CFIA به زور بازرسان به گیاهان گوشت با شیوع COVID-19 اتحادیه می گوید

اتاوا—کانادا آژانس بازرسی مواد غذایی را سفارش nonmeat بازرسان به گوشت گیاهان در معرض خطر از نظم و انضباط با تو

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

اتاوا—کانادا آژانس بازرسی مواد غذایی را سفارش nonmeat بازرسان به گوشت گیاهان در معرض خطر از نظم و انضباط با توجه به این اتحادیه به نمایندگی از کارگران کشاورزی.

آژانس به دستور برخی از آن nonmeat-بازرسی کارکنان به آموزش به منظور اعزام به گوشت کشتار گیاهان است که دیده می شود شیوع COVID-19 جهاد کشاورزی اتحادیه در بیانیه ای گفت: دوشنبه ادعا که فدرال مواد غذایی-ایمنی آژانس را درمان فسخ به عنوان اعمال نافرمانی.

این اتحادیه که نشان دهنده بيش از 6500 نفر از کارکنان فدرال کشاورزی سازمان به نام روش "آمرانه" و "غیر قابل قبول است."

"CFIA سفارش آن کارکنان به کار در امکانات است که بدیهی است که امن نیست و بدون شخصی مناسب دنده محافظ" رئیس جمهور Fabian مورفی گفت: در انتشار.

این اتحادیه می گوید: 18 37 بازرسان کار در شرکت کارگیل گیاه در رودخانه بالا آلتا., باید آزمایش مثبت برای این ویروس و پس از سه تا شش بازرسان در گیاه دیگر.

در بیانیه ای درباره ادامه تعطیلی کارخانه و با توجه به COVID-19, کشاورزی, وزیر ماری-کلود Bibeau گفت: مهم این است که کارگران ضروری احساس امنیت.

"ما به طور کامل به رسمیت شناختن نگرانی های بهداشتی کارگران در برخی از گیاهان گوشت. همانطور که با تمام کارگران ضروری — مناسب اقدامات باید در جای خود اگر کارگران می تواند همچنان به ارائه خدمات ضروری به کانادایی ها در این دوران بحرانی" وزیر گفت.

در بیانیه ای مشابه در مورد تعطیلی کارخانه های CFIA گفت: این سازمان است "متعهد به حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان خود را در حالی که حفظ بحرانی خدمات بازرسی."

یک موج COVID-19 عفونت ضربه گوشت-بسته بندی گیاهان در سراسر کشور است.

شرایط کار برای کارکنان در گیاهان استانی مسئولیت اما بازرسان فدرال وجود دارد تا مطمئن شوید که مواد غذایی تولید می کنند امن برای مصرف کنندگان است.

"ما نیاز به نخست وزیر یا یک مقام ارشد انتخاب فرد به مداخله برای اطمینان از کارکنان خود را, فدرال بازرسان امن هستند" مورفی گفت.

کشاورزی اتحادیه می گوید آن را به خارج از وزیران در این موضوع اما تا به حال نه یک پاسخ.

این اتحادیه همچنین نگرانی از CFIA اختصاص داده است بازرسان به بیش از یک مرکز پردازش است که می تواند تشویق به گسترش این ویروس از گیاهی به گیاه است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن