چپمن دانشجو بازداشت و پس از نژادپرستانه و ضد همجنس بیهوده گویی است که در تصویری

یک مرد بود که در تصویری spouting یک expletive-لادن نژادپرستانه و ضد همجنس بیهوده گویی و از بین بردن اموال در د

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

یک مرد بود که در تصویری spouting یک expletive-لادن نژادپرستانه و ضد همجنس بیهوده گویی و از بین بردن اموال در دانشگاه چپمن "است و دیگر یک دانشجو" در مدرسه گفته مقامات پنج شنبه.

"نژادپرستانه و ضد همجنس رفتار را نمی توان تحمل را در این دانشگاه و در زمان ما قاطع و سریع اقدام" چپمن رئيس جمهور Daniele Struppa گفت: در بیانیه ای به توییتر. "یک وضعیت مانند این است که دشوار است آن را تحت تاثیر قرار بسیاری از ما می خواهم به ارائه پشتیبانی مورد نیاز همانطور که همه ما حرکت را از طریق این زمان دشوار است."

دیتون Kingery, 21, گرفته شده است, بازداشت سه شنبه در اورنج کانتی زندان در سانتا آنا و رزرو ظن ساخت جنایی تهدید و جنایت خرابکاری به اتهام شکستن یک کامپیوتر در داخل یک کوله پشتی است که او stomped طی یک سخنرانی دراز وشدیداللحن نارنجی پلیس Sgt. فیل McMullin گفت.

Kingery که پلیس بود و مست در آن زمان نیز در برابر بازداشت scuffling با یک دانشگاه عمومی افسر ایمنی است که بیش از 65 در نتیجه هزینه های اضافی از بزرگان سوء استفاده McMullin گفت.

تبلیغات

زندان سوابق نشان می دهد Kingery ارسال شده در اوراق قرضه و از زندان آزاد شد چهارشنبه.

یک تصویری که ارسال شده به توییتر در روز سه شنبه نشان می دهد که یک مرد نشسته در داخل آنچه که به نظر می رسد به یک کلاس درس. پس از اعلام کرد که او شده است, نوشیدن, این مرد با استفاده از N-word و همچنین به عنوان یک ضد همجنس تهمت و شروع نرده در برابر گی مردم.

جداگانه ویدیو نشان می دهد که همان مرد در حال حاضر ایستاده استدلال می کند با کسی که در اتاق و گفت: "شما نمی دانید که من هستم ، شوخی نمی کنم ... شما دفن. من ارزش مانند 50 میلیون دلار."

او پس از آن به نظر می رسد به بهم زدن مرد دیگری در کلاس درس با استفاده از یک ضد همجنس لقب به آدرس او. که در آن نقطه در تصویری دیگر دانش آموزان چوپان مرد بیرون از اتاق و پرت کردن او یک کوله پشتی.

"که من کوله پشتی" مرد می گوید: قبل از پرتاب آن را به پایین راهرو تعقیب پس از آن و پریدن از روی آن است.

تبلیغات

Struppa در ابتدا خطاب به حادثه یکشنبه شب در توییتر گفت: "این نوع رفتار کاملا قابل تحمل نیست" و گفت که او می خواست "که به گسترش عمیق ترین عذر خواهی به سیاه و LGBTQIA جوامع بودند که به طور خاص در طول امروز حادثه است."

"ما باید ایجاد یک محیط امن برای کلیه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان" Struppa گفت. "هر یک از ما به همان اندازه مسئول و پاسخگو برای پردیس آب و هوا است که جهات تفاوت های ما و ما جشن تنوع است."

بار نویسنده کارکنان Priscella وگا کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن