضانورد به جای زمان ،

چین در اوایل راه اندازی تجربی, ایستگاه فضایی است که بعد از سقوط را از طریق اتمسفر و قصد دارد برای ساخت یک بزرگتر تسهیلات با ماژول های مختلف به رقیب مقیاس ایستگاه فضایی بین المللی.

چین رو به رشد برنامه های فضایی زمانی یک نقطه عطف در سال گذشته با فرود یک فضاپیما در تا حد زیادی ناشناخته سمت تاریک ماه است و قصد دارد برای راه اندازی یک کاوشگر و مریخ نورد در مریخ.

این برنامه به سرعت در حال توسعه و به خصوص پس از آن برای اولین بار crewed ماموریت در سال 2003 و در پی همکاری با آژانس های فضایی در اروپا و جاهای دیگر.

در ایالات متحده, اما, ممنوع ترین فضای همکاری با چین از نگرانی های امنیت ملی نگه داشتن چین از شرکت در ایستگاه فضایی بین المللی و باعث آن را به تدریج توسعه تجهیزات خود را. جدید طولانی مارس 5B موشک شده است به خصوص تعیین شده برای سوق دادن ماژول های آینده ایستگاه فضایی به مدار.

چین نیز در میان سه کشور برنامه ریزی ماموریت به مریخ برای تابستان امسال است. ایالات متحده در حال راه اندازی یک کاوشگر چین یک کاوشگر-مدارگرد دسته کوچک موسیقی جاز و امارات متحده عربی ارسال یک مدارگرد.

فضاپیما تنها می تواند راه اندازی به مریخ هر دو سال را به استفاده از این امکان بهترین ترکیب بین زمین و همسایه سیاره است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب