منطقه شیکاگو دانشجو آزاد از بازداشت مهاجر مرکز

شیکاگو - حومه شیکاگو دانش آموز دبیرستانی بود منتشر کرد از southern Illinois مهاجر در بازداشتگاه با حامیان برنا

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

شیکاگو - حومه شیکاگو دانش آموز دبیرستانی بود منتشر کرد از southern Illinois مهاجر در بازداشتگاه با حامیان برنامه ریزی برای ادامه مبارزه علیه اخراج او را به هندوراس.

Meydi Guzman, 18 اعطا شد پیوند شنبه از ایالات متحده مهاجرت و گمرک بازداشت کرده است. سارا Huser, گوزمان را Crystal Lake, دبیرستان آذرمیدخت نوشته شده $2,000 باند و ارائه کرده است را در گوزمان در حالی که او آزاد است. Guzman انتشار پنج شنبه به معنی بازگشت به مدرسه و احتمالا ماندن در مسیر برای فارغ التحصیلی.

"من واقعا خوشحال هستم و خدا را شکر برای تمام افرادی که به من کمک کرد," او گفت:.

Guzman وکلای گفت که او و پدرش فرار کرد و هندوراس در سال 2018 بعد از یک گروه از اعضای باند تجاوز جنسی ، Guzman اعطا وکلای کوین Bruning و ناتان ریس اجازه به اشتراک گذاشتن داستان خود را.

گوزمان و پدرش, فابیو Guzman-ریس متوقف شد توسط ماموران مرزبانی پس از wading را در سراسر ریو گراند رودخانه و منتشر شده وعده خود را برای حضور در جلسات دادگاه. این جفت ارز از دست رفته Feb. 28 سال 2019 شنوایی در شیکاگو با توجه به امکان مخلوط کردن در برنامه ریزی مدارک با توجه به ریس و Bruning. در مورد آنها ادامه داشت Oct. 16, زمانی که آنها بازگشت به دادگاه و بازداشت شدند.

ریس و Bruning باید ثبت درخواست برای پناهندگی در Guzman طرف و خواسته است که یک قاضی اخراج سفارش برای گوزمان را اخراج.

شیکاگو تریبیون گزارش می دهد که این پدر است که برگزار می شود در یک بستنی تسهیلات در کانکاکی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن