چین, ایران, چالش های بالا هستند اولویت های سیاست خارجی برای کانادا می گوید وزیر

اتاوا—وزیر امور خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین می گوید هیچ کس نباید تفسیر همکاری بین کانادا و چین در رمان شیوع

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

اتاوا—وزیر امور خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین می گوید هیچ کس نباید تفسیر همکاری بین کانادا و چین در رمان شیوع کروناویروس به عنوان یک نشانه آن است که روابط بین آنها در حال بازگشت به حالت عادی.

شامپاین قرار می دهد که هشدار در عمده سخنرانی در مونترال در روز جمعه که به تشریح اولویت خود را در سیاست خارجی به طور فزاینده فرار جهان است.

با توجه به آماده متن خود را اولویت عبارتند از: برنده جایزه آزادی مایکل Kovrig و مایکل Spavor از حبس خودسرانه توسط چین و هل دادن ایران به انتشار این جعبه سیاه که از اوکراین jetliner آن گلوله را در ماه گذشته.

دشوارترین چالش های ناشی از داشتن برای مقابله با ایران و چین آمده است در زمانی که کانادا است که مبارزه برای یک کرسی در شورای امنیت سازمان ملل متحد.

شامپاین نقل نیاز به تقویت نهادهای بین المللی که متولد شد و از جنگ جهانی دوم به عنوان یکی از رانندگان اصلی کانادا در مبارزات انتخاباتی به نفع دو سال صندلی در قدرتمند شورای امنیت.

او می گوید کانادا می خواهد به استفاده از آن صندلی که در آن جدول برای کمک به مقابله با چالش های ناشی از افزایش پوپولیسم و تجارت حمایت از تولیدات داخلی از فرسایش حقوق بشر "انتخابی نرم افزار" حقوق بین الملل و تغییر قدرت سیاسی و اقتصادی به آسیا.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب