شیلی مرد با توجه به وارد در فرانسه به صورت اتهام قتل

پاریس - شیلی یک مرد متهم به قتل یک معلم در فرانسه نزدیک به چهار سال پیش است و انتظار می رود برای ورود در فرودگ

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

پاریس - شیلی یک مرد متهم به قتل یک معلم در فرانسه نزدیک به چهار سال پیش است و انتظار می رود برای ورود در فرودگاه های پاریس و صبح روز جمعه پس از تحویل.

نیکولاس Zepeda, 29 شده بود تحت بازداشت خانگی در مادرش آپارتمان در رفت و آمد مکرر از Viña del Mar, 120 کیلومتر (75 مایل) شمال غرب سانتیاگو. او متهم شده است در فرانسه با قتل عمد در ادعایی 2016 قتل Narumi Kurosaki, 21. بدن جوان, زن ژاپنی بود که زندگی در بزانسون دانشگاه پردیس هرگز یافت نشد با وجود یک ماه-جستجوی طولانی.

Zepeda شد تا به مقامات امنیتی فرانسه روز شنبه در پاریس با ایران است که با توجه به فرود در فرودگاه شارل دوگل. استرداد او شده بود شیلی دادگاه عالی در ماه مه بود اما به دلیل تاخیر coronavirus بحران و لغو بسیاری از پروازهای بین المللی.

Kurosaki ناپدید شد در ساعات اولیه Dec. 5, 2016 از آپارتمان او در فرانسه. Zepeda بازگشت به شیلی قبل از ناپدید شدن او مورد بررسی قرار گرفت.

در طول دادگاه در شیلی Zepeda اذعان کرد که او بازدید کرده بود Kurosaki در آپارتمان او در شب او ناپدید شد حتی اگر خود را در رابطه عاشقانه به پایان رسید. او گفت که آنها تا به حال رضایت طرفین ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب