مرکزی آمریکایی به مدت طولانی مهاجرت شمال. امروز مطالعات خود را در حال گرفتن خود را با توجه

این یک چیز نادر چند دهه پیش به گوش هر کسی که در دانشگاه ها بحث در مورد مرکزی آمریکایی است."مردم را مطالعه مکزی

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

این یک چیز نادر چند دهه پیش به گوش هر کسی که در دانشگاه ها بحث در مورد مرکزی آمریکایی است.

"مردم را مطالعه مکزیکی با هیچ مشکل گفت:" سیسیلیا Menjívar استاد جامعه شناسی در دانشگاه UCLA. "اما مرکزی آمریکایی ها دیده می شد به یک تو رفتگی در دیوار یک گروه کوچک از مردم است که به نظر نمی رسد به عنوان مرتبط است."

اما در اخیر بعد از ظهر Menjívar بومی السالوادور ایستاده بود در داخل یک بسته بندی UCLA سالن سخنرانی معرفی قابل توجه صف از اساتید دعوت به صحبت در مورد مرکزی آمریکا مهاجرت. آنها دانشمندان علوم اجتماعی از لس آنجلس تگزاس و نقاط مختلف مکزیک از جمله Chiapas, Tijuana و, Mexico City.

"بسیاری از مردم نشان داد تا ما دو سرریز اتاق" Menjívar گفت: صدایی هیجان زده و شگفت زده کرد.

تبلیغات

مرکزی هدف از این کنفرانس به مرکزی نشان می دهد که آمریکایی ها به تازه واردین به آمریکا یا مکزیک. آنها بوده است مهاجرت شمالی برای حداقل یک قرن به دلیل جنگ و فقر و خشونت و مداخله آمریکا.

هندوراسی آغاز شده و پس از رسیدن در اواخر 1800s در نیواورلئان که در آن موز و دیگر میوه از آمریکای مرکزی وارد آمریکا السالوادور و نیکاراگوئه قهوه تولید کنندگان شروع به حل و فصل در اعداد کوچک در سان فرانسیسکو در اوایل 1900s. و در طول و پس از جنگ جهانی دوم ایالات متحده در زمان جنگ صنایع استخدام نمرات مرکزی کارگران آمریکایی.

امروز بسیاری از مشاجره بیش از مهاجرت مراکز مهاجران از آمریکای مرکزی. تعداد بی سابقه ای از خانواده ها هجوم آورده اند به مرز ایالات متحده در سال های اخیر به پناه.

بیش از 430,000 اعضای خانواده از السالوادور گواتمالا و هندوراس گرفتار شده بودند در مرز ایالات متحده در طول سال مالی به پایان رسید که در سپتامبر گذشته با توجه به ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها. در سراسر کشور بیش از 3 میلیون Latinos ریشه در این سه کشورهای آمریکای مرکزی.

تبلیغات

مهاجران اخیر برآورده شده است توسط هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه با دولت است به شدت محدود سیاست که پدر و مادر جدا شده از کودکان خود را برگزار کرد و آنها را به صورت گسترده ای دوره در مراکز بازداشت و آنها را به عقب راندند به مکزیک و گواتمالا برای دلسرد کردن آنها از تقاضا برای پناهندگی.

قبل از مرکزی آمریکا مهاجرت تحت سلطه ملی عناوین برخی از دانشگاهیان بودند هل دادن به مطالعه این منطقه را مهاجران برای به دست آوردن درک عمیق تر از خود تاریخچه; نیروهایی که آنها را به درایو شمال و رابطه پیچیده خود را بومی کشورها به آمریکا

Menjívar شروع به مطالعه این موضوع به عنوان یک دانشجوی گراد در 1990s. پس از آن صدها هزار نفر از اهالی السالوادور وارد شده بود در آمریکا به دنبال پناه در لس آنجلس و واشنگتن و سان فرانسیسکو. آنها فرار وحشیانه 12 سال جنگ داخلی که دولت ایالات متحده fomented و حمایت در 1980s صرف میلیاردها دلار برای کمک به حمایت از دولت اقلیت و جناح راست جوخه های مرگ.

این مهاجران دریافت شد با خصومت و سوء ظن در ایالات متحده کمتر از 2 درصد تقاضای پناهندگی سیاسی اعطا دادن راه به یک جامعه بدون اسناد و مدارک و چند بدون حقوق.

Menjívar می خواستم برای کشف, از نقطه نظر علمی, چرا آمریکا نبود دریافت این مهاجران به عنوان آوارگان جنگ. اما پیدا کردن هر گونه تاسیس تحقیق در مورد مرکزی آمریکایی ها دشوار بود.

"من در همه جا و تنها می تواند پیدا کردن یک زن و شوهر از دانشگاهیان وجود دارد که علاقه مند بودند در این موضوع," او گفت:. "مردم را درک نمی کنند آنچه که من انجام شده بود."

در طول سال ها او و کوچک اما متعهد تعدادی از دانشمندان — چند تا از آنها را مرکزی آمریکایی کار کرده اند و مجدانه برای ایجاد فضا برای این زمینه است. آنها به انتشار مقالات و کتاب ایجاد پانل در کنفرانس های علمی و شروع به تدریس دوره های آموزشی در دانشگاه ها.

در سال 2000 پس از نزدیک به یک دهه از لابی شدید کال ایالتی نورتریج شد این کشور تنها دانشگاه برای ایجاد یک مرکز آمریکایی مطالعات بخش مرکزی مطالعات آمریکا دو, عمده, عمده و جزئی. در آن زمان کال ایالتی نورتریج شد و به 1200 دانش آموزان از آمریکای مرکزی تبار بیش از در هر دانشگاه.

تبلیغات

در UCLA Menjívar و برخی دیگر از همکاران برخی از السالوادور گواتمالا و مکزیک و با همکاری آمریکای مرکزی دانش آموزان برای ایجاد یک جامعه نزدیک گره از دانشمندان پرشور در مورد تحصیل در منطقه و خارج از کشور.

در ماه نوامبر گالوانیزه با حضور رو به رشد مرکزی آمریکایی ها در لس آنجلس و با سیاست های ملی بسیاری از لابی به César E. چاوز وزارت Chicana & Chicano مطالعات اضافه کردن "آمریکای مرکزی" به نام آن است. دانشمندان امیدواریم که برای ایجاد یک مرکز آمریکایی مطالعات جزئی در سال آینده و عمده در پنج بعدی.

در این جمع در UCLA اساتید از ایالات متحده و مکزیک نوبت در زمان ارائه کار است که بسیاری بوده است chipping دور در سال — جمع آوری داده ها در مهاجرت مراکز انجام مصاحبه های نظرسنجی ها و مطالعات — همه برای به دست آوردن دقیق ترین تصویر از آمریکای مرکزی مهاجر داستان. آنها تحویل داده و خود را به سخنرانی و پاسخ به سوالات در زبان انگلیسی و اسپانیایی در داخل یک سالن سخنرانی که ماند بسته بندی شده از ساعت 8 صبح تا گذشته از غروب آفتاب.

در این کنفرانس برنامه ریزی شده حدود یک سال پیش اتفاقی صورت گرفت همان هفته به عنوان یک کشور اعتراض فوران بیش از نوع دیگری از مهاجر سرایی.

آن را تا به حال انجام با "خاک آمریکا" یک رمان جانین کامینز ساخته شده است که سرفصل های پس از صنعت چاپ و نشر و توسعه و ترویج آن به عنوان تعریف مهاجر داستان از زمان ما است. زمانی که Latinos عقب رانده خواستار رمان کارتونی و سرند با اشتباهات و کلیشه های آن موجب یک هفته طولانی جنجال بر ارائه اطلاعات نادرست و فرهنگی تخصیص است.

دانشمندان در UCLA نمی آورد تا این کتاب به طور مستقیم در طول کنفرانس, اما بسیاری از آنها به خوبی آگاه از داد و بیداد. در جهان از تحقیقاتی که در آن دقت و نکات دقیق وظریف است که همه چیز آنها نگرانی های خود را.

"این ناراحت کننده گفت:" آلفردو Trejo, 27, یک دانشجوی دکترای علوم سیاسی در دانشگاه UCLA. "ما صرف زمان و انرژی زیادی در تحقیقات ما. ما مطمئن شوید که ما همه چیز را درست کنید. سپس این کتاب که تحریف بسیار مورد ستایش قرار داد به عنوان یکی از کتاب همه باید خواندن برای درک مهاجرت به امروز است."

در اواخر سال گذشته ترجو که مادر است السالوادور و دیگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاسیس مرکزی آمریکا تنگه فارغ التحصیل Assn. یا CAIGA یک گروه است که به ترویج مرکزی آمریکا تحقیقات در محوطه دانشگاه. آنها کار در کنار آمریکای مرکزی اتحادیه دانشجویی, آذربایجان شرقی, یک سازمان ساخته شده از کارشناسی آمریکای مرکزی دانش آموزان است.

تبلیغات

هر دو گروه کاملا فعال در UCLA. در میان چیزهای دیگر آنها می خواهند پژوهش دانشگاه مرکزی آمریکایی ها به قابل دسترس بیشتر را به جهان خارج است.

"دانشگاهیان معمولا چیزهایی که بسیار پیچیده تر از آنها هستند" ترجو گفت. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال همکاری نزدیک با جامعه در همه زمان ها است."

بسیاری از دانش آموزانی که ثبت نام در مرکز دوره های آمریکایی اغلب در جستجوی خود در تلاش برای بازیابی بخشی از تاریخ خود را. Pasts خود در حال تکه تکه پنهان با فرهنگ سکوت و تروما است. همچنین ایالات متحده سیستم مدرسه که به ندرت اگر تا کنون می آموزد مرکزی تاریخ آمریکا است.

در طول سال Rubén هرناندز-لئون گفت که او دیده است دانش آموزان لاتین کاوش جوامع خود را با یک حس بزرگ و دقت و تعهد است. هنوز هم می گوید: مدیر از دانشگاه UCLA Center for مکزیکی مطالعات او به طور منظم به عقب براند در برابر منتقدان که فکر می کنم دانش آموزان از رنگ مجهز به تحقیقات خود تاریخ.

"این به اصطلاح " من-پژوهش' استدلال" هرناندز-لئون گفت. "برخی فکر می کنم شما بیش از حد نزدیک به این موضوع به هدف. شما لازم نیست که راه دور برای انجام کار سرد و تحقیقات علمی."

هرناندز-لئون همکاری با Menjívar و Leisy Abrego استاد در بخش Chicana و Chicano و آمریکای مرکزی مطالعات برای سازماندهی کنفرانس اخیر در آمریکای مرکزی بوده است.

یک پژوهشگر دیرین متخصص به نام Amarela وارلا ملی دانشگاه خودمختار مکزیک صحبت در مورد رشد نظامی مکزیک به این کشور به همکاری با آمریکا برای عقب راندن مهاجران آمریکای مرکزی از سال 1980s. با توجه به ملی کمیسیون حقوق بشر, او گفت: 8 از 10 جنایت علیه مهاجران متعهد در تبانی با مقامات وزارت امور خارجه ،

Rodolfo کاسیاس یک محقق از آمریکای لاتین علوم اجتماعی موسسه در گواتمالا صحبت در مورد اضطراب بزرگ مکزیکی احساس در مورد مرکزی آمریکا مهاجرت. ترس او گفت: تا حد زیادی پر از شکوفه و مبتنی بر نژاد. همانطور که از 2015 مرکزی آمریکایی ها ساخته شده تا کمی بیش از یک و نیم درصد از مکزیک جمعیت.

Floridalma Boj لوپز, دستیار استاد در Cal State لس آنجلس صحبت در مورد گواتمالا مایاها یک جامعه او به خوبی می داند از رشد تولیدی صنعتی مایان فولاد در لس آنجلس. بانک مرکزی ژاپن لوپز کاوش بومی گروه های آسیب زا تاریخچه نسل کشی و جنگ و فقر است. او گفت: زمانی که مایاها عبور به مکزیک, چهره آنها سطح نامتناسب از نژاد پرستی و تلاش برای پیدا کردن هر کسی که می فهمد زبان خود را.

"ما در حال صحبت کردن در مورد کل یک ساختار که نمی تواند آنها را تشخیص دهد و مانع آنها" Boj لوپز گفت.

در سال های اخیر دانشمندان تحصیل مرکزی آمریکایی را کشت یک شبکه در سراسر کشور با دانش آموزان مشتاق به یادگیری از یکدیگر و رشد در این زمینه است.

"این هنوز جدید است و هنوز در حال رشد است. تاپیک آموزشی اتفاق می افتد در سطح ملی گفت:" Abrego که شروع به تدریس در دانشگاه UCLA یک دهه پیش.

Abrego دفاع و پشتیبانی خود اضافه کردن بخش مرکزی آمریکایی به عنوان آن است. او به طور مداوم ترویج مرکزی آمریکا تحقیقات در رسانه های اجتماعی را تشویق می کند و هر کس برای به اشتراک گذاشتن کار خود را با استفاده از #CentralAmericanStudies.

کسانی که کار می کرد برای ایجاد مرکزی آمریکا بخش در کال ایالتی نورتریج تشخیص چقدر در این زمینه رشد کرده است.

"آن بخش نمی آمد از خیرخواهی از کال سیستم دولتی گفت:" روبرتو Lovato, برنامه سابق هماهنگ کننده. "این یک واقعی مبارزه سیاسی."

نبرد خود را از برخی جهات شبیه به آنچه Chicanos و آفریقایی مطالعات تحمل در 1960s خود را به ایجاد گروه ها در دانشگاه ها از جمله کال ایالتی نورتریج. چه کمک اهالی السالوادور کرد که سابقه طولانی خود را سازماندهی در زمان جنگ و تحولات سیاسی.

امروز Lovato گفت: او را تشویق رشد تعداد جوان آمریکای مرکزی دانشمندان متعهد به مطالعه جوامع خود.

"این مکان که در آن فرهنگ ما است که با حفظ و توسعه یافته و مستند" Lovato گفت. "و فکری این دانشمندان که نمی خواهد متوقف شود در تعقیب خود را از یادگیری در مورد خود است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن