CDC پرده 1st National Coronavirus همه گیر سیستم ردیابی

دولت فدرال شنبه رونمایی اولین دقیق سیستم ملی برای ردیابی بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده است. جدید

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

دولت فدرال شنبه رونمایی اولین دقیق سیستم ملی برای ردیابی بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده است.

جدید COVIDView سیستم ارائه خواهد شد به روز رسانی هفتگی با هدف نظارت بر شیوع بیماری در سراسر کشور بر اساس نتایج حاصل از آزمایشات برای این ویروس افرادی که به دنبال مراقبت از آنفولانزا مانند سیستم ها و پنومونی و کسانی که مبتلا به COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

"من فکر می کنم آن را واقعا مهم است" Lynnette Iuro از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری که منجر به تلاش NPR گفت در یک مصاحبه. "اطلاعات مهم و حیاتی است. این اجازه می دهد تا ما را به ببینید که در آن ما در حال رفتن است."

کمبود تست برای coronavirus شده است یک مشکل عمده مانع ملت توانایی درک دامنه این بیماری همه گیر در ایالات متحده و توسعه موثر ترین اقدامات ضد بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی می گویند.

عدم وجود یک هماهنگ ملی سیستم ردیابی متحده مجبور به تقلا خود را برای توسعه روش های نقاشی از داده ها به طور معمول جمع آوری شده از پزشکان و بیمارستان ها برای نظارت بر هر آنفولانزا

توسعه CDC شد و مورد استقبال بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی.

"من فکر می کنم این اطلاعات ارزشمند خواهد بود می گوید:" مارک Lipsitch پیشرو اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد.

اما Lipsitch و دیگران با انتقاد از آژانس برای عدم توسعه این سیستم خیلی زودتر و گفت: این سیستم هنوز هم می افتد به مراتب کمتر از آنچه مورد نیاز است. برای مثال اطلاعات است که واقعا مورد نیاز روزانه چند گفت.

"ما در وسط بزرگترین بیماری همه گیر در یک قرن می گوید:" Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه. "بنابراین من فکر می کنم آنچه که آنها در حال انجام است که خوب و مفید است. اما ما نیاز به چیزی بسیار بیش از آن است. همه گیر نمی کشد آخر هفته."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن