چین کاهش هواپیمایی دسترسی در میان درگیری با واشنگتن

پکن - تنظیم کننده های چینی گفت: بیشتر خطوط هوایی خارجی خواهد بود و مجاز به پرواز به چین به عنوان ضد coronaviru

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

پکن - تنظیم کننده های چینی گفت: بیشتر خطوط هوایی خارجی خواهد بود و مجاز به پرواز به چین به عنوان ضد coronavirus کنترل سهولت بود اما مشخص نیست که آیا این تغییر را خنثی تازه درگیری با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در طول مسافرت هوایی.

اعلام کرد: واشنگتن گفت: این امر بار, چهار, چینی, خطوط هوایی از ایالات متحده آمریکا به دلیل پکن شد عدم اجازه ایران شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی دلتا به از سرگیری پروازها به مقصد چین است.

هواپیمایی که در پرواز بودند به چین که شاهد اعمال شده در مارس اجازه داده شد برای حفظ ساخت یک پرواز در هر هفته است. ایران و دلتا به حال تعلیق پروازهای خود را قبل از آن و اجازه خواسته به سر.

شرکت های هواپیمایی است که در ماه مارس لیست می توانید یک پرواز در هفته شروع دوشنبه مدنی اداره حمل و نقل هوایی از چین گفت: در وب سایت خود را.

این خبر به نظر می رسد برای باز کردن درب به ایران و دلتا اما CAAC داد هیچ نشانه ای که حامل قرار گرفتند. یک کارمند که پاسخ تلفن در CAAC گفت که او تا به حال هیچ اطلاعات. او را به تنها او نام خانوادگی یان.

پرسید که چه آن را شنیده و از تنظیم کننده های چینی در مورد آن وضعیت ایران در بیانیه ای گفت: "ما مشتاقانه منتظر به از سرگیری خدمات مسافر بین ایالات متحده و چین زمانی که مقررات محیط زیست اجازه می دهد تا ما را به انجام این کار است."

اختلاف می افزاید: ایالات متحده آمریکا-چینی نژادها بیش از, تجارت, تکنولوژی, تایوان, حقوق بشر و وضعیت دلار هنگ کنگ است.

وزارت خارجه چین ابراز تاسف در آمریکا اعلام کرد و گفت CAAC بود "ساخت رسمی شکایت" به بخش حمل و نقل است.

"برخی از پیشرفت در حال حاضر ساخته شده در ترتیبات. چین نیز اعلام کرد: تنظیم سیاست های خود گفت:" یک سخنگوی وزارت ژائو Lijian. "ما امیدواریم که ایالات متحده نمی خواهد ایجاد موانع برای حل این مشکل است."

حامل های خارجی اجازه خواهد داشت برای افزایش پروازها به دو در هر هفته اگر آنها به مدت سه هفته با مسافران تست مثبت برای ویروس CAAC گفت. آن گفت: یک مسیر متوقف خواهد شد برای یک هفته اگر تعدادی از مسافران که تست مثبت می رسد و پنج.

پیش از چینی ها, اطلاعیه های بخش حمل و نقل پکن متهم به نقض یک سال 1980 توافق در سفر هوایی. آن گفت: در پاسخ به چینی حامل اجازه داده می شود به همان تعداد از پرواز به پکن مجاز خطوط هوایی ایالات متحده.

گروه گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند با قرار دادن سفارش به اثر قبل از ژوئن 16. گروه اعتراض در ماه گذشته که پکن شد جلوگیری از خطوط هوایی ایالات متحده از رقابت نسبتا برابر چینی حامل.

چهار هواپیمایی تحت تاثیر این نظم در حال Air China, China Eastern Airlines هواپیمایی جنوبی چین و Xiamen Airlines.

چینی وزارتخانه بازرگانی و حمل و نقل نمی بلافاصله در پاسخ به سوال در مورد چگونه پکن ممکن است واکنش نشان می دهند.

قبل از همه گیر وجود دارد حدود 325 مسافر پرواز در هفته بین ایالات متحده و چین از جمله آنهایی که توسط ایالات دلتا و خطوط هوایی آمریکا. در حالی که ایالات متحده حامل متوقف شد, پرواز هواپیمایی چینی ساخته شده 20 هفتگی پروازها در اواسط ماه فوریه و 34 توسط اواسط ماه مارس.

حمل و نقل بخش گفت: این اعتراض به چین را محدود کند اما در پکن در پاسخ هفته گذشته که آن را نقض هوایی-سفر پیمان به دلیل همان یک پرواز محدود کردن امر به خطوط هوایی است.

ایران و دلتا اعلام کرد در ماه گذشته که آنها امیدوار به از سرگیری پروازها به مقصد چین در ماه ژوئن به عنوان مسافرت هوایی شروع به بهبود می یابند به تازگی. ایران می خواهد به پرواز از سان فرانسیسکو به شانگهای و پکن و از نیوآرک نیوجرسی به شانگهای. دلتا به دنبال از سرگیری پروازها از طریق سئول به شانگهای از سیاتل و دیترویت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

AP محقق یو بینگ در پکن AP کسب و کار نویسنده دیوید Koenig در دالاس و آسوشیتد پرس نویسنده متی لی در واشنگتن کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن