شانل میزبان مقایسه به پایین نشان می دهد که ویروس را نگه می دارد بسیاری از افراد برجسته دور

پاریس - Louis Vuitton صحنه های خیره کننده, سینمایی, مد, تولید کلاه هفته مد پاریس روز سه شنبه با یک دیوار از حد

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

پاریس - Louis Vuitton صحنه های خیره کننده, سینمایی, مد, تولید کلاه هفته مد پاریس روز سه شنبه با یک دیوار از حدود 200 چهره انسان در لباس پوشیدن و نخبگان مد پوشا تاریخ بشر است.

شانل صحنه نسبتا پایین کلید امر برای هفته مد پاریس به عنوان coronavirus شیوع نگه داشته و بسیاری از به طور منظم افراد برجسته و سردبیران مد دور. این بی باک پاریس طراحی خانه جریان خود را نشان می دهد آنلاین. برخی از مهمانان که به دیدن Chanel مجموعه پاییز تا روز سه شنبه نزدیک عینک CC-مارک ماسک صورت.

خویشتن داری نیز برانگیخته شانل مدیر هنری Virginie Viard مجموعه در یک مشخص شده خروج از چاخان سلف و مربی اواخر Karl Lagerfeld. اگر چه صفحه نمایش در محل کاخ سالن نمایشگاه در خیابان شانزلیزه در پاریس سادگی بود شانل "mot du jour" — از مجموعه ای از لایه سفید گام به مقایسه کردن زیبایی تک رنگ.

در اینجا برخی از نکات برجسته در آخرین روز از هفته مد پاریس برای پاییز و زمستان سال 2020 آماده به سایش.

شانل به دنبال سادگی

شانل مدیر هنری Virginie Viard مجموعه برای هفته مد پاریس این فصل بود مشخص خروج از چاخان سلف و مربی اواخر Karl Lagerfeld.

"بسیار ساده و بسیار خالص شتاب. رمانتیسم اما بدون هر گونه شکوفا" این است چگونه Viard توصیف طرح است.

فراخوانی فرانسوی کارگردان فیلم Claude Chabrol را در سال 1968 فیلم "می کند" یک درام در مورد فتنه انگیزی است که با تمرکز بر دوجنسی, عاشقان, مدل راه می رفت باند با هم و داشتند حرف زدند مانند همراز برای اولین بار به نظر می رسد. مدل های عینک شیک یکپارچهسازی با سیستمعامل سیاه و سفید چرم, چکمه, آنهایی که با یک برندی بل به شکل یقه در اواسط گوساله که معلوم شد این مجموعه موضوعمهم تکراری.

Viard ساده ترین طرح های موثر ترین: سیاه و سفید ابریشم bodice لباس با بالا lobbed و کاهش یافته و ژولیت آستین. مدل توسط سیندی کرافورد, دختر, Kaia, گربر, آن را تا به حال مهمانان کلیک کردن بر روی دوربین های خود را. حجیم نکردم humiliated, بدسم که باز در پایین برش یک شبح.

این طراحی Viard گفت که یک ادای احترام به Lagerfeld شخصی ، سست قنتد, ژاکت پشم در شانل سمبل صورتی با یک نرم تند و تیز یقه نیز یک نقطه بالا.

این یک نقطه ضعف از ذوق نشان شد برخی از بیش از حد زرق و برق دار طلا و جواهر است که اغلب پریشان چشم از مرکزی نشان می دهد زیبایی.

سرگرم کننده در MIU MIU

شده است وجود دارد تجدید تمرکز بر Miuccia Prada پس از او اعلام کرد در طول هفته مد میلان که او تا به حال استخدام طراح بلژیکی Raf Simons به عنوان co-مدیر خلاق از خانه خانواده است که او کارگردانی به نماد وضعیت.

برای اولین بار نشان می دهد پس از آن برای پرادا کمی-خواهر برند Miu Miu, آیا نا امید نمی خلاقانه. این "فکری" نمایش مد شد تقلیدی از خود است.

رنگ های روشن عمدا متضاد چک faux حیوانات خز و مجلل سوسو زننده ابریشم لباس ادغام در divergent راه تخريبي دمدمی اثر است.

مدرسه قدیمی, وزرق برق, در آمد زمرد سبز پلیسه دار ابریشم ستون لباس مدل با 1930s-سبک موهای مواج است که شبیه آن را در سمت چپ شده بود در بیگودی کمی بیش از حد طولانی است.

به عنوان انتظار می رود از Miu Miu سرگرم کننده پرنیان بود و در همه جا: از این الگو اینی که اشتباه چشم هنگامی که یک مدل شطرنجی تقسیم-لباس پا راه می رفت آن را به گره Cetacean آبی حمام کردن کت و شلوار ژاکت و رنگ قرمز روشن خزدار پاشنه بلند پوشیده مدل بلا حدید.

LOUIS VUITTON دیوار تاریخچه

الیزابت ruffs glistened در چراغ کنار قرون وسطی, دو نقطه, کلاه, pantaloons, اغراق آمیز کلاه گیس و crinolines روز سه شنبه در Louis Vuitton مجموعه پاییز در پاریس.

مهمانان شگفت زده به عنوان نشان می دهد شروع به داخل موزه لوور دادگاه Carree به فاش کردن یک "دیوار" پر از 200 خوانندگان در لباس تاریخی لباس در لباس های مختلف از قرن 15 به 1950s. موسیقی صدا های زیبا و تکان دهنده هماهنگی.

این "جایگاه تاریخی" اثری از Milena Canonero, Stanley Kubrick را طراح صحنه و لباس که مشغول به کار در "A Clockwork Orange" و "درخشان."

طراح Nicolas Ghesquiere به نام مجموعه خود را "برخورد از زمان" — به عنوان خانه مطرح شده این سوال: "چه می شود اگر همه از بی حد و حصر دوره که تغذیه مد می آیند؟"

گاهی اوقات تاریخی به دنبال پف دامن با لایه ها در, طلا به برخی از به نظر می رسد یک دوره به عنوان, آیا احمدی نژاد و دوزی کت با یک نیم دایره برگردان. اما ردیف جلو از ستاره ها از جمله Alicia Vikander Lea Seydoux and Lupita Nyong زن نما, زن کیردار, گواه است که این نشان می دهد ریشه بود بصورتی پایدار و محکم در حال حاضر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

با وجود exorbitantly قیمت مجموعه تکه و چند لباس سفر را از طریق تاریخ طراحی در این Ghesquiere نشان داده بود که متاسفانه محدود است.

Ghesquiere خودش در توصیف این طرح به عنوان یک "ضد-کل-نگاه." رنگارنگ کاپشن اسکی به دنبال pin-شلوار راه راه شل ابریشم زانو طول لباس در درخشان ببر چاپ سیاه, چرم, چکمه های مچ پا با یک هندسی فلش از رنگ و طراحی شطرنجی کت قوی سیاه lapels.

این مجموعه البته ریز اجرا شد و نه سخت به سنجاق کردن.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب