شیکاگو پردازد COVID-19 تفاوت در سخت ضربه سیاه پوست و لاتین در محله

بزرگنمایی این تصویر ساکنان Auburn-گرشام محله خط برای جعبه از مواد غذایی در یک هفته pop-up food pantr

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ساکنان Auburn-گرشام محله خط برای جعبه از مواد غذایی در یک هفته pop-up food pantry. Cheryl Corley/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Cheryl Corley/NPR

زمانی که COVID-19 ضربه اول ایالات متحده آمریکا و گسترش آن از طریق جوامع از رنگ در برانگیزتر نامتناسب نرخ.

این بود که به ویژه در شیکاگو است. بیش از 70 درصد از این شهر را برای اولین بار coronavirus مرگ و میر بودند آفریقایی-آمریکایی است. تعداد کسانی که کاهش یافته است اما ساکنان سیاه ادامه به مرگ در یک نرخ دو تا سه برابر بالاتر از شهر سفید ساکنان. محققان بر این باورند زمینه سلامت که در شرایط رایج در Latinx و جوامع مانند فشار خون بالا و دیابت را ساکنان وجود دارد بیشتر در معرض خطر این بیماری است.

در حالی که سیاه پوستان رنج می برند بیشتر مرگ و میر تعداد زیادی از مردم که قرارداد این بیماری است که بالاترین در حال حاضر در این شهر Latinx جوامع است. شهردار شیکاگو لری Lightfoot خواستار آن بهداشت عمومی "قرمز زنگ." او کار خود را با گروه های اجتماعی برای ایجاد یک نژادی سهام واکنش سریع تیم یا RERRT. آنها در حال مقابله بلند مدت نیاز دارد برای ساکنان آفریقایی-آمریکایی و Latinx محله — همه چیز از تغذیه مناسب برای مشاغل بهداشت و درمان.

یکی از آن محله های شیکاگو است Auburn-گرشام. آن را عمدتا آفریقایی-آمریکایی و طبقه کارگر منطقه در این شهر را به سمت جنوب. آن دیده می شود سهم خود را از مشکلات — 30 درصد بیکاری باند جنگ. پس از آن آمد خشم COVID-19.

برای اولین بار به مرگ شد پاتریشیا Frieson, 61, پرستار بازنشسته است که زندگی در محله. او خواهر بزرگتر واندا Bailey, 63, همچنین درگذشت از coronavirus روز بعد.

به تازگی یک درایو تست سایت افتتاح شد تا در 79 یکی از اصلی تجاری نوار است که دیده می شود بار بهتر است.

"این بسیار مهم است. ما شده ایم جیغ هفته به تست در آبرن گرشام می گوید:" کارلوس نلسون مدیر عامل شرکت بیشتر Auburn-گرشام شرکت توسعه. او می گوید آن را وخیم با بیش از 1000 تایید coronavirus موارد و "ما در حال مرگ هستند چرا که ما اصلا به همان منابع یا دسترسی به اطلاعات است."

شهردار Lightfoot می گوید نژادی شکاف غیر قابل قبول است و نتیجه یک نژادپرست سیستم است که برای نسل های چپ, سیاه, محله با دسترسی به مراقبت های بهداشتی, مشاغل, آموزش و پرورش, و مواد غذایی سالم است. شرایط او اضافه می کند که منحصر به فرد به شیکاگو.

"ما در حال دیدن این آشکار در مناطق شهری بزرگ با بزرگ سیاه و جمعیت می گوید:" Lightfoot. "در سراسر ایالات متحده — کلیولند دیترویت, میلواکی و جاهای دیگر در حال تجربه همان چیزی, اما ما در حال رفتن به مرحله و انجام کاری درباره آن."

توزیع رایگان ماسک صدها درب چوب لباسی و هزاران نفر از کارت پستال در مورد COVID-19 بخشی از تلاش های واکنش سریع تیم.

اخیرا صدها نفر از مردم با پای پیاده و با ماشین به صف بلوک برای یک pop-up غذا آشپزخانه اجرا شده توسط کارلوس نلسون گروه و شیکاگو غذا سپرده گذاری. داوطلبان کمک کارولین قهقهه بار جعبه های کالا کنسرو گوشت و تولید را در یک سبد خرید. قهقهه کار مراقبت از سالمندان و می گوید COVID-19 باعث شده است که بسیاری از مالی ویران کردن.

"من قادر به خدمت به عنوان بسیاری از مردم به من بوده است چرا که بسیاری از مردم می ترسند به مردم اجازه دهد در خانه خود" قهقهه می گوید.

او مشغول به کار 8 ساعت در هفته به جای او معمولی 30 تا 35 ساعت است. اما قهقهه نظر خودش خوش شانس پس از او و فرزندان زندگی می کنند ، او می گوید: هر کس تراشه در اما قهقهه می گوید: "شربت خانه مواد غذایی است که کمک واقعی به خانواده از آنجا که من قادر به خرید مواد غذایی."

در شیکاگو Latinx محله وجود دارد همان فشار توسط RERRT به آموزش مردم در مورد این بیماری همه گیر با دو زبانه پیام. نیز وجود دارد یک تمرکز در محل کار که در آن شده است وجود دارد یک خوشه از coronavirus موارد است. اتحادیه های کارگری بخشی از توسعه تلاش کنند.

افرین الیاس است معاون رئیس جمهور و مسکونی تقسیم مدیر SEIU محلی 1. اتحادیه نشان دهنده سرایداران ماموران امنیتی و دیگران.

"این کارگران که در حال رفتن به خط مقدم از این بحران برای حفظ عمومی ایمن و سالم در هر روز و ما کارگران قادر به ماندن در خانه" الیاس می گوید.

در یک محله در نزدیکی شیکاگو مرکز شهر صدای جارو برقی می میرد به عنوان Flores, Javier می رود در طول روز برنامه تمیز کردن با خدمه تعمیر و نگهداری در نزدیک به 200 واحد مسکونی ساختمان.

"خدا را شکر ما هر حال نمی موارد در اینجا و یا هر نوع از حوادث چه طوری همیشه" فلورس می گوید. هر دو او و همسرش در نظر گرفته شده ضروری کارکنان. او یک آشپز برای مدارس عمومی شیکاگو و آماده رایگان صبحانه و ناهار برای دانش آموزان است که خانواده ها انتخاب کنید تا.

این زن و شوهر با دو دختر جوان در شیکاگو Belmont-Cragin منطقه است. با حدود 3000 مورد تأیید این یکی از Latinx جوامع با بیشترین coronvirus موارد در دولت است. این همچنین باعث می شود فلرس مضطرب است.

"جوانترین دختر من شروع به سرفه به من گفتن گلو او صدمه دیده است" فلورس "و من نمی توانم جلوگیری از فقط فکر کردن در مورد مرد COVID-19?"

دختر خود را تبدیل به خوب. فلورس می گوید او امیدوار است این شهر نژادی سهام کار کمک خواهد کرد که درست است برای بسیاری دیگر در جوامع رنگ ضربه توسط COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب