رئیس می گوید: "هیچ پلیس-منطقه آزاد' در سیاتل در اعتراض

سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین می گوید افسران را به چندین بلوک منطقه اشغال شده توسط معترضان اگر وجود دارد تهدید

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین می گوید افسران را به چندین بلوک منطقه اشغال شده توسط معترضان اگر وجود دارد تهدید به امنیت عمومی.

پلیس به عقب کشیده از بخشی از شهر کاپیتول هیل در همسایگی اخیر پس از درگیری با مردم معترض مینیاپولیس مرگ جورج فلوید در نزدیکی وزارت شرق حوزه. جشنواره مانند جو پدید آمده در این منطقه در حال حاضر به نام "کاپیتول هیل اشغال اعتراض" با شرکت کنندگان نقاشی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در خیابان و کاشت باغ جامعه.

بهترین صحبت کرد و پس از یک صاحب کسب و کار در نزدیکی منطقه اعتراض و شکایت که پلیس پاسخ نمی زمانی که او به نام 911 به گزارش شکستن در و خرابکاری.

"وجود دارد هیچ پلیس-منطقه آزاد در شهر سیاتل" بهترین گفت: به خبرنگاران گفت: بعد از ظهر دوشنبه. "من فکر می کنم که تصویر نقاشی شده در بسیاری از مناطق نشان می دهد که این شهر در محاصره است. این است که چنین نیست."

جان McDermott صاحب یک فروشگاه خودرو گفت KIRO-تلویزیون او زنگ زد مقامات چندین بار در مورد حادثه یکشنبه شب.

گفت: بهترین افسران نوشته اند چندین گزارش پلیس برای جرایم گزارش شده در این منطقه در 48 ساعت گذشته است. کنندگان و ماموران پلیس هماهنگ کننده با قربانیان جرم و جنایت و یا تماس گیرنده برای دیدار با پلیس در لبه های ریز ریز کردن مرزهای, او گفت:, و اضافه کرد ماموران را در صورت وجود یک وضعیت اضطراری.

به عنوان برای این وضعیت با خودکار فروشگاه بهترین گفت: پلیس دریافت کرده بود یک 911 کسی شکستن پنجره ها با یک چکش و تماس گیرنده گزارش داد که کسب و کار خود را بر روی آتش بود.

"افسران در پاسخ به تماس و مشاهده کردند این مکان از راه دور. آنها نمی دیدن هر نشانه ای از دود و یا آتش سوزی یا هر چیز دیگری و آنها نمی بینم یک اختلال" بهترین گفت.

سیاتل تایمز گزارش اداره پلیس است که به دنبال به مقامات شهرستان برای مذاکره با رهبران اعتراض در مورد بازگشت به حوزه ایستگاه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب